Guest wicksy

Så blev vi gift....

23 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusinde tak for alle de søde ord..

Min kjole er syet af en skrædder fra silkehuset.... og mit slør har hun lavet i hånden.. hun er SINDSYG dygtig ..

NÅ sengetid.. men viser mere imorgen.. knus wickie

Hvor er du flot!! Og mange gange tillykke med brylluppet :balloons:

Og ja, skrædderen er afsindig dygtig! Det er også hende, der har syet min kjole - det er faktisk den, man kan ane på ginen ved siden af dig med plastik over *he he* Verden er lille - i hvert fald bryllupsverdenen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det forrygende billeder - hold fest - jeg er mundlam (Der skal normalt meget til)

Må jeg ikke se en billed af din buket tæt på - den er noget af det smukkeste jeg længe har set.

:bearhug: Pernille

0

Del dette indlæg

Hey Pernille...

Jeg har ledt og ledt i mine egne foto eftr et billede.. ingen tættere på - men der kommer et billede fra fotograf af buketten.. er selv meget meget spændt på at se billederne...

blomsterhandleren er Tina Sandegaard på Frederiksberg - kanon dygtig og kreativ..

Og tak for de meget rosende ord :heart:

Vil også meget gerne se et billede af buketten - det ligner meget det jeg gerne vil have!

OG da jeg bor på Frederiksberg ville jeg blive glad hvis du kunne give en adresse på hende

:-) Snart Fru Aas

P.S. Vild flot kjole !

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa alle..

tusinde tak for alle jeres rosende ord.. nej hvor går dagen bare for stærkt.. er jeg den eneste der bare føler et kæmpe tomrum nu ??

ikke flere kjole prøvninger eller planlægning.. øv..

ville ønske dagen kom igen.. det var bare så perfekt..

adressen på blomsterkunstneren.. Tina Sandegaard.. Godthåbsvej 39.. Frederiksberg.. hun er kanon....

:balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer