Vippp

Blå brudekjole - hvor?

24 indlæg i dette emne

Jeg vil egenligt allerhelst have en blå brudekjole... Dvs dueblå/lyseblå og i supersimpelt/slankt snit hvor jeg ser høj, slank og smuk ud!

Men det synes jeg ikke er lige til at finde? Den grønne kjole fra Rembo Styling der er under "billeder af brudekjoler" er virkelig smuk, så jeg har tjekket deres hjemmeside, dog uden bid!

Nogen der har set noget, eller har ideer til hvor jeg kan kigge?

Vippp

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil egenligt allerhelst have en blå brudekjole... Dvs dueblå/lyseblå og i supersimpelt/slankt snit hvor jeg ser høj, slank og smuk ud!

Men det synes jeg ikke er lige til at finde? Den grønne kjole fra Rembo Styling der er under "billeder af brudekjoler" er virkelig smuk, så jeg har tjekket deres hjemmeside, dog uden bid!

Nogen der har set noget, eller har ideer til hvor jeg kan kigge?

Vippp

Hej Vippp

Jeg har i dag været inde på Lilly´s hjemmeside.

Jeg mener jeg så noget af en dueblå brudekjole derinde.

Hvis du går ind på hjemmesiden, klikker på katalog, og downloader

Lilly brudekjoler 2004 er der en blå imellem, med blomster på den øverste del

Den er rigtig flot.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Vippp.

Du kan også prøve ved Glamour Brudekjoler i Odense - jeg var derover sidste år, da min veninde skulle have brudekjole, og stod faktisk og kiggede på en kjole i en anden farve, så mon ikke?! ;)

Gog Jagt, håber du finder kjolen! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif Heeeeey

Jeg var osse lige et smut forbi YPDRESS hjemmeside , bare sådan for at snuse lidt på blåkjoler ;) .

Og jeg syntes da der er et par rigtige gode bud der f.eks:

FH 0019

FH 0041B

FH 0041

FH 0061

De 2 første er nok mine favoritter , men nu er det jo ikke mig der skal have kjolen såå... :) .

Men pøj pøj med det.

Knuz PinkyL :wub:

0

Del dette indlæg

Hej majbryllyp

- Var lige inde at kigge, og der er en top hos Lilly i blålige toner. Den er meget smuk, men den er desværre primært hvid ;) .

Tak for ideen!

Vippp

Hej VIPPP

Jeg syntes da bare at nederdelen også var blå. Det er jeg ret sikker på.

Prøv evt. at kontakte Lilly for at undersøge det

kh

majbryllup http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

den ene var en brudekjole, som var så dårligt syet, at den skrædder, som skulle rette den til, sagde at hun aldrig havde set en kjole der var syet så elendigt.

den anden var en almindelig festkjole, den var skæv i sømmene, og syet helt forkert sammen, en værre gang hø, og hun kunne ikke få pengene tilbage for kjolen igen....meget dårlig service. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsdownsmileyanim.gif

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiih, hvor har I mange gode forslag, 1000 tak for dem :specool:

Linse, du må endeligt fortælle hvordan der er ved YP dress når du har været der. Der er mange smukke kjoler til meget rimelige priser, men det dur selvfølgeligt ikke hvis de er dårligt syet.

Vippp

PS. Er der ikke en tråd et sted om hvordan man sætter billeder ind?

0

Del dette indlæg

Linse, du må endeligt fortælle hvordan der er ved YP dress når du har været der. Der er mange smukke kjoler til meget rimelige priser, men det dur selvfølgeligt ikke hvis de er dårligt syet.

Hm... Nu må vi se om jeg kommer derhen... Har lidt mistet tilliden til dem efter de dårlige erfaringer der er nævnt længere oppe! Har oprettet et emne vedr erfaringer fra YP Dress, men der er ikke ritgig nogle som har svaret på det!!!

Men jeg skal naturligvis nok melde tilbage når/hvis jeg har været der.

Kh Linse :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øj, fedt sted, tak for tippet! Kender du noget til det/har prøvet at få kjole derfra eller lign.?

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

min veninde har fået kjole fra dem.

og de er utrolig søde og hjælpsomme.

du kan faktisk selv vælge eller kombinere de kjoler de har.

men bestil i god tid evt 3 mdr først da de arbejder som dette:

du kommer ind og finder kjolen

der bliver taget mål og målene bliver sendt til kina eller tailand (hæng mig ikke op på det)

kjolen kommer tilbage og du kommer ud og prøver den.

evt tilretninger laver hun selv hjemme hos hende.

de er billige og grundige.

jeg var med derinde og de kan kun anbefales

0

Del dette indlæg

Hej Lykke

Tjekkede det straks ud - ja, den er ret cool! Jeg kan også godt lide det lidt tilfældige slør de har snoet rundt om hovedet, hvis jeg skal have slør, så skal det være noget i den stil...

Jeg har stadig ikke besluttet mig endeligt, men jeg tror også at det ender med at vi udskyder brylluppet lidt - der er så mange ting vi skal have overskuet! Først havde vi tænkt april, men nu bliver det måske snarere august.

Vippp *Der er en lille smule misundelig over at du "allerede" skal giftes i april :lol: *

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer