Brandenborg

Bryllup den 30

7 indlæg i dette emne

Altså for ca 3 uger siden min (kommende) mand og jeg at vi ville giftes - nu hvor der er en lille ny på vej :balloons:

vi har planlagt en meget lille cermoni på rådhuest for de nærmeste - vi bliver ca 24 mennesker (jeg har en stor familie).. Jeg skal bære en grøn kjole, og jeg tror min kæreste skal have et par hørbukser, en sweater og en skjorte.. vi vil ikke gøre det store ud af det.. hmm.. efter cermonien skal vi hjem til os og spise pitabrød af paptallerkner og forhåbenligt have en god dag..

mage rynker på næsen af hele arrangementet.. så jeg ville lige høre jeres mening herinde.. kunne være lidt sjovt at få at vide hvad i mener om pap tallerkner og pitabrød..

kærlighilsen Sanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et bryllup handler vel for pokker ikke om maden og om servicet - det handler om at i 2 har et ønske om at blive gift, og i gør det for de midler i har!

Jeg ville gerne være deltager i jeres bryllup, og er sikker på at det bliver mindst lige så hyggeligt som til vores.

:biggrin: Lisen

0

Del dette indlæg

Ja, jeg ville jo nok holde mit bryllup på en HELT anden måde (har jeg lige gjort) - men I skal da selv bestemme, hvordan I gør.

Når I elsker hinanden og bare gerne vil markere dagen med de nærmeste, synes jeg altså ikke, der er noget som helst forkert ved pitabrød og paptallerkner.....det kunne jo ende med at blive skidehyggeligt :bearhug:

Bare fordi andre ville vælge at gøre det på en anden måde, skal I gøre PRÆCIS som I har lyst - og hvis andre vil rynke på næsen af dét, så lad dem........det er jo jeres dag, og de kan da bare selv holde et bryllup efter deres hoved!!!

Held og lykke med arrangementet.

Knus Jeanne

:biggrin:

0

Del dette indlæg

jeg vil lieg nævne at jeg glæder mig rigtig rigtig meget :biggrin:

hmm desuden skal vi holde bryllup igen når økonomien er til det helt store.. men efterhånden ved jeg ikke om jeg har lyst til at holde et mere.. men det ændre sig nok.. he he når man kommer til at tænke på kagen, kjolen og alt det andet :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså et bryllup er en meget personlig fest og en meget individuel fest, og jeg må sige at jeg godt kan lide jeres måde at gøre det på! Det gør netop at festen er stille og rolig og ikke så opstyltet!

Jeg hørte om nogen der var blevet gift på rådhuset så tog de 10 mennesker hjem til brudens forældre, spiste hjemmelavede trekantssanwiches og så var det det, ikke mere eller mindre!

I skal holde den fest i gerne vil have! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Det har vi også tit oplevet. At en bryllupsfest holdes på et økonomisk lavt plan hvor det ikke nødvendigvis er de traditionelle 3 retter, 10 retters buffet'en, men mere dagligdags kost der står på menuen, og sådan en fest kan blive mindst lige så god og husket som de mere "almindelige" fester. Bla. har vi haft nogle der har holdt deres bryllupsfest som 70'er temafest hvor folk skulle møde op i 70'er tøj og fik burgere og andet 70'er mad, på samme måde som man tit oplever det til fødselsdagsfester.

Herudover er der ingen der siger at et bryllup skal ledsages af en overdådig bryllupsfest. En god middag - eller en gang Pitabrød - med den nærmeste familie kan også være meget hyggeligt.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer