Guest manoodjs

hjælp selskabslokal Josty

24 indlæg i dette emne

Sorry I have to write in english as my danish is so basic. ;) We have decided recentely to get married, the 23 th of September and have some difficulties to find a selskabslokal.

We have found a room in Hotel Josty, but it is difficult to get information about it.

People enjoyed their wedding 3-4 years ago there but has the køkkenchef changed? How is the food? the service?

If you know some website where I could find informations, critics, and others about that restaurant....

Thanks for your help,

stephanie

Redigeret af manoodjs
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry I have to write in english as my danish is so basic. ;) We have decided recentely to get married, the 23 th of September and have some difficulties to find a selskabslokal.

We have found a room in Hotel Josty, but it is difficult to get information about it.

People enjoyed their wedding 3-4 years ago there but has the køkkenchef changed? How is the food? the service?

If you know some website where I could find informations, critics, and others about that restaurant....

Thanks for your help,

stephanie

You are welcome to answer in danish, to help me to improve mine :griner:- !!!

Redigeret af manoodjs
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu skriver jeg på dansk, så du kan blive dygtigere. Hvis der er noget du ikke forstår oversætter jeg gerne.

Jeg har været til en stor fest på Josty med min datters skole. Vi var over hundrede mennesker og sad i den store sal. det var et rigtig godt arrengement, maden var rigtig gode og serveringen var i top. Hvis du vil vide mere om det arrengement er jeg sikker på at PTA ( der stod for arrengementet) på CIS (copenhagen international school) i Hellerup gerne vil give dig nogle flere oplysninger.

Hvis du ikke forstår hvad jeg har skrevet, så bare sig til - skriftligt engelsk er ikke et promlem her.

Held og lykke - og tillykke med det kommende bryllup :griner:-

Beatles

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Thanks for your answer. And I can perfectly understand your remarks in danish. We are not looking for the best restaurant, just a place in Frederiksberg or not so far where there is still room for this precipitated event!

It will be a small wedding as we are afraid of the tradition and of putting together two families which don't speak the same language. (25 person).

If you have some ideas for a place or a restaurant....

Thanks again for your comments

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen så synes jeg at Josty er et rigtig godt valg, der findes også mindre lokaler, der er - efter min mening - meget romantiske. Hvis I også bliver viet på frederiksberg og vejret ellers er godt, kan I gå i Frederiksberg have ( der jo nærmest ligger I Jostys baghave) og servere champagne for familien der.

De mennesker jeg var på Josty med, er vant til god mad og vin - og alle var glade. Hvis jeg skulle giftes på Frederiksberg ville jeg meget gerne holde min fest på Josty.

Må jeg spørge hvilke sprog I taler?....... har selv familie i udlandet.

Beatles

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det har altid været mit store ønske at holde mit bryllup i Brøndsalen på Frederiksberg:

post-19106-1155145872.jpg

post-19106-1155146158.jpg

Kontakt:

Henvendelse til Danske Slotsudstillinger ApS – tlf. 45 81 27 91 eller 36 16 27 47

De har også et samarbejde med Hansens Mad og Vin på Frederiksberg, hvorigennem man kan leje salen.

Jeg ved selvfølgelig ikke om den er ledig - men det er et smukt sted.

Vi er desværre flyttet til Midtsjælland og det ville passe dårligt med transport og overnatning, så derfor har vi selv valgt et andet sted.

Held og lykke

:griner:- Lone

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen så synes jeg at Josty er et rigtig godt valg, der findes også mindre lokaler, der er - efter min mening - meget romantiske. Hvis I også bliver viet på frederiksberg og vejret ellers er godt, kan I gå i Frederiksberg have ( der jo nærmest ligger I Jostys baghave) og servere champagne for familien der.

De mennesker jeg var på Josty med, er vant til god mad og vin - og alle var glade. Hvis jeg skulle giftes på Frederiksberg ville jeg meget gerne holde min fest på Josty.

Må jeg spørge hvilke sprog I taler?....... har selv familie i udlandet.

Beatles

Jeg min familie bor i Frankrig and selv er jeg franskmand. Tak for hjælp. Jeg tror, der er ikke mere plads i Frederiks have. Men vi kan godt gøre det i en anden stede i København. Derfor hvis du har stadig ide!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frankrig....... hm de nærmeste i familien på frankrig bor i Geneve..... men tante Emmy har sommerhus i Nice.

What I ment was..... you can have the party at Josty and before the dinner at jostys, drink the champagne in Frederiksberg have, there is public access it is very romantic I think :griner:-

Jeg ved ikke hvordan du forestiller dig at lokalerne skal se ud, skal det være moderne, royalt, hyggeligt?????

Hotel phoenix er et af de større og et af de ældste hoteller i københavn. De har selskaber fra 15 personer. Hvis man er mere end 15 overnatter brudeparret i brudesuiten uden beregning.

Der kommer et billede om lidt.....

Beatles

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Thanks again. Phoenix hotel is maybe too big and too sophisticated for us. I like very much the idea to drink Champagne in Frederiksberg Have. We are looking for a nice, quiet and warm place, not necesseraly traditional or "ultra" designed.

I don't know Geneve as my family is mainly based in Bretagne and in South between Bordeaux and Toulouse.

You are welcome to send me all your ideas. About Josty: There will be party hold in the other room, and I was wondering if it will not be noisy. My future husband told me that in his sister weeding there was a PArty in the room next to their Party and it was really noisy.

manoodjs

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan godt være at det lamer for meget med en fest ved siden af. Selv om jeg bor i området har jeg ikke rigtig nogen forslag lige nu. Du kan starte tråden igen når "diskobil" er på - han kender mange feststeder og plejer at have nogle gode forslag.

Beatles

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg holdte min datters navnegivningsfest/1 års fødselsdag på hotel Josty sidste år på deres store terasse. Vi fik en super flot service og dejlig mad. Jeg har også været på hotel Josty sammen med mit firma, og din kæreste har ret, man kan godt høre de andre inde ved siden af. Ikke voldsomt meget, men man kan høre fx. skål, latter osv.

Vi var ikke så kritiske da det var en fødselsdag, og tilfældigvis var der den lørdag ingen andre fester end vores.

Jeg har kun positive oplevelser fra Josty. Deres rammer er meget, meget smukke. Deres personale er super god, og deres mad er fantastisk. Hvis I vil benytte Frederiksberg Have, som en nævner, som vielses sted skal I søge om tilladelse.

Hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Håber du finder det HELT rigtige sted for jeres fest :griner:- .

Vi skal holde vores bryllupsfest på Josty den 23. september 2006. Jeg glæder mig helt vildt. Indtil videre har de udvist en fantastisk service derinde. Og der er virkelig styr på tingene. Der er vist stadig et par sale ledige ;) . Håber vi ses derinde i brudekjoler den 23. september.

:butterfly: Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa.

Håber du finder det HELT rigtige sted for jeres fest :bearhug: .

Vi skal holde vores bryllupsfest på Josty den 23. september 2006. Jeg glæder mig helt vildt. Indtil videre har de udvist en fantastisk service derinde. Og der er virkelig styr på tingene. Der er vist stadig et par sale ledige ;) . Håber vi ses derinde i brudekjoler den 23. september.

:butterfly: Rikke

That is really funny!!! Is everything already organised with you? I am leaving tomorrow for holidays and I am somehow stress with all the tings to be organised when we will be back!

Anyway it is a small wedding, what about yours how many gest are you expecting?

What are the traditions in Denmark? I mean I haerd about speech and songs during the diner. Is it the guest who organise it by themself? I n France we do some kind of play, that your friends have prepared. When it is a big marriage then there is someone to entertain during the diner.

Godd luck for the last preparation!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Thanks for all your advise. It is really nice to get it.

Now if you still have the patience I would like to ask you about the diner, do we have to plan any activity for the guest. Or do the guest prepare play (like in France), songs or other?

How do you place the people in Denmark, do you separate the couples?

Thanks again for all your previous comments

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde vores bryllup hos Hansens køkken og bar på frederiksberg alle, måske det var en ide? www.hansenskoekkenogbar.dk

Jeg har kun været til reception på Jostys men synes at maden der var meget lækker og der var masser af den.

Jeg ville helt sikkert også overveje hansens køkken og bar - de laver super lækker mad i pæne omgivelser.

Held og lykke med det

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uanset om I vælger Josty, Hansens eller Restaurant Allegade lige overfor Josty går I ikke galt i byen.

Med hensyn til det med tilstødende selskaber har jeg ikke hørt at det skulle være et problem på Josty eller nogle af de andre steder. Selv om det selvfølgelig er "sjovest" at have stedet for sig selv, så er langt de fleste feststeder som har plads til flere selskab, også gearet til det. Dvs. at lokalerne ligger på en måde i forhold til hinanden, så det ikke er generende.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer