sannebj

Vores drøm af et bryllup

69 indlæg i dette emne

post-12018-1155475310.jpg

Jeg sidder her i min lænestol, med min bærbar på benene, min brudebuket liggende på et lille bord ved siden af. Overfor mig fyldes stuen af duften fra adskillige overdådigt smukke buketter. Jeg er så træt at jeg kunne sove stående, men jeg har ikke lyst til at sove.
Jeg er ør, lykkelig, rørt, forelsket.

Jeg har læst så mange dejlige fortællinger herinde fra brude som har siddet som jeg gør nu, og nu vil jeg gerne dele vores fortælling med jer.
Det lyder måske som en kliche, men jeg er fyldt af så meget kærlighed. Ikke bare til Kim, men til alle de dejlige mennesker omkring os, der igår skabte den helt perfekte dag for os.
Tak er virkelig et fattigt ord!

Jeg vil blive glad hvis I vil vente med at svare på min fortælling til den er færdig :biggrin:
(jeg skal nok skynde mig :blush: ) Redigeret af sannebj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fredag Morgen ringede vækkeuret klokken 07.30 og jeg vågnede med en følelse af at brylluppet allerede var startet. Min veninde kom kl. 08 for at plukke mine øjenbryn og ordne mine negle. Efter at hun var taget videre på arbejde kom min kusine Stephanie fra USA ind og vi tog en tøsetur ned i byen. Det var virkelig dejligt at kunne slappe af, selvom der var meget jeg skulle nå.

Kl. 14 kom min dejlige veninde Gitte og vi skulle køre nogle ting ned på Restaurant Thors mølle og ud til min mor. Vi blev enige om at tjekke ind på hotel Royal umiddelbart efter så vi fik noget kvalitets hygge tid. Det betød at da jeg forlod lejligheden 14:30 var det sidste gang jeg så kim, inden jeg ville se ham ved alteret. Det var en underlig fornemmelse at efterlade ham mutters alene hjemme, mens jeg drog ud på eventyr med min veninde.

Vejret var dejligt og jeg fik taget et par billeder af restauranten og af min mors have som var så flot gjort klar til receptionen.

post-12018-1155476490.jpg

post-12018-1155476521.jpg

0

Del dette indlæg

Efter at have afleveret alting på deres respektive steder, tog vi ind på hotel Royal, hvor vi skulle overnatte. Jeg har aldrig været der før og det var ret overvældende ( et ord jeg nok kommer til at bruge en del i denne fortælling ). Der er SÅ smukt derinde- overdrevet på den gode måde.

Her er et billede af Mig der skal til atåbne ind til vores junior suite.

post-12018-1155477422.jpg

En kommende brud skal bydes velkommen med en gin og tonic...ikke ?

post-12018-1155477518.jpg

Og der demonstreres hvordan den hightec brusekabine virker, med indbygget radio, lys og 4 forskellige bruse muligheder.

post-12018-1155477632.jpg

Når man bor i sådan en fin suite, må man gerne se ud som om man rent faktisk bruger de faciliteter der nu er...

post-12018-1155477750.jpg

0

Del dette indlæg

Efter at vi havde fjoget rundt lidt på hotelværelset gik vi ned i hotellets restaurant. Den smukke queens garden. Her fik vi serveret de lækreste sager. Jeg fik blandt andet strudse carpaccio.

post-12018-1155477960.jpg

Da vi kom op på hotel værelset ved 23 tiden sagde Gitte at hun havde en ting til mig. Det var ikke en bryllups gave, men en gave til mig fordi jeg var ved at træde ind i en ny æra af mit liv. Hun havde udformet den smukkeste figur i fedtsten. En kvinde der ligger om omfavner et kompas. Hun gav mig den med ordene : Sanne, nu er du på vej ind i en ny fase af dit liv, ægteskabet. Hver gang du står ved en skillevej, en stor beslutning, både godt og skidt, så husk at lytte til dit indre, se ind i dig selv, så ved du hvilken vej du skal vælge.

Behøver jeg nævne jeg blev meget rørt ?

post-12018-1155478210.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg gik i seng om aftenen var jeg faktisk helt udmattet, men på trods af dette, nåede jeg kun lige at sove mellem kl 05-05:30 ca. Det var en lang nat...

Jeg var ikke nervøs på noget tidspunkt, men jeg glædede mig og jeg er ikke god til at sove fremmede steder.

Så da vækkeuret ringede kl 07 var jeg lettet og klar til at komme igang.

Vi spiste en dejlig morgenmad på hotellet. Jeg var måske nok en smule optimistisk i min tro på at jeg kunne spise en hel masse :biggrin:

Kl 09 trådte vi ind af døren I salon Dagny Truelsen.

Jeg vil nu vise jer et par billeder som beviser at man gå fra at se helt normal ud, over at ligne en punkertrold til en 80'er dulle og alligevel ende med at se dejlig ud :blush:

post-12018-1155479157.jpg

post-12018-1155479403.jpg

post-12018-1155479367.jpg

post-12018-1155479432.jpg

Servicen ved Dagny Truelsen var uovertruffen og mens jeg sad med curlere i kunne frisøren da lige sætte min venindes hår i en håndvending - super!

0

Del dette indlæg

Åh hvor er det dog dejligt at sidde her, stille og roligt og genleve hele dagen og se billeder mens regnen trommer på ruden :biggrin:

NÅ, men da jeg var færdig ved frisøren kl 11 ca. drog vi mod Højbjerg hvor min mors søde nabo havde stillet et værelse til rådighed til dulning. Desværre var min lettere stressede og distræte makeup-veninde forsinket, så vi blev enige om at jeg nok hellere måtte komme i kjolen.

post-12018-1155479871.jpg

En brud skal jo også kunne se noget - så i med kontaktlinserne!

post-12018-1155479919.jpg

de selvsiddende sad perfekt hele aftenen OG natten!!

post-12018-1155479986.jpg

Endelig kom make-up veninden og så blev jeg gjort færdig.

post-12018-1155480078.jpg

0

Del dette indlæg

Min far kom og hentede mig kl. 13:15 og jeg var stadig ikke nervøs, jeg glædede mig bare helt vildt til at se min Kim. Desværre skete der det, da jeg skulle ind i bilen, at enten min far eller jeg kom til at træde på sløret så det blev revet løs fra kammen som det sad på. Vi fandt en enkelt hårnål -heldigvis - og jeg fik det sat nogenlunde på igen.

Vi var ved kirken 13:28 ca. og jeg fandt mine 3 dejlige brudepiger sidende og ventende i våbenhuset. Det er min fars 3 små piger og de var bare så smukke! De sad der i hvide kjoler og de sødeste buketter, som min veninde Irene som også lavede min brudebuket og bord dekorationerne havde lavet til dem. Så fik jeg øje på min brude buket, og det var første gang ( med ikke sidste) den dag at jeg måtte synke en ekstra gang. Jeg har aldrig set noget så smukt i mit liv før!!!

Jeg har desværre ikke lige et billede af den fra igår, men den ligger her ved siden af mig og jeg har lige taget et enkelt så I kan se den. Billedet yder den slet ikke retfærdighed! Selv overtjeneren på restauranten sagde hun aldrig havde set nogen lignende før!

post-12018-1155480693.jpg

Da kirkedørene åbnede sig var det føreste jeg så, søde KatharinaStendys dejlige smil, og så kunne det jo ikke gå helt galt. Da jeg drejede op mod Kim skete der et eller andet inde i mig. Det er det mest overvældende jeg i mit liv har oplevet. Det var SÅ svært ikke at tude. Alle de dejlige smilende mennesker der stog og kiggede på mig fra alle sider. Jeg prøvede at skue udover dem alle, men fandt det bedst at jeg fokuserede på Kim. Det andet var for....ja overvældende!!

Vielsen gik superdejligt! Kim og jeg sad der overfor hinaanden og bare smilede til hinanden. Det var så dejligt! Min far havde derimod store problemer med at holde på tårene. Det hele gik meget hurtigt og før vi vidste af det havde vi vores smukke ringe på og var på vej ned af kirkegulvet igen.

0

Del dette indlæg

Som de fleste f jer nok opdagede så stod det ned hele dagen. Jeg havde dog slet ikke opdaget det før min tante pludselig rendte rundt med en paraply over hovederne på os hihi. Jeg var helt væk :biggrin:

i kan lige få et enkelt kirkekys her.

post-12018-1155481213.jpg

Vi havde hyret Torben Thorhauge til at komme og forevige os, men pga regnen blev det bare lige en hurtig tur i mindeparken. Så satsede vi på en regnpause senere hvor vi lige kunne tage et par hurtige.

post-12018-1155481317.jpg

Redigeret af sannebj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De billeder der blev taget i mindeparken tror jeg at jeg vil lade Torben om, men jeg kan sætte noget ind her når jeg får det:)

Men efter at have været der kørte vi over til reception i min mors have. Det at foto-seancen blev så kort pga vejret, gjorde at vi havde dejlig lang tid til at pakke gaver op og snakke med alle de glade gæster. De var så søde allesammen, og regnen var ihvertfald ikke noget problem!!!

post-12018-1155481860.jpg

Det var de gaver der var ved receptionen. Der var ligeså mange på restauranten og lidt til. Det er helt sindsygt.......Vi måtte køre 3 gange idag for at hente det hele.

Her er det min mor og jeg.

post-12018-1155481975.jpg

0

Del dette indlæg

Efter receptionen tog vi ned på Thors mølle. Vi fik sagt velkommen og vores toastmaster tog over. Lad mig lige sige at servicen, betjeningen, maden, omgivelserne, venligheden det HELE var simpelthen så utrolig fantstisk dernede!!!!!!!!!!!!

En stor anbefaling til stedet!

Der var passende med sange og taler og det at vi havde gjort hovedretten til buffet var en stor succes som jeg også kun kan anbefale hvis man gerne vil have en lidt mindre formel fest.

Min dejlige Veninde, som også havde lavet den tidligere nævnte skulptur, havde dælme købt et maleri til os, lavet af en af mine yndlingskunstnere : Yrsa Isabel Lind

Lad mig lige se om jeg kan zoome derover fra min magelige plads i stolen her...

post-12018-1155482832.jpg

Derudover havde hun lavet det mest fantastiske!

Hun ved at vi begge spiller meget world of warcraft. SÅ hun havde indsamlet billeder af os begge som hujn havde sat sammen med billeder hun har fundet på nettet fra world of warcraft. Dette havde hun samlet i en lille folder som også var en sang. Hun havde så kaldt det World og LOVE craft, special wedding edition og sangskjuleren var en gammel bibel hun har fundet i en antik boghandel. Så har hun klistret alle siderne sammen og udhulet den så sangen kunne være deri!!

Her er bogen/sangskjuleren.Vi gloede godt nok lidt da den blev lagt foran os........hva var DET nu!

post-12018-1155483189.jpg

Her er forsiden af sangen, læg mærke til de ansigter der er sat i hahahaha

post-12018-1155483360.jpg

0

Del dette indlæg

Nu sætter jeg bare lige en masse billeder ind, for hvis jeg skal gengive hele festen kommer jeg til at sidde her resten af ugen :biggrin:

Men jeg kan da lige sige at festen blev akkurat så dejlig afslappe og uformel som jeg håbede. Alle gæsterne snakkede med hinanden og dansede med hinanden selvom de ikke kente hinanden i forvejen. Min plan om at min veninde og vores toastmaster skulle finde sammen, gik hpb da det blev observeret at de sad og flettede fingre under bordet. Musikken var perfekt, folk var glade og måske lettere berusede.

post-12018-1155483799.jpg

post-12018-1155483904.jpg

post-12018-1155483960.jpg

post-12018-1155484022.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var blandt de sidste der tog hjem omkring ved 03 tiden.

post-12018-1155484723.jpg

Vi skulle hente gaver på restauranten inden kl 10 og vi kunne ikke finde noget vækkeur. Begge vores telefoner var enten istykker eller væk så jeg har været vågen hver halve time mellem 04 og 09 for at tjekke hvad klokken var. Så NU er jeg træt!!!!!!

Jeg lover at sætte fotografens billeder ind når de kommer :blush:

Tak fordi du ville læse om vores heltigennem fantastiske dag - ikke en eneste ting skulle have været anderledes, ikke engang vejret!

:biggrin:

Redigeret af sannebj
0

Del dette indlæg

Jamen dog...... jeg er jo en festabe :) - så det glæder mig at der blev FESTET...... den der lovecraft - hold da op en krea veninde HUUG og hvor dejligt med lidt romance mellem gæsterne - så kan det jo være at der dukker en bryllupsinvitation op inden længe :biggrin:

:blush: tillykke med dagen :angry:

Beatles

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder sq og bliver helt :biggrin: .. Sanne din skønne kvinde... du tager fuldstændig pusten fra mig... hvor er du bare gennemgående smuk... fra inderst til yderst... Det stråler bare så meget ud af dig... I stråler sammen af en uendelig kærlighed, hvor er jeg bare glad for at du vilel dele din dag og dine billeder med os *SS*

MAsser af kærlighed Trine

0

Del dette indlæg

Hej smukke pige! Hvor var det bare vidunderligt at se billederne fra festen! Jeg er ked af vi ikke tog med til receptionen! Gitte insisterede godt nok på det kraftigste, men desværre! Kunne i bruge gaven? Den kan byttes!

Endnu en gang tillykke med dagen! Det var så vidunderligt at se jer begge, og følge den glædelige begivenhed fra førte parket! Tak for muligheden!

Jeg fik taget en masse billeder af dig/jer! Som sagt betyder du noget helt specielt for mig efterhånden, og derfor ville jeg så gerne have en masse billeder! Hvis jeg skal lægge nogen herind må du endelig sige til!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej smukke pige! Hvor var det bare vidunderligt at se billederne fra festen! Jeg er ked af vi ikke tog med til receptionen! Gitte insisterede godt nok på det kraftigste, men desværre! Kunne i bruge gaven? Den kan byttes!

Endnu en gang tillykke med dagen! Det var så vidunderligt at se jer begge, og følge den glædelige begivenhed fra førte parket! Tak for muligheden!

Jeg fik taget en masse billeder af dig/jer! Som sagt betyder du noget helt specielt for mig efterhånden, og derfor ville jeg så gerne have en masse billeder! Hvis jeg skal lægge nogen herind må du endelig sige til!

Hej skønne mus HUUG

Tusind tak for gaven - er skøre!!!

Du må meget gerne lægge billeder herind. En brud kan vist ikke se sig selv nok :angry:

:blush:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer