Laila

Jylland

42 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg bor i Silkeborg, men er født i Horsens, vokset op i Grenaa, blev voksen i Berlin og endte i Århus - før jeg fandt min søde kommende mand og flyttede til Silkeborg!

Vi skal vies i Grenaa, hvor jeg også er konfirmeret.

/arno fool

0

Del dette indlæg

Også mig!!!! :tu:

Jeg bor i nordjylland i en lille bitte by som hedder Børglum (nogen har måske hørt om Børglum kloster??)

Det er faktisk midt i mellem Vrå og Løkken!! Jeg er opvokset i Hjørring.

Vi skal giftes i Vennebjerg - hvorfor?? - fordi den ligger med den smukkeste udsigt!! :specool:

Majbarn :fægter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg blev skabsjyde i august sidste år. Jeg er oprindelig fra Sjælland og min kæreste fra Fyn. Jeg flyttede over til ham i 1999 og nu er vi så flyttet til Jylland. Så jeg har flyttet lidt rundt. Hehe.

Vi bor forresten i Almind nær Kolding.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle!!

Jeg vil også lige give mit besuv med. Vi bor i Vejle, men jeg er født på Frederiksberg og opvokset i Horsens. Min kommende mand er fra Oksbøl i vestjylland. Vi skal giftes 26/6.04

Det er første gang jeg svarer på noget i dette ultimative gode forum, så jeg håber det bliver ok.

Jeg har kigget med i snart 2 måneder, så nu tænkte jeg at nu går den ikke længere.

Knus herfra

Mussi.

0

Del dette indlæg

Det gør vi også... Vi bor i en mindre by, Tranbjerg, ca 10 km udenfor (syd for) Århus :specool: http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

:bamsekram: Karina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer