boje&dorthe

Dorthe&bojes d.7/7 2007

26 posts in this topic

Ja så kom eg også igang med en planlæningstråd...

for at starte, så skal vi endelig gites d 7/7 2007, glæder mig helt vildt. Næste år har vi været sammen i 10 år, og har fået 2 dejlige piger, Julie på 4 og Josefine på 1,5 år, så var det vist på tide at han måtte fri :loveshower: . Dejligt han endeligt fik sig taget sig sammen. :balloons:

[/size]

kirken: stenderup kirke kl 14,00

[/size]

festen : Krogager hotel.

[/size]

fotograf: lissi Brammer.

gæster der vil blive initeret: 57 stk ialt :loveshower:

det er så det jeg har nået at få planlagt ind til nu...

knus Dorthe :bearhug:

Edited by boje&dorthe
0

Annonce ♥

Hej Dorthe - og velkommen til planlægningen. Fed dato I har valgt til jeres kommende bryllup - tror bestemt der er masser af andre planlægninger for samme dato.

Glæder mig til at følge med i jeres forberedelser.

0

Annonce ♥

nå nu må i heller få historien om hvordan vi mødte hinanden og frieriet :bearhug:

vi begyndte at være sammen på Boje s fødselsdag i 1997 og det var forelskelse ved første blik fra hans side af.. jeg var lidt mere skeptisk da jeg vidste at en af mine veninder var vild med ham.... så der gik lidt tid inden jeg rigtig turse snakke med ham, for var bange for at såre min veninde :bearhug: men vi fik så en god snak om det og det var ok med hende, og så sprang jeg til... smil... og det er nok de bedste jeg nogen sinde har gjordt... i dag har vi vores 2 Dejlig piger sammen, som betyder alt for os.... ja og så har vi selføldig hinanden, og vi er bare de bedste vennner overhoved....

her i sommers spurte han om vi ikke all skulle tage til strande en aften, og jeg blev ved med at sige nej for pigerne skulle sove, men han insistered jog vi tog afsted... børnene faldt godt nok i søvn i bilen, men da vi andkom fik vi da langt om længe liv i dem, og gik en dejlig tur ved solned gang... Og wow hvor var det flot, mens jeg mindst vented det satte han sig ned forand mig og spurte og jeg ville gifte mig med ham... jeg begyndte helt at græde så overasked og glad blev jeg :bearhug: og selvføldig sagde jeg da ja... han havde planlagt at det skulle være den 7/7 07 for så kunne vi sikkert begge 2 huske det :td: ... så nu er jeg her og er i vild gang med planlægningen og hente ideer til hvordan det hele skal se ud...

:( Dorthe

0

Annonce ♥

Her er så kjolen -HAHA- da jeg fik et andet skørt på og lukked den på

ryggen... var det bare lige den :loveshower:

[/color]

vil lige benytten lejligheden til takke cinderella 1000000 gange

for deres super betjening.. og søde vejledning

:heart:Dorthe

post-21987-1157610118.jpg

post-21987-1157610250.jpg

Edited by boje&dorthe
0

Annonce ♥

ja så er eg komet godt igang med at lave invititationer, og har fundet ud af hvordan bordkortene skal se ud... dejligt endelig og været kommet lidt vidre... er er et billed af bord kortene, invitationerne må i vente lidt med i nu, da der mangler nogle småting før de er færdige :iloveyou:

knuzzz

post-21987-1159293444.jpg

0

Annonce ♥

Hej Dorthe.

Er vilde med dine kjoler. Jeg kan godt lide dem begge. Men hvis jeg skal vælge hmm.... Så er det den første. Dine former er så flotte i den kjole!!

Glæder mig til at høre hvad du finder ud af :super:

Flotte bordkort. Hvor pokker få du de ideer fra hi hi.... God og kreativ ide.

Glæder mig til at følge din planlægning!

Mange kram fra mig

:bearhug:

0

puha jeg skal ikke tage æren for at have fundet på dt med bordkortene det er nogle min kusine har fundet, og dt syntes jeg var en fed ide, det er bare tomatpure dåser og så er de blevet sprey malet og fået net katon om... faktisk nemme at lave

:cheerleader3::cheerleader3: Dorthe

0

Annonce ♥

Kære Dorthe.

Super flotte invitationer. Dem kan jeg rigtig godt lide. De er super romantiske. :bearhug:

Syndes det ser rigtg flot ud med de perler på.

Og at i har holdt det i natur farver. :cheerleader3:

Super flot arbejde!

Kram til dig

:cheerleader3:

0

puha jeg skal ikke tage æren for at have fundet på dt med bordkortene det er nogle min kusine har fundet, og dt syntes jeg var en fed ide, det er bare tomatpure dåser og så er de blevet sprey malet og fået net katon om... faktisk nemme at lave

:cheerleader3::cheerleader3: Dorthe

Ahhaa Det må helt klart overvejes.

0