Downfall

3. (og sidste) "dummy"

29 indlæg i dette emne

Så blev det tid for min sidste prøvning før den endelige kjole gerne skulle være færdig.

Forud for prøvningen har jeg haft en kriiiiise, fordi jeg syntes kjolen var ved at blive for kedelig i forhold til det jeg havde forestillet mig.

Jeg snakkede lidt med søde KamillaMarie om min "frygt" - og vupti :) så fik vi lavet et par detaljer til at "peppe op"!

Har kun én ting at sige om min kjole nu, - nemlig: :bearhug:

Kææææææft, hvor jeg GLÆDER MIG til at hente kjolen - for slet ikke at tale om at BÆRE DEN :loveshower:

Billederne er desværre ikke så tydelige - bla. kan man næsten ikke se på skørtet at der også er en lille blonderose der sidder nede i kanten - modsat al det øverste blonde....

Here we go ;)

post-14479-1155232162.jpg

Redigeret af Downfall
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er den bare flot, er helt vild med den, og den klæder dig bare rigtig godt. Den er absolut ikke kedelig, den er enkel og elegant, er især helt vild med blondedetaljen, den giver bare prikken over i'et. Den kjole kan du godt være glad for.

mvh Sigrid

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er absolut ikke kedelig, den er enkel og elegant, er især helt vild med blondedetaljen

Blondedetaljen var jo også netop det vi fandt ud af sammen i dag! :carrot: Den pige er bare møg-kreativ :bearhug: og :)

;)

Birgit

Den er også bare rigtig flot, den er røget sammen med min øvrige inspiration... :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sødeste dog, din kjole er jo bare enormt flot til dig og ja, jeg var lige ved at sige, hvis du ikke vil ha den, så vil jeg gerne. Er som andre også nævner ret så vild med blondedetaljen og draperingerne under brystet, og med dit slør bliver det bare perfekt, du bliver underskøn :bearhug: :carrot: :):bearhug::denmarkflag::balloon:

Mange Knus :bearhug: Sarah

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Åhhh sødeste Birgit. Du bliver intet mindre end super smuk i den kjole. :bearhug: Eeeelsker detaljerne og ikke mindst farven. Du har så absolut fundet frem til den HELT rigtige kjole efter mit synspunkt...... :loveshower:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer