Guest Angelseye

Ditte og Flemming, 17. Maj 2008

33 indlæg i dette emne

Så vil jeg da også lave sådan en tråd, er godt nok ikke meget der er fast endnu(var først igår vi fastsatte datoen), men kan jo tilføje henad vejen *S*

Budget

Vielsesringene

Buketforslag

Hvordan vi mødte hinanden

Kirken

Menu

Monogram

Gæsteliste

Mine prinse:

post-19007-1158517941.jpg

Redigeret af Angelseye
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej og velkommen til.

vente tid er lang da stig og jeg bestemte datoen for vores bryllup var der næsten 2 år til, men nu er der under et år til, tiden flyver af sted når man har det godt.

og det har man vel når man er sammen med den man elsker.

0

Del dette indlæg

Bryllups-budget(ca. max priser) !

Bruden:

Kjole: 4500

Slør: 300

Hår: 500

Sko: 300

Taske: 100

Strømpebånd: 200

Undertøj: 500

Buket: 1000

I alt: 7400 kr.

Brudgommen:

Tøj: 2000

Sko: 500

Knaphulsblomst: 100 (også til forlover)

I alt: 2600 kr.

Christian:

Tøj: 500

I alt: 500 kr.

Dekoration o.l. :

Bordkort: 200

Invitationer: 400

Blomster til bordene: 1500

Servietter: 150

Bordpynt: 500

Bordplan: 100

I alt: 2850 kr.

Ringe: 5500 kr.

Festlokaler: 500 kr.

Musik: 4500 kr.

Mad: 126 kr. pr. kuvert(ca. 40 personer fra Lorentsens): 5040 kr.

Fotografering inkl. fremkaldelse: 3000 kr.

Bryllupskage + småkager: 1600 kr.

Transport fra kirken til foto og til festen: 3000 kr

Porto til inv. og takkekort: 200 kr

Takkekort: 500 kr.

1 overnatning på hotel for os 2: 1200 kr.

Serveringspersonale: 2800 kr.

Drikkevarer: 2000 kr

I alt ca. 40.590 kr.

Er det realistisk indtil nu ? Evt. tilføjelser ??

Redigeret af Angelseye
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til. :)

Jeg har lige kigget lidt på budget og nogle enkelte steder kunne jeg godt forstille mig budget skred lidt (sagt ud fra egen erfaring), men med god fornuftig sans (det manglede jeg vist) kan det nok sagtens lade sig gøre.

Det eneste jeg rigtig "tvivler" på det er kuveretprisen. Og er den inklusiv drikkevarer? (men har I et konkret tilbud, så skrider det selvfølgelig ikke).

God fornøjelse med planlægningen.

Lene

0

Del dette indlæg

Hej - velkommen til :cheerleader3:

Dejligt med en ny tråd man kan følge :D

- Jeg har kigget på dit budget - jeg syntes der mangler drikkevarer ? Har I fundet et lokale til 500kr ? - jeg tror godt at det kan lade sig gøre, men ofte er lokalerne bare dyre ;)

Hvad med servering ?

Ellers syntes jeg du er godt om dig....TIllykke med frieriet iøvrigt !!!! :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til. :cheerleader3:

Jeg har lige kigget lidt på budget og nogle enkelte steder kunne jeg godt forstille mig budget skred lidt (sagt ud fra egen erfaring), men med god fornuftig sans (det manglede jeg vist) kan det nok sagtens lade sig gøre.

Det eneste jeg rigtig "tvivler" på det er kuveretprisen. Og er den inklusiv drikkevarer? (men har I et konkret tilbud, så skrider det selvfølgelig ikke).

Lene

Det er uden drikkevarer... dem henter vi i tyskland *S*

0

Del dette indlæg

Hej - velkommen til :cheerleader3:

Dejligt med en ny tråd man kan følge :D

- Jeg har kigget på dit budget - jeg syntes der mangler drikkevarer ? Har I fundet et lokale til 500kr ? - jeg tror godt at det kan lade sig gøre, men ofte er lokalerne bare dyre ;)

Hvad med servering ?

Ellers syntes jeg du er godt om dig....TIllykke med frieriet iøvrigt !!!! :loveboard:

Tror sagtens vi kan finde lokaler til 500 kr - vi holdte barnedåb i et forsamlingshus til 350 kr for et døgn...

Servering regner jeg med at finde nogle unge piger i byen til, men det er ikke talt med endnu, regner med ca 1000 kr til 2 piger *S*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan vi mødtes:

Vi mødtes lidt utraditionelt(hvis der findes noget der er traditionelt). Jeg flyttede i April 2002 til Silkeborg efter at være gået fra min kæreste. Allerede dengang brugte jeg en del tid på internettet og sad og kedede mig en aften og lavede så en søgning på ICQ(noget lignende MSN) over folk i Silkeborg og begyndte at skrive med en der som boede få huse fra mig. Vi begyndte så at komme sammen og igennem ham mødte jeg Flemming.

Flemming var en meget stille fyr som ikke sagde så meget og ikke mindst havde han en kæreste :loveboard: Vi begyndte at skrive lidt overfladisk med hinanden og fandt så ud af gennem min kæreste at hans kæreste og ham var gået fra hinanden.

Jeg så det lidt som en chance for at komme ind på livet af ham og vi begyndte at skrive mere "følelsesmæssigt" og lidt seksuelt. Og da mit forhold til hans kammerat ikke gik så godt, aftalte vi at han skulle komme over til mig og se film. Og da vi kun havde tegnefilm der - ja så sad vi og så Atlantis *G*

Vi havde begge et brændende ønske for at holde i hånd eller bare gøre et eller andet!

Da han så gik igen kl 4 endte vi med at kysse :loveshower:

Skrev så sms'er til ham om natten for at høre hvad vi skulle gøre ved det hele, nu var det fredag morgen. Lørdag skulle kæresten, jeg, Flemming og endnu en kammerat i biffen og havde det virkelig skidt med det hele. Så jeg skrev til Flemming da han havde kørt os hjem at jeg ikke kunne undvære ham og at jeg ville gå fra min kæreste.

Så det gjorde jeg i løbet af 10 min.

2 timer efter var Flemming og jeg kærester.

Det var d. 18. Maj 2002 og er nu næsten 3½ år siden :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Velkommen til. :cheerleader3:

Lene

Har kigget på Kammerslusen og kan få en Klassisk festmenu til 159 kr pr. kuvert inkl natmad og afbestillingsforsikring til 6000 kr

Så tror sagtens det kan lade sig gøre :loveboard:

0

Del dette indlæg

Hej Ditte :cheerleader3:

Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup...

Jeg er selv 2008-brud, og jeg kunne simpelthen ikke lade være med at smile, da jeg fandt ud af, at vi to har 2 sammenfald: I blev kærester d. 18/5-02 - Thomas og jeg er fra 17/5-03... Det er næsten samme dato bare med 1 års mellemrum. Endvidere skal I giftes bare en uge efter os i 2008 (vi skal giftes på vores 5års dag d. 17/5-08). Det er da lidt pudsigt, hva? Jeg synes i hvert fald, at det er meget sjovt ;-)

Håber, du bliver glad for at være her. Jeg glæder mig til at følge din planlægning.

:loveboard: Camilla.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Ditte :loveboard:

Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup...

Jeg er selv 2008-brud, og jeg kunne simpelthen ikke lade være med at smile, da jeg fandt ud af, at vi to har 2 sammenfald: I blev kærester d. 18/5-02 - Thomas og jeg er fra 17/5-03... Det er næsten samme dato bare med 1 års mellemrum. Endvidere skal I giftes bare en uge efter os i 2008 (vi skal giftes på vores 5års dag d. 17/5-08). Det er da lidt pudsigt, hva? Jeg synes i hvert fald, at det er meget sjovt ;-)

Håber, du bliver glad for at være her. Jeg glæder mig til at følge din planlægning.

:rolleyes: Camilla.

Vi har faktisk lige ændret datoen til Lørdag d. 18. Maj 2008 - Vores 5 års dag :bearhug:

Man må da sige det er noget af et sammenfald ! Tillykke med jeres forestående bryllup :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej igen!

Nu vil jeg ikke være en lyseslukker, men d. 18/5-08 er ikke en lørdag... Det er en søndag! Vi skal som sagt giftes d. 17/5-08 og DET er en lørdag. Da vi fastsatte datoen valgte vi, at det skulle være næste gang d. 17/5 er en lørdag og det er i 2008... Til næste år (i 2007) er d. 18/5 en fredag - er det mon det, du mener? Tror nemlig, der er helligdage deromkring eller sådan noget...

:cheerleader3: Camilla.

0

Del dette indlæg

Hej igen!

Nu vil jeg ikke være en lyseslukker, men d. 18/5-08 er ikke en lørdag... Det er en søndag! Vi skal som sagt giftes d. 17/5-08 og DET er en lørdag. Da vi fastsatte datoen valgte vi, at det skulle være næste gang d. 17/5 er en lørdag og det er i 2008... Til næste år (i 2007) er d. 18/5 en fredag - er det mon det, du mener? Tror nemlig, der er helligdage deromkring eller sådan noget...

:cheerleader3: Camilla.

Hov det er det da osse... Hmm.. min mobilkalender viser stadig det er en lørdag, så den er der vidst noget galt med. Nå men så bliver det også d. 17. *G* Har nemlig sagt det til min farmor da hun altid rejser omkring min fødselsdag(21. Maj)

0

Del dette indlæg

Kirken

Voel kirke er en af de mindste kirker i Midtjylland. Grundstenen til den nedlagdes den 28. april 1876, og den 2. august samme år blev kirken indviet. Så af en kirke at være, så er Voel kirke en ret "ung" kirke da den jo ikke har eksisteret mere end 130 år :cheerleader3:

Har lagt et billede ind jeg fandt via Google, det er ikke så stort - men tager lige nogle bedre selv en af dagene *S* :yllove: Men man kan faktisk se den fra vores terasse da den kun ligger 2 huse væk fra os(nogle gange irriterende da den ikke holder sig til de antal slag den skal *G*)

post-19007-1158838195.jpg

Redigeret af Angelseye
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer