Cilisimus

Christine & Frederiks bryllup

252 posts in this topic

Hvor langt er vi?

Grøn: Klaret

Orange: Undervejs

Rød: Ikke kommet så langt

OVERORDNET:

Dato: 7. april 2007

Tidspunkt: Kl. 15

Kirke:Store Magleby

Feststed: Dragør Strandhotel

Budget: Fastlagt

Fotograf: Min gudfar

Transport:Rolls Royce

Overnatning: Hotel Admiral

ADMINISTRATIVT:

Gæsteliste: 61 voksne - 6 børn

Invitationer mm: Klaret

Frimærker: Klaret

Ønskeliste: Klaret

Bordplan: Klaret

Samtale med præsten: Onsdag d. 21. marts kl. 17.

Navneforandring: Klaret

Gavekoordinatorer: Vores mødre

VIELSE:

Brudebuket, brudepigebuket, knaphulsblomster: Klaret

Ægteskabserklæring: Klaret

Vielsesring: Er købt

Forlover: Min svoger

Vidner: Klaret

Kirkepynt: Klaret

FESTEN:

Menu mm: Klaret

Toastmaster: Klaret

Bordpynt: Klaret

Musik: Klaret

Farvetema: Klaret

Bryllupskage: Klaret

BRUDEN:

Kjolen: Klaret

Strømpebånd: Klaret

Undertøj: Klaret

Sko: Klaret

Slør: Klaret

Undertøj: Klaret

Sjal: Klaret

Taske: Klaret

Noget nyt: Klaret, perleøreringe fra svigermor

Noget lånt: Klaret, halskæde fra mor, har været min farmors

Noget gammelt: Klaret, samme halskæde fra mor

Noget blåt: Klaret - sidder en blå sløjfe på strømpebåndet

Frisør: Klaret

Makeup: Klaret

Brudebuket: Klaret

GOMMEN:

1. tøj: Gallauniform - Klaret

2. tøj:Alm. jakkesæt - klaret

5 x knaphulsblomster: Klaret

BRUDEPIGE:

Kjole m. tilbehør: Klaret

Brudepigebuket: Klaret

BRUDESVEND:

Tøj: Klaret

GAK OG GØGL:

Gaveposer til ungerne: Klaret

Risposer: Klaret

Soft til dugene: Klaret

Gæstebog: Klaret

Engangskameraer: Klaret

Gavehjælpere: Klaret

Noget jeg har overset?

Mangler:

Samtale med præsten: 21.3.07

Blomster: 06.03.07 - klaret

Musik i kirken: Venter stadig - klaret

Hår og makeup: Påopsætning d. 16.03

Noget blåt: Klaret

Gaveklistermærker: Klaret

Papir til stor bordplan: Klaret

Øvelse af brudevals: Tjah

Frederiks uniform: Klaret

Duge til bordene: Klaret

Risposer: Klaret

Sidste kjoleretning: 16.03.07

Tjekning af alt tøj: Klaret

Sko + slips til brudesvend: Klaret

Morgengave: Klaret

Bekræftelse af alle aftaler: Klaret

Plan over brylluppet, før, under og efter: Ikke lavet

Taske til overnatning: Ikke endnu

Tale til Frederik: Klaret

Edited by Cilisimus
0

Annonce ♥

Jamen hej Christine...

Velkommen til BK, håber ikke et par dage hvor vi ikke har kunne komme ind har skræmt dig væk... For normalt er her ingen slinger i valsen.. Jeg må advare dig mod at man bliver afhængig af siden meget hurtigt og at vi elsker billeder i lange baner herinde..

Knuz Mia :bearhug:

0

Annonce ♥

MEGA bonus... nu tror jeg sørme, at jeg har luret den. :iloveyou:

Nå, skal kan I da lige få en hel opdatering nu, hvor jeg er i gang.... og alt er tyv-stjålet fra andre herinde..... Bær over med mig, hvis tingene går lidt i ged - er ikke den vilde haj til putere.... :hug:

Alt det som vi har styr på er:

Tidspunkt, Kirke, Feststed, Musik, Transport, Invitationer mm, Gæsteliste, Vidner, Forlover, Brudepige/svend... og det var vist det... :bearhug:

Øv, syntes lige vi havde styr på så meget, men det virker godt nok ikke vanvittig overvældende...

Nå, men billeder ved jeg, at folk gerne vil have, så her kommer lige et par stykker til...

Et billede af bilen vi har bestilt til at køre i

post-17738-1159095210.jpg

0

Hurra, det virker..... :iloveyou:

Feststedet har jeg åbenbart ikke et billede af, men det skal holdes på Dragør Strandhotel, hvis nogen kender det?

Jeg smider lige nogle billeder ind af de kjoler, som jeg er faldet for. Er hel vild med Rembo-stilen.... :hug:

post-17738-1159095393.jpg

post-17738-1159095425.jpg

post-17738-1159095454.jpg

post-17738-1159095564.jpg

0

Annonce ♥

Hurra..... nu kom vores længe ventede invitationer, takkekort, bordkort mm. endelig frem. :iloveyou: De er bare super flotte.... :hug:

Vi har bestilt dem over nettet hos Ruth Søe fra www.designerkort.dk - hun har virkelig været helt forrygende. Ville meget gerne lægge et billede ind, men kan ikke lige få kameraet til at virke.... :bearhug: Kvinder og teknik.... :biggrin:

0

post-17738-1159352688.jpgSå har jeg langt om længe fundet RINGEN.... :super: Frederik skal ikke have ring på, men det gør ingenting, for så bliver der flere penge til min. :bearhug::biggrin:

Jeg fandt først en på Chanti.dk, som jeg syntes var rigtig sød. Men så faldt jeg helt tilfældigt over denne/de her ringe på BK, og sp vidste jeg bare hvad der skal sidde på min finger.

post-17738-1159352688.jpg

Min skal dog være i hvidguld.....

:bearhug:

0

Annonce ♥

Hej Navnesøster :bearhug:

Vi deler da vist lidt smag i mange ting :biggrin: Vi vil begge gerne have langt slør på,vi skal begge giftes i april og jeg kan se at vi kommer til at få næsten ens ringe på også :bearhug: Min skal så bare være ligesom billedet i almindelig guld.Vi skal iøvrigt selv være med til at designe og lave dem hos Guldsmedegaarden ved Vejle i februar.Det glæder jeg mig også sindsygt meget til :blink:

:super: Christine

0

Hmm, nu begynder det da vist at blive lidt underligt. :blink:

Kan godt forstå, at I glæder jer helt vildt til at designe jeres egne regler - så føler man lige som også, at man har været lidt mere emd i processen. Jeg har også "designet" min egen ring - dog på www. lovedsign.dk

Vi skal ned og bestille den på lørdag - ihh, hvor er det fedt. Er så glad for at kunne særre flere og flere hakker på huskesedlen. Synes virkelig der er meget man skal tænke over og nå inden den store dag. :hug: Men vi når det nok, tror du ikke?

Hvordan skrider planlægningen ellers frem hos dig? Vi fik vores invitationer, bordkort og takkekort her forleden - det var dejligt. :) Fredag skal vi ud og bestille bryllupskage hos Kreative Kager - det bliver skægt; de laver godt nok nogen specielle kager - lige i vores ånd. :blink:

:super: Christine 2 :blink:

Hej Navnesøster :bearhug:

Vi deler da vist lidt smag i mange ting :lol: Vi vil begge gerne have langt slør på,vi skal begge giftes i april og jeg kan se at vi kommer til at få næsten ens ringe på også :biggrin: Min skal så bare være ligesom billedet i almindelig guld.Vi skal iøvrigt selv være med til at designe og lave dem hos Guldsmedegaarden ved Vejle i februar.Det glæder jeg mig også sindsygt meget til :lol:

:bearhug: Christine

0

Ja Det er da godt lidt underligt hva ;)

Nå men jeg synes da vi har styr på en hel del men har jo også allerede haft et år :biggrin: Lad mig se vi har styr på

Kirke

Feststed

Musik

Fotograf

Videograf

Ringe (mer eller mindre)

Invitiationer (dem laver min mor)

Bryllupskage (er bestilt hos konditor eksperten skal dog først prøvesmage i det nye år)

Tøj til os begge to(er købt)

Kørsel (er en overraskelse fra min svigerfar samt hans kone)

Det var vist lige umiddelbart det :bearhug: Hold da op det er underligt at se på skrift.Det begynder da lige så stille at se ud af noget :bearhug:

Sæt nu endelig billeder ind når du har fået kigget på kjole og slør m.m

:super: Christine

0

Jeg tror, jeg har fundet KJOLEN!!!! Skal først ind og prøve d. 14. oktober, og det er slet ikke den oprindelig stil, som jeg havde kigget på.... Smider lige et par billeder ind. :thumbsupsmileyanim:

Hvad synes I??

-HAHA-

post-17738-1159795627.jpg

post-17738-1159795636.jpg

post-17738-1159795649.jpg

0

Annonce ♥

SUPER flotte kjoler. Allesammen. Det bliver da ikke let at vælge :-)

Og FED bil I skal køre i!!!

Jeg glæder mig til at følge din planlægning!

Knus fra Rikke

0

Hej Christine.

Et meget forsinket velkommen til dig. -HAHA-

Jeg er helt betaget af dine kjoler. Syndes virkelig de er flotte. Glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå d. 14....

Du har virkelig styr på det hele, det må godt nok være rart. Syndes også alle de andre ideer du har lagt ind er smadder flotte og gode.. :thumbsupsmileyanim:

Mange kram fra

:blush:

0

Hej Rikke

Neeej...det bliver alt for svært. :blush: Jeg glæder mig bare til lørdag d. 14, så jeg kan komme ind og se mig selv i kjolerne. Synes det er lidt svært at at finde ud af (eller i hvert fald forsøge) hvad der egentlig klær en.... -HAHA-

Men jeg tror faktisk, at jeg er faldet lidt for den sidste....... :bearhug:

:thumbsupsmileyanim:

Christine

SUPER flotte kjoler. Allesammen. Det bliver da ikke let at vælge :-)

Og FED bil I skal køre i!!!

Jeg glæder mig til at følge din planlægning!

Knus fra Rikke

0

Annonce ♥

Hvor er du sød... tusind tak.... :biggrin: Har lige lagt alle mine studiebøger fra mig, så nu skal jeg ind og kigge lidt hos dig.... Glæder mig til også at følge din planlægning. :biggrin:

:blush:

Christine

Hej Christine.

Et meget forsinket velkommen til dig. -HAHA-

Jeg er helt betaget af dine kjoler. Syndes virkelig de er flotte. Glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå d. 14....

Du har virkelig styr på det hele, det må godt nok være rart. Syndes også alle de andre ideer du har lagt ind er smadder flotte og gode.. :thumbsupsmileyanim:

Mange kram fra

:bearhug:

0

Hvordan kan det være, at alt der står BRYYLUP foran lige pludselig bliver dobbelt så dyrt som alting? Vi har været til kage-møde, og skulle give 8500 for kagen - det er inkl. en topfigur til 1000 kr. Hvor sindssygt er det? :bearhug:

Så nu har vi allieret os med en af mine forældres venners søn som en konditor. Han skal nemlig kun have 50 kr pr kuvert, og ikke 120 kr som det andet firma.

Skulle lige af med galden - faktisk synes jeg, at prisen er lidt flabet, men det er måske bare mig? :bearhug:

Og så lige et enkelt hurra-råb: DER ER KUN EN UGE TIL KJOLE-PRØVNING. ()()

Nøj, hvor jeg glæder mig.... :balloon:

:bearhug: og god weekend

0

Hej med dig!

Jeg har da vist aldrig været herinde! Det må du da undskylde! Jeg er da ellers overalt! Tror jeg da!

Er bare helt vild med den kjole du skal ind og prøve den 14! For søren hvor er den lækker!

Og sikke da en pris for en kage, og 1000 kr for en topfigur, så skal den fandme også være lavet af diamanter og ægte porcelæn fra den kongelige procelænsfrabrik!

Hvor er det da bare dejligt at i kender en anden som kan lave den i stedet for, for helt ærligt det andet var da noget af en pebret pris! ()()

0

Ja ikke? Vi var ude og besøge Kreative Kager - har kun fået gode anbefalinger. Men helt ærlig.... ? :bearhug: Og nej, den var uden diamanter og kongeligt porcelæn, men til gengæld fyldt med sugar pasted fisk. :balloon: Men den er droppet (desværre) - synes ellers den var super fed, men den ligger så liiige en tand (eller 10) over budgettet. :bask:

God weekend

Hej med dig!

Jeg har da vist aldrig været herinde! Det må du da undskylde! Jeg er da ellers overalt! Tror jeg da!

Er bare helt vild med den kjole du skal ind og prøve den 14! For søren hvor er den lækker!

Og sikke da en pris for en kage, og 1000 kr for en topfigur, så skal den fandme også være lavet af diamanter og ægte porcelæn fra den kongelige procelænsfrabrik!

Hvor er det da bare dejligt at i kender en anden som kan lave den i stedet for, for helt ærligt det andet var da noget af en pebret pris! ()()

0