Guest L.Jensen

Hvad synes I

23 indlæg i dette emne

Ville så gerne have min kærestes mening men det går jo ikke .. og da jeg sukkede det for ham sagde han at det var underordnet jeg ville blive smuk uanset hvad .... :in love:

Hvad synes I ... det er den kjole jeg er faldet aldeles for

Og nu kender jeg prisen ... kun knap 7000 ... nu ved jeg helt bestemt hvilken kjole jeg skal have :guitar:

post-17-1073332652.jpg

Redigeret af jensen19700
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smuk og meget elegant kjole. Din kæreste vil fælde en tåre. :wub:

Men Ja´, mændene er som regl lige glade. Min sagde at jeg kunne komme omsvøbt et lagn og han ville stadig syntes at jeg er smuk.

hehe men han kan godt lide store brudekjoler, det er så heldigt at jeg kan det samme, så det blev/bliver en store en.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Jeg synes det er en utrolig flot og elegant kjole.

Det er lige sådan en kjole jeg selv vil kunne falde for. :tu:

Jeg har opgivet at snakke brudekjole med min kæreste, for vi har vist ikke helt samme smag. men han skal jo heller ikke vide noget om den på forhånd.

Knus fra

Irene. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

0

Del dette indlæg

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif Den er da uendelig smuk og ja; jeg er sikker på at når du viser dig i denne kjole vil din gom glemme alt om ligegyldighed og fælde en tåre... Du bliver bedårende

Lykke til!

Barb :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif Tak for jeres meninger .... jeg er glad for at I synes om den jeg faldt for den første gang jeg så den .... nu er jeg så i tvivl om jeg skal bære slør ... men det finder jeg nok ud af når kjolen er på .. og nej jeg har ikke prøvet den ... ej heller set den in real life ... men jeg er til enkle ting ... helst ikke noget med flæser og så'en .. den her synes jeg rammer ganske godt .. lige midt imellem .. men jeg tror nu ikke ligefrem den vil få ham til at fælde en tåre ... han er ret speciel på det "offentlige" område men dejlig er han ihvertfald og jeg glæder mig så frygteligt meget .... tænk sig en "gammel" kone på 37 går rundt og føler sig som teenager igen .... livet er da dejligt

knus og varme tanker til jer alle

Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op.. jeg kan blive ved med at blive overrasket over de smukke kjoler, der bliver lagt ind her på siden. Det er virkelig en rigtig flot, smuk og elegant kjole. Og jeg er bestemt heller ikke i tvivl om at din kæreste vil få en klump i halsen, og en tåre i øjet når du kommer gående i den kjole. Den er bare hammer-flot !

:specool:

0

Del dette indlæg

Den er rigtig rigtig flot, jeg faldt selv for den, da jeg så den på bryllupsmessen i Vejle sidste år, men nu må vi jo se, hvad det bliver til, når jeg skal over til Glamour- skal lige have smidt et par kg først http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/huh.gif

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

Hej Lene

Det er en fantastisk smuk kjole, har selv kigget på den,

men jeg mangler lige den rigtige facon taz

du kalder dig en "gammel kone" pjat med dig :ph34r:

kærlighed spørger ikke om alder. :wub:

Min højt elskede friede til mig da vi holdt min 50 års fødselsdag på Hotel Præstekilde. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lene!

Jeg har en bror som bor sammen med en 7 år ældre pige..........såh..........hun er også til yngre mænd, fniis og hvad pokker er der galt i det??

Jeg skal selv giftes i juni 04 med en mand som er 9 år ældre end jeg selv.............og det har jeg det ikke underligt med for han er bestemt manden i mit liv...........såh.........kære Lene alder har ingen betydning uanset hvad retning.

Kærlig hilsen

Anne

0

Del dette indlæg

Hej Jensen.

Først og frmemst vil jeg sige at WAAUUU en smuk kjole - du har rigtig god stil :lol:

Dernæst vil jeg liige fortælle en sand historie.

Da min bedste mor havde været gift 2 gange med alderssvarende mænd og de begge døde fra hende - blev hun som 70 årig gift med en mand på 27 !!! HUn kunne jo være hans bedstemor. De levede sammen i 4 år indtil hun døde. Manden var oprindelige blondt - men til begravelsen var hans hår gråt af sorg.:lol:

Det skal lige tilføjes at min bedstemor ikke var et videre sympatisk menneske - og havde ingen penge - men dette er i hvert tilfælde mit bevis på at kærlighed har ingen alder - og så kan man jo mene om det som man vil*SSSS* :ph34r:

KH Chahis :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer