Miss-E

Hvad dækker man en grim "scene" med??

23 indlæg i dette emne

Hej piger,

Så er der under 2 uger tilbage for os 2. september brude :bearhug:

Jeg håber i kan hjælpe mig med det her; men på vores bryllupsdag skal min forlovede og jeg sidde ved et bord som står på en lille scene nærmest.

Til vores bord har jeg fået syet en borddug og stolebetræk i hvid, som ser rigtig pænt ud..

MEN den scene vi sidder på ser forfærdelig ud under den fine dug. Hvordan kan man dække den?

Jeg havde overvejet at købe noget nervøs velour og hæfte på, men jeg er altså bange for at det blive for glat når jeg skal op og ned af scenen.

Er der nogen af jer der har nogle gode ideer til hvad jeg kunne gøre???

I får lige et billede af bordet hvor man også kan se den grimme scene :baa:

post-18057-1156153519.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ingen godt ideer, desværre, men vil blot sige, hold da op et flot bord. Er det noget du selv har lavet? Det er fantastisk flot bord.

Dog har jeg lige et spørgsmål, tror du ikke I vil føle jer lidt isoleret fra alle de andre? Undskyld at jeg sådan spørger, men det var bare lige min første tanke da jeg så det flotte bord.

Hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I visse kulturer er det altså helt normalt, at brudeparret sidder for sig selv i en sofa eller ved et seperat bord.

Vi er bare ikke vant til det i Danmark - men det er helt naturligt blandt andet i en del muslimske lande, og jeg tror ikke, I skal være bange for, at Miss-E og hendes mand bliver isolerede, de får et pragtfuldt bryllup :blush:

For at svare på dit spørgsmål Miss-E, så kunne du jo f.eks. købe en masse blomsterblade og strø ud på gulvet som dække, jeg ville nok ikke vælge stof af hensyn til falde-faren, som du selv skriver. Spørgsmålet er bare, om din kjole vil feje bladene sammen når du går på dem - det er umiddelbart mit eneste bud.

Held og lykke med dit bryllup

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Desværre er det ikke noget vi selv vælger, "sådan er det bare". Gæsterne ville synes det var endn u mere mærkeligt at vi sad sammen med dem :blush:

Og når man tænker på at vi bliver 600 mennesker, så er det nok meget godt at de på bagerste række også kan se hvem der er brud og hverm der er gom :bearhug:

0

Del dette indlæg

Miss - E

Nu kan jeg ikke finde din tråd. Men hvordan skal jeres fest holdes og hvor? 600 mennesker lyder rigtig mange for mig, hvordan er I kommet på så stort et antal? Jeg vil give dig ret, med så mange mennesker er det nok bedst I sidder som I sidder. :blush:

:bearhug: fra Krebsen

PS: Så faktisk i et gammelt bryllupsmagasin, at ham fodboldspiller Beckham og hans viv sad på sammen måde som I kommer til, da de i sin tid blev gift. Deres tema var lilla. :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

600 gæster - hold da op - kender I så mange og av min tegnebog.

Jeg har kigget om du en planlægning, jeg blev godt nok nysgerrig; men øv ingen planlægning.

Hehe ja i alt kender vi ca. 600 mennesker men jeg kender selvfølgelig ikke hver enkelt. Men sådan er det nu bare engang :blush:

Desværre fik jeg aldrig oprettet en planlægningstråd, men det meste af brylluppet står mine svigerforældre for (så det er ikke vores pengepung det går ud over) :bearhug:

Min kære forlovede og jeg har heldigvis kun besluttet hvordan det skal være og hvor det skal være, ellers har vi bare sørget for tøjet, blomsterne, limo'en, fortografen osv.

Knus Elif

0

Del dette indlæg

Man kan vel godt bruge et hvidt lagen eller lignende stof og så sørge for at lægge de der måtter af gummi nedenunder for at undgå at det glider og bliver frygtelig glat.

Gummimåtter kan man tit købe til rimeligt billige penge for en rulle (tror jeg nok) Og de rullemåtter ved jeg i hvert fald kan købes i hvid også.

Glæder mig meget til at høre hvordan brylluppet går

:bearhug: Pøj pøj med scenen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle jeres forslag, jeg skriver dem ned og må så se hvad der vil være mest praktisk/flottest.

Det med rosenbladene var en rigtig go ide Ki, det ville se meget romantisk ud, men desværre tror jeg også bare at min kjole fejer det hele med ned igen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Miss - E

Nu kan jeg ikke finde din tråd. Men hvordan skal jeres fest holdes og hvor? 600 mennesker lyder rigtig mange for mig, hvordan er I kommet på så stort et antal? Jeg vil give dig ret, med så mange mennesker er det nok bedst I sidder som I sidder. :blush:

:bearhug: fra Krebsen

PS: Så faktisk i et gammelt bryllupsmagasin, at ham fodboldspiller Beckham og hans viv sad på sammen måde som I kommer til, da de i sin tid blev gift. Deres tema var lilla. ()()

Hej Krebsen,

Vores fest skal holdes i København, i et lokalehvor der er plads til 650 mennesker. Antallet af gæster er alle vores venner, familie og bekendte. Jeg har godt nok ikke særlig meget familie men det har min forlovede.

Hvis du vil se hvor festen skal holdes har de en hjemmeside: www.mosaiksalon.dk :angry:

Jeg er lidt nervøs for festen, for det er virkelig mange mennesker samlet et sted, og jeg er meget genert så jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre af mig selv tror jeg... især fordi bruden og gommen skal komme til sidst (1 times tid efter gæsterne) så der er bare fuldt hus når vi ankommer... :blink:

Redigeret af Miss-E
0

Del dette indlæg

Nej hvor lyder jeres bryllup bare spændende! Hvor må det være fedt at kombinere kulturer og traditioner på den måde!

Tillykke og held og lykke med din henna fest her den 25 - håber i får en god fest! Og stort tillykke med brylluppet og held og lykke med det også!

Mht. at pynte scenen op, hvad så med at lave en kant! Eksempelvis en blosmterkrans, der kunne sidde på kanten? På den måde falder i ikke i noget, det bliver ikke fejet væk af kjolen og det ser godt ud!

Et reb - eller bare snor - nogle søm langs kanten til at hamre det fast med, en masse efeu og de blomster i nu engang kan lide! Eller også Salalblade fra den lokale blomsterhandler, det er billigt og flot!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Miss - E

Nu kan jeg ikke finde din tråd. Men hvordan skal jeres fest holdes og hvor? 600 mennesker lyder rigtig mange for mig, hvordan er I kommet på så stort et antal? Jeg vil give dig ret, med så mange mennesker er det nok bedst I sidder som I sidder. :huh:

:biggrin: fra Krebsen

PS: Så faktisk i et gammelt bryllupsmagasin, at ham fodboldspiller Beckham og hans viv sad på sammen måde som I kommer til, da de i sin tid blev gift. Deres tema var lilla. :)

Hej Krebsen,

Vores fest skal holdes i København, i et lokalehvor der er plads til 650 mennesker. Antallet af gæster er alle vores venner, familie og bekendte. Jeg har godt nok ikke særlig meget familie men det har min forlovede.

Hvis du vil se hvor festen skal holdes har de en hjemmeside: www.mosaiksalon.dk :)

Jeg er lidt nervøs for festen, for det er virkelig mange mennesker samlet et sted, og jeg er meget genert så jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre af mig selv tror jeg... især fordi bruden og gommen skal komme til sidst (1 times tid efter gæsterne) så der er bare fuldt hus når vi ankommer... :blush:

Hej Miss - E

Har du selv været gæst til et tyrkisk eller arabisk bryllup, så du har lidt fornemmelse af hvordan det præcist forgår? Som jeg kan se ud fra hjemmesiden, så er det meget tyrkisk og arabisk præget fester. Hvor kommer din kommende mand fra? Søde Miss- E du bliver ikke spor nervøs for sydlænding er så gode til at man føler sig godt tilpas, og alle som er med er der jo for at give jer to en fantastisk aften. NYD DET OG VÆR DIG SELV!

Hvordan forgår henna fest? Jeg ved godt hvad henna er, men har aldrig været til en hennafest. Husk at vise os billederne fra jeres store dag for dit bryllup er så anderledes, og dermed meget mere spændende. Elsker fester hvor andres kultur bærer præg af det. Ligesom når man er på ferien, og man oplever en kulturaften man suger det hele til sig, og føler det hele meget mere magisk end det man selv plejer.

Ønsker dig og din kommende en uforglemmelig dag og aften. :loveshower:

:sm: fra Krebsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan se at det er linoleum...Æh...kan du evt fiske efter om selve lokaliteten før har hørt om deres "grimme" gulvkasse??? Lsningen kunne være at sprøjtemale eller sætte ny linoleum på! En hvid marmoreret linoleum kunne da være flot!

Jeg vil istemme bønnen fra de andre piger; må vi ikke høre om dine traditioner og forberedelser??

Er de 600 familie og venner eller begge familiers venner?

Orv, manner hvor ville jeg gerne med og opleve din dag!!

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Miss - E

Nu kan jeg ikke finde din tråd. Men hvordan skal jeres fest holdes og hvor? 600 mennesker lyder rigtig mange for mig, hvordan er I kommet på så stort et antal? Jeg vil give dig ret, med så mange mennesker er det nok bedst I sidder som I sidder. :huh:

:biggrin: fra Krebsen

PS: Så faktisk i et gammelt bryllupsmagasin, at ham fodboldspiller Beckham og hans viv sad på sammen måde som I kommer til, da de i sin tid blev gift. Deres tema var lilla. :kiss:

Hej Krebsen,

Hvis du vil se hvor festen skal holdes har de en hjemmeside: www.mosaiksalon.dk :hug:

Jeg er lidt nervøs for festen, for det er virkelig mange mennesker samlet et sted, og jeg er meget genert så jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre af mig selv tror jeg... især fordi bruden og gommen skal komme til sidst (1 times tid efter gæsterne) så der er bare fuldt hus når vi ankommer... :)

Hej Miss - E

Har du selv været gæst til et tyrkisk eller arabisk bryllup, så du har lidt fornemmelse af hvordan det præcist forgår? Som jeg kan se ud fra hjemmesiden, så er det meget tyrkisk og arabisk præget fester. Hvor kommer din kommende mand fra? Søde Miss- E du bliver ikke spor nervøs for sydlænding er så gode til at man føler sig godt tilpas, og alle som er med er der jo for at give jer to en fantastisk aften. NYD DET OG VÆR DIG SELV!

Hvordan forgår henna fest? Jeg ved godt hvad henna er, men har aldrig været til en hennafest. Husk at vise os billederne fra jeres store dag for dit bryllup er så anderledes, og dermed meget mere spændende. Elsker fester hvor andres kultur bærer præg af det. Ligesom når man er på ferien, og man oplever en kulturaften man suger det hele til sig, og føler det hele meget mere magisk end det man selv plejer.

Ønsker dig og din kommende en uforglemmelig dag og aften. :loveshower:

:sm: fra Krebsen

Hej Krebsen,

Jeg selv og min kommende mand er oprindeligt fra Tyrkiet, men er begge født her i landet :bed:

Jeg har været til et par traditionelle tyrkiske bryllupper, det er lidt stort og lidt kaotisk til tider men det er meget meget hyggeligt, og selvom man ikke kender alle mærker man det slet ikke.

Hennafesten er kun for kvinderne fra både min og min forlovedes side. Gommen kommer et kort øjeblik hvor jeg skal have henna på hænderne (har så valgt at lade være med at få henna på, da jeg går i skole og arbejder i en tøjbutik, så synes jeg ikke jeg kan rende rundt med sådan noget :blush:

Det er lidt presset at skulle arrangere hennefesten en uge før brylluppet, så min forlovede har heldigvis påtaget sig opgaven så jeg kun skal sørge for at smuksere mig og dukke op .. :carrot:

Bare rolig, så snart jeg har billederne, bliver de lagt herind :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer