Guest StineW

Til alle jer, der overvejer en fotograf

5 indlæg i dette emne

Hejsa alle

Jeg er nu lykkeligt gift - og er derfor på den side nu, hvor jeg kan komme med gode ideer og råd :balloons:

Min MAND :yllove: og jeg havde mange overvejelser omkring fotograf eller ikke fotograf - men vi besluttede os heldigvis for at vi ville betale de penge det kostede.

Og vi er bare så SUPER glade for at vi gjorde det!

Derudover er det en god idé at gøre sig mange tanker om hvilken stil man vil fotograferes i, hvem man vil fotograferes med og hvor osv osv - og få fortalt fotografen det!!

Bare et godt råd herfra - håber I kan bruge det.

StineW

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan vi helt sikkert :bearhug:

Vi har også haft mange overvejelser. Vi havde bestemt os for ikke at få fotograf. Vi har nogen gode amatør-fotografer i familien :bearhug: Men mine 2 erfarne, gifte søstre sagde også, at vi ville fortryde det, hvis vi ikke tog en fotograf. Det er også et stort ansvar at ligge over på familien. Så nu har vi booket en god fotograf, og jeg har fundet en masse billeder, jeg kan li'. Jeg er nemlig meget til de utraditionelle billeder :yllove: Derudover kommer fotografen en halv time før kirken og fotografere under vielse m.v

Det bliver :bearhug: godt og jeg er allerede glade for vores valg :balloons:

0

Del dette indlæg

At investere i en ordentlig, proffesionel fotogra er nogle af de bedste penge man kan give ud. Jeg er bedøvende ligeglad med hvor meget det koster - hellere for meget end for lidt. For betaler du en ublu billig pris er det ikke altid du kan forvente for meget af det. Men man kan selvfølgelig være heldig.

Vi havde inveteret i Birger Vogelius, som er en af Danmarks bedste pressefotografer. Og det var hver en øre værd. Billederne er bare så knald gode at vi sad med gåsehus og tårer i øjnene, da vi så billederne og kvaliteten af det.

Men nu lader en amatørfotograf som mig sig heller ikke spise af med hvad som helst.

0

Del dette indlæg

Ja vi er så nogle af dem som ikke brugte flere tusinde på det - vi blev nemlig svigtet af den fotograf som vi ville have, så vi stod pludselig i foråret uden fotograf. Min niece's kæreste kendte jo en amatørfotograf men som han gerne ville stå inde for....og ham snuppede vi.

Og vi er skisme ikke blevet skuffede - det eneste vi er kede af er at vi ikke tog ham med til festen om aftenen....:balloons:....

Vi gav 1500 kr. og har så fået alle billeder på cd'rom + en dvd-film hvor han har lagt musik bag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer