Tikkitavi

Så er jeg blevet frue :o)

110 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Niller og jeg danser, mens en fælles veninde synger en dansk tekst til "Wind beneath my wings", som jeg selv havde skrevet.... Ihhh - hvor var det rørende :cheerleader3:

Det var afslutningen på min tale til ham...

post-14907-1158697857.jpgpost-14907-1158697875.jpg

post-14907-1158698001.jpg

Redigeret af Tikkitavi
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har vi fundet ud af hvornår vi skal på bryllupsrejse.

Vi tager afsted til marts, 14 dage til Kenya og det Indiske Ocean...

Glæder mig heeeeeeeeeelt vildt!!!

Her er lidt billeder fra et af stederne, hvor vi skal være 7 dage.

Postet billedePostet billedePostet billedeDet ser da deeeeeeeejligt ud ikk?

.....Og så var det længe siden, jeg har været herinde.... Så skulle lige lure :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Ok, så må vi se om hun når det inden i tager afsted :) Eller må i jo vente med at se vidunderet til i kommer hjem -HAHA- Jo, tak her går det fint med vores lillemand, vi venter os en lille dreng som skal hedde Mathias. Her den 2. November skal vi ind til Kolding hvor jeg skal 3/4D scannes, vi glæder os bare for vildt til at se vores lille vidunder igen.

Går det også godt med Jettes lille bebs? :bunny_4: Vil de vide kønnet eller vil de vente med at få det af vide til fødslen, vi kunne ikke nære os da vi fik muligheden -HAHA-

Det er utroligt at man kan glæde sig så meget,nu må julen bare gerne komme for min skyld så vi er tættere på d.25 Januar :angry:

Håber at i har det godt.

:cheerleader3::balloons::)

post-14801-1161064949.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok, så må vi se om hun når det inden i tager afsted :bunny_4: Eller må i jo vente med at se vidunderet til i kommer hjem :) Jo, tak her går det fint med vores lillemand, vi venter os en lille dreng som skal hedde Mathias. Her den 2. November skal vi ind til Kolding hvor jeg skal 3/4D scannes, vi glæder os bare for vildt til at se vores lille vidunder igen.

Går det også godt med Jettes lille bebs? :bunny_4: Vil de vide kønnet eller vil de vente med at få det af vide til fødslen, vi kunne ikke nære os da vi fik muligheden :bunny_4:

Det er utroligt at man kan glæde sig så meget,nu må julen bare gerne komme for min skyld så vi er tættere på d.25 Januar -HAHA-

Håber at i har det godt.

baby_mail.jpg

Wauuuu - kan slet ikke komme mig over, at man kan se så meget på en simpel scanning!!! Vidunderligt!!!!

Det går rigtig godt med Jettes bebs - de kunne desværre ikke se kønnet på den alm. scanning, men de skal også have lavet en 3D-scanning, hvor de håber at kunne se mere -HAHA-

:angry:

0

Del dette indlæg

VAr lige nød til at kigge på det smukke forelskede par igen... Suk... Hvor er I altså bare stadig lige så smukke som første gang jeg så de billeder *SS*

Knuz Trine

Åhhh søde søde Trine-mus!!!

Du er altså bare så sød :angry:

Jeg kigger også på billederne så snart jeg kan komme til det - med en lettere trykken i halsen -HAHA-

0

Del dette indlæg

VAr lige nød til at kigge på det smukke forelskede par igen... Suk... Hvor er I altså bare stadig lige så smukke som første gang jeg så de billeder *SS*

Knuz Trine

Du er altså bare så sød :angry:

Jeg kigger også på billederne så snart jeg kan komme til det - med en lettere trykken i halsen -HAHA-

Ja det kender jeg godt selv... Viser bilelderne frem ved hver en lejlighed og til alle der gider se dem, er bare så glad for dem og ryger helt tilbage i tiden til den store dag... Snøft suk... Vil giftes igen... og gerne i den samme kjole... SUUUUUUUUUUUK
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Knuz Trine

Du er altså bare så sød -HAHA-

Ja det kender jeg godt selv... Viser bilelderne frem ved hver en lejlighed og til alle der gider se dem, er bare så glad for dem og ryger helt tilbage i tiden til den store dag... Snøft suk... Vil giftes igen... og gerne i den samme kjole... SUUUUUUUUUUUK

Lige mine ord... hentede min kjole fra rens i dag - puhaaaa, den er stadig sååååå skøøøøøn at kigge på... Og den er bare blevet renset SÅ flot, der var ellers ret meget snavs i kanten.

:angry:

0

Del dette indlæg

:balloons:Ja, så er det lidt over to måneder siden min mand og jeg sagde "ja" til hinanden....

Og så er der kommet flere billeder - nu er det jo lidt siden, så nu kommer de vovede billeder (vovede og vovede - nogle man normalt ikke viser frem... Kun til jer søde tøser herinde)

Min stedsøster tog billeder af Niller, mig og min side af familien - men de skulle være fjollede.... Det blev de så.... :blush:

post-14907-1163107057.jpg

... Mig... Ahreeemmm...

post-14907-1163107254.jpg

.... Niller...... :blush:

post-14907-1163107360.jpg

... Det bedste kyssebillede :bearhug:

Redigeret af Tikkitavi
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer