arno

Til jer som ved alt...! ;o)

8 indlæg i dette emne

Jeg har hørt rygter om at der findes en hjemmeside som søger på kryds og tværs af alle ejendomsmæglere, men kan bare ikke huske hvad det skulle være for een...?

Måske er der en af jer kloge kvinder, som kan hjælpe mig??

Ellers vil jeg MEGET gerne have links til andre hjemmesider hvor man kan lede efter gode huse i Silkeborg/Randers/Århus-egnen (så tæt på Silkeborg som muligt, men det må ikke koste en halv bondegård).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Faktisk er www.boligsiden ikke 100% dækkende, men hvis man laver 2 søgninger om dagen i stedet både søger på boligsiden men også www.boligzonen.dk så er man rimeligt godt dækket ind.

Så mangler bare man at kigge lidt på www. robinhus.dk - her sætter folk til salg, hvis de fx selv ønsker at sælge uden en mægler indblandet.

:biggrin: Lisen (alias ejendomsmægleren)

0

Del dette indlæg

TUSIND tak for hjælpen!! Tænkte nok at I ville kunne hjælpe herinde... :angry:

Har nemlig tænkt og tænkt de sidste dage, og er bare ikke kommet frem til hvilken side det var. Dan smilede bredt, da jeg skrev at jeg "da lige kunne spørge tøserne" - han synes det er lidt hyggeligt at jeg stadigvæk bruger BK så meget som jeg gør... :blush: :blushsmiley:

Og JA! Vi er i flyttetanker. Men ikke mere end at vi bor fantastisk hvor vi bor nu, og bare gerne vil "kigge lidt". Vi leder efter et hus på 150+ m2, som gerne skal ligge tæt på Silkeborg, men i retning af Århus. Men de er ikke just billige, og der er ikke mange af dem... Så vi kigger - og kigger - og kigger - og kigger... Og NYDER vores dejlige lejlighed imens.

Så... Inden despreate flytteplaner, men bare "tid til eftertanke" :biggrin:

0

Del dette indlæg

Det er boligsiden du skal kigge på.

Jeg er også ejendomsmægler - og ved af erfaring, at det ikke er altid den er fuldt opdateret (som lisen skriver)

Men efter deres hensigt skal den opdateres hver nat...

Held & Lykke med søgningen

:biggrin: fra Daisy

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer