Lisbeth67

Zilla-møde i Silkeborg d. 9. september

39 indlæg i dette emne

Som overskriften siger - er der så stemning for et zillamøde hos mig d. 9 september? Kan ikke andre dage, så derfor vil jeg ikke lægge en meningsmåling ud.

Jeg forestiller mig at jeg laver noget mad og så gi'r deltagerne (de efterhånden obligatoriske) 100,- hver og medbringer selv drikkevarer.

Der er mulighed for en soveplads, men jeg advarer på forhånd om at vi skal TIDLIGT op - for jeg skal på en 100 km lang cykeltur om søndagen :blush: - og vi starter kl. 9.00 i Århus!

Lad mig høre hvad I siger.

:biggrin:

-Lisbeth

Deltagerne:

Lisbeth67 - Mig selv, sagde hun (Lisbeth)

AnnieW - Annie

Simse17 - Simone

Galadriel - Annemette - kommer måske forbi senere

pjevs - Pia... håber at overtale dig :-)

Måske:

Speka

Redigeret af Lisbeth67
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Regner med at jeg kan komme også.

Og vi overtager hus næste tirsdag, så der er nok mulighed for at nogle kan sove hos mig

Altså hvis der er mulighed for, at jeg kan overnatte hos Galadriel så vil jeg da også gerne med.. Jeg ved ikke helt om jeg er med på den der med at stå tidligt op nemlig :blush:

Med tanke på at vi først kom i seng omkring 05:30 sidste gang, så skal der nok et par timer mere til..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at høre, at I vil være med - og TAK Mette, for at ville ha' overnattende gæster (på mine vegne) - så er det jo perfekt at I har overtaget huset på det tidspunkt. :blink: - så skal jeg snart i malertøjet, kan jeg se http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif .

Andre kan sagtens nå at komme med - der er plads nok.

Bonni - det er ærgeligt, at du ikke kan deltage, men det er svært at finde en dato hvor alle kan. Måske ses vi en anden gang.

Glæder mig til vi ses.

:griner:-

-Lisbeth

Redigeret af Lisbeth67
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil muligvis også gerne med, skal lige finde ud af om jeg kan få passet det ind mht. lektier. Og så lige høre mine forældres planer for den weekend, for så sover jeg jo nok hos dem. Hvor er det du bor henne i Silkeby (bare hvilket område)?

0

Del dette indlæg

Jamen det er da typisk...!

Så kommer der et Bridezilla-møde til MIN by, og endda ikke længere væk end jeg hurtigt kan smutte over på under et kvarter, og så KAN JEG IKKE!!! ()()http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif

Jeg er søreme blevet inviteret til bryllup den dag (en herinde fra!! :griner:- ) og det glæder jeg mig RIGTIG meget til... Men det betyder så også at jeg IKKE kan deltage i Silkeborg-mødet.

Øv øv øv øv øv :blink: Det er bare ærgerligt!

0

Del dette indlæg

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif :blink:()()

Lige den ene dag hvor jeg ikke kan - men manden bliver nok lidt mopset hvis jeg aflyser bryllupsrejsen.

Så det er rigtig dårligt planlagt Lisbeth... Men håber I andre får en dejlig dag.

:griner:- fra Daisy

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil lige svare fra en ende af :griner:- :

Hvor er det du bor henne i Silkeby (bare hvilket område)?

Det vil være dejligt at se dig her - jeg bor i Nørreskov Bakke/Gødvad området.

Så kommer der et Bridezilla-møde til MIN by, og endda ikke længere væk end jeg hurtigt kan smutte over på under et kvarter, og så KAN JEG IKKE!!! ()():o

Jamen skønne arno, så må du jo bare kigge over en anden dag, så vi rigtigt kan skvadre ()()

Osse mig, osse mig.

Ved endnu ikke om jeg skal bruge en soveplads, kan jeg reservere? Gør ikke noget at vi skal tidlig op :-)

Simone - du kan sagtens reservere en soveplads hos mig - du får suiten til højre :carrot: .

Lige den ene dag hvor jeg ikke kan - men manden bliver nok lidt mopset hvis jeg aflyser bryllupsrejsen.

:bearhug: - men kan du ikke bare :bask: manden i gulvet og smutte fra rejsen? Aiii, vel? I fortjener om nogen den bryllupsrejse. Nu er den jo allerede udskudt én gang. Vi må ses på et andet tidspunkt, smukke.

Jeg kan heller ikke dan dag, ville ellers gerne.

Kan din aftale heller ikke udskydes??? :super:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Jeg håber I får en kanon dag.

Så har alle vist fået svar, ville gerne se alle, men det er bare hundesvært at få datoerne til at passe.

:blink:

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Jamen det er da typisk...!

Så kommer der et Bridezilla-møde til MIN by, og endda ikke længere væk end jeg hurtigt kan smutte over på under et kvarter, og så KAN JEG IKKE!!! ()()http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif

Jeg er søreme blevet inviteret til bryllup den dag (en herinde fra!! :griner:- ) og det glæder jeg mig RIGTIG meget til... Men det betyder så også at jeg IKKE kan deltage i Silkeborg-mødet.

Øv øv øv øv øv :blink: Det er bare ærgerligt!

Hej Mette - ja jeg kan heller ikke få det til at passe; men nøj hvor jeg glæder mig til at du vil arrangere noget Mette - og Dan og Preben skal passe os op hehe.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber snart der bliver noget tæt på, ellers må jeg jo holde det næste gang ;)

Hej Anitta...

Det er da bare en aftale :bearhug: - selvom det er ØV at du ikke kan komme. Ville gerne ha' tilbragt endnu en aften sammen med dig.

:balloons:

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Hej piger..

Jeg er desværre nød til at hoppe fra igen...

Min mor har lige mindet mig om, at jeg lovede at male hendes soveværelse, kontor og ekstraværelse og den weekend er den eneste jeg kan tage ud af kalenderen sådan indenfor overskuelig fremtid.

Så desværre kommer jeg ikke denne gang.

:biggrin: ØV

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØV altså ...............et møde i Silkeborg (min by) - og så kan jeg ikke!!! Og det er endda lige ugen efter mit bryllup, så det kunne være VILDT fedt at få lov til at snakke bryllup en hel dag :sm:

Men.........vi kommer først hjem fra bryllupsrejse om søndagen, så jeg kan desværre ikke.

Måske næste gang!!! :biggrin:

KH Jeanne

0

Del dette indlæg

Jeg er desværre nød til at hoppe fra igen...

:sm: ØV

ØV siger jeg også, men rigtig god arbejdslyst med malerarbejdet. Jeg har slettet dit navn fra listen.

Jeanne - ØVØV

-Lisbeth

Redigeret af Lisbeth67
0

Del dette indlæg

:balloons:Hejsa deltagere i Zilla-mødet i Silkeborg :blush:

Jeg vil gerne høre fra jer alle... hvis der er noget I ikke bryder jer om, ikke kan tåle m.m. så vil jeg sammensætte en menu, der tilgodeser det.

Håber at høre fra Jer... gerne med en PM - det er jo ikke alle der behøver at vide de ting I ikke bryder jer om/ikke kan tåle.

.... og stadigvæk... kunne du tænke dig at deltage, men har du endnu ikke fået sagt det, så meld dig på banen - plads er der nok af.

:bearhug:

-Lisbeth

Redigeret af Lisbeth67
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer