Guest Nicolai's mor

Bryllup d. 4-8/07

150 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har lige været til Lagersalg hos Lilly... Gosh alle de kvinder :bearhug:

Jeg prøvede en enkelt kjole, det var simpelthen ikke til at komme rundt. Det var en utrolig enkelt kjole. Den sad perfekt, var dog for alt for stor ved brystet...

Men jeg købte den ikke da det ikke var KJOLEN... Det var bare for at lurer lidt :bearhug:

Blev faktisk overrasket over størrelsen, prøvede en str. 50, troede den var for lille :balloon: men tror næsten at jeg kan klemme mig ned i en str. 48 ()()

0

Del dette indlæg

hej Marianne k

først vil jeg sige TILLYKKE med vægt tabet... ()()

det er en kanon god dag af blive gift på ( den 4/8-07) er også vores dag hvor vi skal giftes. glæder mig... :bearhug:

du har fået styr på mange af tingende i god tid og det er vigtigt. er selv i fuldsving men der er laaaaaaaang vej i nu, så tide er knap.

håber at hører mere om jeres planlægning ( din). og se en masse billeder det er altid fedt... :bearhug:

:balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Marianne

Jeg er enig med de andre - nummer 2 er klart bedst til dig. Men hvem ved, hvad du får lyst til, når de sidste kilo ryger af.

Mht. det med selve vægten, så tror jeg også det er meget bedre med målebåndet og størrelserne, for muskler vejer jo netop mere, men fylder samtidig mindre og får en til at se godt ud.

Klø på, jeg hepper på dig.

:cheerleader3:

Vh. Laila

0

Del dette indlæg

Hold da op, der sker noget her...

Tilykke med vægttabet og held og lykke fremover. Er sikker på det nok skal komme, hvis du allerede har tabt 1/3 af hvad du skal nå, burde det da ikke være et problem, der er jo laaaang tid endnu, alt for lang tid synes jeg indimellem....! Men hepper på dig, selvfølgelig lykkes det :cheerleader3:

Og så må jeg følge de andre, nr.2 er bare rigtig flot til dig. Glæder mig til at se flere billeder. Glæder mig selv til jeg skal ud og prøve kjoler, det må bare være rigtig rigtig fedt.

Vh. Sigrid

0

Del dette indlæg

Hej Marianne....

:bearhug: hvor er du bare langt i din/jeres planlægning.Du har bare styr på tingene. Som alle de andre siger ang din kjole, så kan jeg på ingen måde være uenig... :cheerleader3:

Du kæmper en brav kamp skønne kvinde med din vægt, og med den iver du ligger for dagen ved jeg at dit mål skal du nok nå.... :cheerleader3:

Selvom det ikke lige giver resultat på vægten rent talmæssigt, så kan du jo måle dig frem til resultater....både med bukser, og med målebånd og det er sku da bare :hug:

Fortsat rigtig rigtig god planlægning..

kæmpe krammer fra Belinda.

0

Del dette indlæg

1000 tak for alle jeres kommentarer :bearhug:

Imorgen skal jeg til Ribe (Os-2) og prøve flere kjoler :cheerleader3: hvem ved, måske dukker KJOLEN op :carrot:

Jeg er så utrolig glad for al jeres støtte mht mit vægttab! Var faktisk nede og blive vejet idag, og nu er der røget 11,1 kg :cheerleader3: Så det er fandeme dejligt

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer