xenobia

Takkekort

5 indlæg i dette emne

Ja, så er vi kommet dertil hvor takkekortene skal sendes ud. Vi har fået udvalgt de billeder der skal bruges til dem. Det bliver en 8-siders A5 folder der bliver sendt ud til folk. Vi laver to varianter - én til de gæster som deltog i festen og én til dem som gave gaver og/eller var med i kirken til globryllup. Desuden bliver der personlige, så der i hvert kort kommer til at stå det vi fik af den pågældende person.

Men har I et par idéer til nogle søde/sjove/bevingede ord man kan skrive i sine takkekort. Hvad skrev I ?

På forhånd tak :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg skal jo giftes om 2 dage, så det bliver jo også aktuelt for mig senere hen. Så jeg er lige med på en kigger og venter spændt på, hvordan folk har skrevet deres takkekort. Kunne være man kunne få en fif eller to. -HAHA-

Pst...tillykke med brylluppet, hvis ikke jeg har fået det skrevet før til dig. :heart:

Hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg

Slet ingen der har forslag? Sidder og skal til at finde på noget nu. Vi mangler nemlig kun taksterne dertil. Skulle gerne trykkes og sendes i morgen nemlig :biggrin:

hvis ikke det er for sent send en pm med din mail saa sender jeg vores takkekort worddokument med alle 60 takkekort-tekster.

:balloons: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sandra - det var sødt af dig, men fik fundet på noget i går aftes og de er allerede blevet trykt ude på Boris' arbejde - skønt at være gift med en grafiker, der arbejder på et trykkeri :biggrin: Skulle nemlig gerne have dem sendt afsted i dag, så nu står den på at ordne kuverterne og så op i postkassen... :balloons:

Se takkekortene HER

Redigeret af xenobia
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer