frejaena

isterninger fra McDonalds

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har også flere gange fået isterninger fra McD til fester, men jeg er ikke sikker på om de stadig gør det.

Skal nok finde ud af det i den her uge, for vi håber at få isterninger derfra til brylluppet på lørdag

0

Del dette indlæg

Hej Du...

Som tidligere McDonald's medarbejder kan jeg informere om, at det kommer an på mange ting omn du kan få is. Jeg kommer fra Odense og arbejdede inde i OBC, og der kunne man købe is for en tyver, så fik man en sort plasticsæk fyldt med is.

Men nogle dage var det umuligt at sælge det, enten fordi is-maskinen var gået i stykker, eller fordi vi havde temmelig travlt. SÅ gør som det bliver foreslået i en tidl. besvarelse, spørg din lokale McD, hvad deres regler med hensyn til Is er...

Håber det hjælper en smule...

:bearhug: Maj

0

Del dette indlæg

Til vores bryllup hentede vi en trailer fuld is (til at køle drikkevarer ned med, ikke til at komme i drikkevarerne) fra Thorfisk i Grenaa --vi holdt festen i Voldby-- og det var ganske gratis.

Det var TOTALT smart til at køle hvidvin, øl og sodavand!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa...

Tusind tak for alle jeres svar.

Isen skal bruges til netop at køle drikkervarer ned, og brylluppet skal stå allerede nu på lørdag, så det haster lidt med at finde en løsning....så jeg må vist gribe knoglen og ringe til den lokale mcDonalds.

Mange hilsner

Lone

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer