Sign in to follow this  
Followers 0
Librian

Mit barndomshjem er til salg...

9 posts in this topic

Mine forældre har sat mit barndomshjem til salg :bearhug:

Inderst inde kan jeg godt forstå dem. Huset er meget stort.

Men det skærer bare i mit hjerte. Jeg har boet i det hus fra jeg var 8 til 23 år. Der har jeg leget med Barbidukker, haft teenageoprør, lært at lave mad, hørt høj musik og danser som tosset mens jeg troede jeg var Madonna, fået mit første rigtige kys og meget meget mere. Hvordan kan de bare sælge alt det???

Iiiiiiiih, det er altså lidt svært at acceptere :balloons:

0

Annonce ♥

Sender lige et :balloons::bearhug::bearhug:

Kan godt forstå det er svært :balloon: Det er bare ens "hjem" uanset hvad der sker i livet..

Jeg frygter selv når min forældre ikke længere kan magte deres hus+ store have, jeg er født/opvokste derude.. jeg kan slet ikke forestille mig at der skal bo nogen anden familie der :balloon:

men man ved det kommer på et tidspunkt :bearhug:

:bearhug: fra mig til dig

Heidi

0

Jeg kan sagtens forstå, at det er svært og samtidig er jeg lidt misundelig over, at du har et barndomshjem. Jeg har nogle forældre der synes det var meget sjovere, at flytte hvert 5. år, så det giver mig et hav af barndomshjem, men ingen som jeg har en særlig tilknytning til.

Men mærkeligt, at se fremmede mennesker gå rundt og te sig som om det er deres :blink::blush:

:bearhug:

0

:blush: Sjovt nok, mine forældre har også lige solgt mit barndoms hjem, så kender godt følelesen. Jeg havde ellers regnet med at det var der jeg skulle overnatte før vores bryllup......Men de er i gang med at flytte nu, så det når jeg desværre ikke.

Men jeg forstår godt min forældre vil af med deres kæmpe hus når de slet ikke har brug for alt den plads mere. ()()

Håber du kommer over det. snøft :blink:

Knuser mette :bearhug:

0

Annonce ♥

Mine forældre har også lige solgt - de flytter i weekenden.

Det er mærkeligt. Men på den anden side.

Jeg var med til at tømme mine bedsteforældres hus, da de flyttede - og det var altså 10 år for sent.

De skulle nærmest bæres ud - og vi skulle rende rundt og pakke alle deres gemmer sammen. Det sårede deres stolthed, kunne man se.

Min mor sagde meget ironisk til mig og mine søstre, at de altså ikke kunne beholde et kæmpe hus, bare fordi vi gerne ville ha' et museum over vores barndom!

Nu flytter der er ung børnefamilie ind - og jeg er begyndt at glæde mig til, at der er nogle nye børn der kan finde alle mine gamle gemmesteder, og falde ned fra klatretræet m.m.

Knus fra mig

/Fortuna

0

Jeg ved også godt hvordan du har det.. Så du får lige et par :blush::blink:

Dog vil jeg så sige, at der aldrig er nogen anden end mig der kommer til at bo i mit barndomshjem mere. Vi købte nemlig huset i februar og flyttede så ind i det her i juli måned.

Lige så snart huset blev sat til salg, gav vi vores bud og så var det solgt og papirerne var underskrevet og gjort færdig på mindre end 20 dage. (stort set ihvertfald)

Selvfølgelig er det ikke alle der bare lige kan gå ud og købe det hus de bare gerne vil have, men vi ventede bare på det perfekte hus (det vil sige, jeg ventede på at MIT hus blev sat til salg) og så købte vi det på stedet.

:bearhug:

0

Tak skal I have. Hvor er I søde :bearhug:

Nu ligger det hele også på nettet og der er åbent hus, så det er meget virkeligt nu ()():blush:

Vi skal også hjem og have sorteret i det vi har stående på loftet. De kan selvfølgelig ikke tage det hele med videre, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre af mine papkasser med barndoms minder :angry: Men det må vi jo finde ud af.

Men det bliver altså underligt at der er nogle andre der tror du skal bo i "mit" hus :angry::blink::angry:

0

Gad vide om det er fordi jeg er ejendomsmægler, at jeg har et helt andet syn på det med barndomshjemmet?!?

Mit barndomshjem er gemt i mine minder, og hvor mine forældre bor, vil altid være mit 2. hjem. Mine minder er ikke knyttet op til et sted, men mere til følelserne omkring dem.

Mine forældre bor dog stadig i mit barndomshjem, men de er begyndt at tale om at flytte - det er alt for stort med 4 børneværelser :blush: og jeg har snakket med dem om at rive hele molevitten ned, og bygge en omgang rækkehuse der istedet - de bor på en KÆMPE grund midt i byen.

Men du får alligevel sådan et her :bearhug: bare fordi at tanken om at miste dit barndomshjem gør dig ondt.

- Lisen

0

Annonce ♥

Puha, jeg kan sagtens forstå dig!

Min mor bor i det hus jeg er født i, og det er altså 29 år siden snart.

Jeg tænker at ...når hende og kæresten flytter fra det engang, så håbr jeg Kim vil være med til at købe det!

0