Tikkitavi

Så er jeg blevet frue :o)

110 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så er det lidt over ½ år siden min mand og jeg blev gift - og hold da op, hvor er tiden gået stærkt!!! Men nu skal vi så på vores længe ventede bryllupsrejse til Kenya - vi rejser på søndag d. 25.03 :thumbsupsmileyanim: og vi skal være væk i to uger, og vi glææææder os heeeelt vildt!!!!

Jeg skal nok lægge nogle billeder ind, når vi er kommet hjem...

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så er det lidt over ½ år siden min mand og jeg blev gift - og hold da op, hvor er tiden gået stærkt!!! Men nu skal vi så på vores længe ventede bryllupsrejse til Kenya - vi rejser på søndag d. 25.03 :thumbsupsmileyanim: og vi skal være væk i to uger, og vi glææææder os heeeelt vildt!!!!

:cheerleader3:

Aaaaaaaaaaiiiiiiiiiii søde Rikke... hvor er jeg slet slet ikke misundelig... MEn hvis jeg nu siger EKSTRA STOR kuffert... hva tænker du så :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug:

Aaaaaaaaaaiiiiiiiiiii søde Rikke... hvor er jeg slet slet ikke misundelig... MEn hvis jeg nu siger EKSTRA STOR kuffert... hva tænker du så :balloons:

:bearhug: Måske du kunne få et job som palme-vifter-og hente-drinks-pige GP Redigeret af Tikkitavi
0

Del dette indlæg

:bearhug:

Aaaaaaaaaaiiiiiiiiiii søde Rikke... hvor er jeg slet slet ikke misundelig... MEn hvis jeg nu siger EKSTRA STOR kuffert... hva tænker du så :balloons:

:bearhug: Måske du kunne fåe t hob som palme-vifter-og hente-drinks-pige GP

Ja ja bare jeg ikek skulle ha en af de der kokosnøde bikinier på så er jeg frisk *GG*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er vi tilbage i Danmark efter14 fede dage i Kenya. Det har været en helt utroligt oplevelse, og vi har set og oplevet ALT på de 14 dage, så vi er helt mættede med elefanter, løver, giraffer, masaier, swimmingpools, drinks osv. osv. osv....

Jeg lægger billeder ind hurtigst muligt - I kan glæde jer :thumbsupsmileyanim:

:yeah: :yeah: :yeah:

0

Del dette indlæg

Hej Rikke :thumbsupsmileyanim:

Ja, det er vildt som tiden går :cheerleader3: Godt at høre at i havde en skøn bryllupsrejse :super:

Hvad så er du blevet moster??? Vi har jo fået vores skønne lille søn Mathias. Han kom til verden d. 31/1, og han er selvfølgelig Helt PERFEKT!!!

Lige et lille billede af vores lille frækkert :bearhug:

post-14801-1178310513.jpg

0

Del dette indlæg

Så er der billeder fra vores bryllupsrejse. Det var en helt igennem perfekt rejse - bortset fra vi blev 11 timer forsinkede pga. kabinepersonalets hviletidsbestemmelser. Så efter 5 timer i Billund (Vi kom kl. 5 for at skulle flyve kl. 6:45 - vi fløj kl. 11 :denmarkflag: ) og 9 stive timer i Amsterdam lufthavn, kom vi da afsted i to fuldstændigt fantastiske uger!

Den første dag vi var dernede, var vi ude at sejle på en lille sø, hvor vi så det første vildt-levende dyr..... Flodheste... Vi fik taget en maaaaaaaasse billeder, da det var det første dyr vi så, som ikke lever vildt i Danmark.

post-14907-1178565315.jpg

Vi fik at vide, at når vi skulle over til hovedbygningen og spise aftensmad, skulle vi ringe efter en vagt :ilovebryllupsklar: Ikke pga. tyverier - men pga. at flodhestene kommer op og græsser, når det bliver mørkt... Yearh right!! sagde vi...

Men næste morgen, da vi skulle videre til næste hotel, mødte dette syn os lige uden vores værelse:

post-14907-1178565663.jpg

Godt vi havde vagter med - for helt overrumplet af at se dette kæmpe dyr, går jeg rigtig tæt på, for at få et billede... Der skete ingenting, selvom flodheste kan blive ret så aggressive, hvis der står noget i vejen mellem dem, og det de er på vej hen til. Flodheste er det dyr der ligger nr. 2 over at slå flest folk ihjel i Afrika... På 1. pladsen er malariamyggen :pokey:

0

Del dette indlæg

Så skulle vi på walking safari på en halvø tæt på vores hotel. På denne ø er de fleste af frit-lands optagelserne af "Mit Afrika" indspillet ;)

Så så man lige mig stå tæt på en giraf - ca 15-20 meter.... Wauuu en oplevelse!!!

post-14907-1178566092.jpg

Redigeret af Tikkitavi
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores hoteller (vi boede på 3 forskellige) lå ude midt i reservater, altså ude midt i savannen med vilde dyr rundt om.

På vores hotel huserede disse kæmpestore - vildt smukke aber, som blev fodret af hotellet... Sikkert så der var noget at se på for turisterne :yeah: ... Og vi slugte dem rådt - de ER da smukke.

post-14907-1178566505.jpg

Redigeret af Tikkitavi
0

Del dette indlæg

Så var der også lige en flok zebraer - på dette tidspunkt er vi stået ud af bileren, for at gå ned til sen sø, ogse på millioner af flamingoer... Billede følger....

post-14907-1178566736.jpg

Først dette billede af en zebra-bagdel.... Den VILLE bare ikke vende sig om, selvom den stod SÅ tæt på vores bil... Så blev den da bare fotograferet på den led...

post-14907-1178566908.jpg

Redigeret af Tikkitavi
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Disse såkaldte marekatte (Hr. Nillson-aber) var overalt på de to første hoteller vi boede på, nogle var frække nok, til at komme og stjæle småkager, vi havde taget med udenfor til vores eftermiddagskaffe....

post-14907-1178567569.jpg

Redigeret af Tikkitavi
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pølsetræ!!!

De er giftige - men koger man dem af fire omgange, får man en snapselignede væske, som de drikker og drikker... Og drikker :ilovebryllupsklar:

post-14907-1178568411.jpg

Et mere tæt på:

post-14907-1178568488.jpg

Det er rigtigt!!! Sådan ser de ud i virkeligheden :denmarkflag:

Redigeret af Tikkitavi
0

Del dette indlæg

Masai-mænden dansede en velkomstdans, og bagefter begyndte de at hoppe. De laver et "knæks" med hovedet samtid med, så de kan komme højere op.

Masaierne siger, at den der hopper højest, får flest kærester, for han har stærkest benm, og kan løbe langt, og gå langt for at jage dyr.

Høvdingen i denne landsby har 10 koner...

post-14907-1178569131.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer