Guest Klyver

18/8-2007 brude

72 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Tine :balloon:

Du er bestemt ikke den eneste, jeg skal nemlig også giftes den dag. :):rolleyes::balloons:

Jeg ved at der er i hvert fald to mere med vores dato også, nemlig chme og stub.

Vi er kommet så langt, at vi har fået bestilt feststedet, hvor vi også skal vies. Det bliver på Fakkegrav Badehotel, der ligger ved Vejle Fjord. Vi regner med at blive viet på stranden ned mod fjorden, hvis vejret ikke er med os har hotellet lovet at hjælpe med en indendørs lokation.

Da vi kun bliver 10 ialt, har vi bestilt weekendophold til hele banden, så vi er sammen med vores gæster fra fredag aften til søndag eftermiddag.

Fotografen er bestilt, vi er så heldige at Ole Mortensen fra Holstebro kommer og tager billeder af os den dag.

Jeg har besluttet at sy min kjole selv, da jeg ikke kunne finde den model jeg gerne vil have. Til gengæld fandt jeg et snitmønster der er lige præcist hvad jeg ønsker.

Stoffet er købt på eBay - elfenbensfarvet silkestof og blondestof i samme farve. Samlet pris 600,- :):):)

Skoene købte jeg af FrkHeidi her inde fra forumet. (Tak Heidi, jeg er SÅ glad for dem! :hug::) )

Datterens brudepigekjole er også næsten i hus. Sraat - også her fra forumet - har en smuk smuk kjole til salg, som min datter faldt for med et ordentligt brag. Nu glæder vi os til at den kommer med posten.

Det er status hos os lige i øjeblikket :carrot: :carrot: :carrot:

:blink: fra Marianne

Redigeret af mus01
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jep jep...

Vi er også klar på den 18. august 2007 - den dato har ligget klar længe, da vi mødte hinanden den dag.... Så ja i år blev der friet på vores tre års dag - og næste år... taaa daaaa er det så vores fire års dag - og tre dage FØR jeg fylder 30 år, hvilket er MEGET belejligt!!! :)

Hvorfor har I andre valgt netop dén dag?

Redigeret af stub
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Datoen har ikke nogen speciel betydning for os forud for selve brylluppet.

Den er valgt ud fra at vi gerne vil vies udenfor, derfor en sommerdato. Og så skulle det gerne være en weekend hvor jeg har mine unger, som jeg ike kunne forestille mig ikke skulle være med på dagen.

Desuden har vores bedste venner, der selvfølgelig skal med til vores bryllup meddelt at de skal gifts d. 8. september og den dato vil vi selvfølgelig ikke komme alt for tæt på.

Da vi kiggede i kalenderen sagde vi i munden på hinanden: 18. august..... og så var det vedtaget! :)

:rolleyes: fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Da jeg har en lillebror som er meget ynger end mig, lige er taget et år til australien, så skulle han jo lige nå at komme hjem igen. Han kommer først hjen i Juli 2007 så det passede bedst med August 2007.

Torben friede i juli i år. 18/8 er jo også nen at huske, den dato har vi været sammen, 10 år 3 mdr og 2 dage, så vi har jo kendt hinanden længe.

Tine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor langt er I nået i planlægningen, piger? :)

Vi er nået pænt langt, men på den anden side er der er jo heller ikke ret meget at planlægge med sådan et lilleput-miniature-bryllup som vores. :balloons:

Alle gæsterne (6 stk. ;) ) er informeret og har givet tilsagn om at de kommer. Så der er ikke så meget mere at gøre før engang i foråret, hvor feststedet skal besøgesog invitationerne med de endelige informationer skal sendes ud.

:rolleyes: fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

TJa... som i kan se i min planlægningstråd, så har jeg tænkt en hel del... og læææænge!

Vi har da booket feststedet, og er kommet lidt nærmere på en liste over HVEM, der skal inviteres. VI har sat en begrænsning på ca 40 personer, og det giver jo 20 inviterede til hver. ;) Der ud over skal der være reception for ALLE vi gerne vil se på dagen, men som vi ikke vil invitere til den mere "intime" middag om aftenen! Det bliver formentlig i min mors have...

Så er vi også enige om TO kirker - hvilken én af dem ved vi dog ikke endnu - vi skal lige have kiggeet lidt nærmere på dem begge, og have hørt nogle præster prædike!

Så har jeg fiflet lidt med et monogram, som skal bruges i alt hvad der skal være på skrift... Men jeg synes det er svært!

Kjolen har jeg også haft kg på, men intet er valgt eller prøvet. Jeg regner med at holde et godt øje til de udsalg, der vil starte her i efteråret - man kan jo lige så godt sparre, hvor der sparres kan UDEN at man skal gå på kompromis!

Hvad med I andre?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kigget på din kjole, den er bare så smuk! :cheerleader3:

Ih, hvor bliver det spændende at få den hjem...

Jeg har skrevet lidt om hvor langt vi er kommet lidt længere oppe i tråden. Der er jo ikke så meget at forberede til et lille-put-bryllup med ialt kun 10 personer. :blush: :carrot:

Det er sjovt..... inden vi fik fastsat datoen var gemalen sådan lidt "nå" og "sukkkk :rolleyes: - min kæreste er blevet til en bridezilla"

Men efter datoen er på plads glæder han sig helt vildt og går meget op i detaljerne. F.eks. vil han gerne have en lille bryllupskage selv om vi ikke bliver ret mange. Da jeg viste ham den slags hårpynt jeg gerne vil have, spurgte han om ikke jeg også skulle have et slør lige som det der var på billedet..... det havde jeg ikke lige planlagt, men jo da - jeg vil gerne have slør på, troede bare at han ville synes at det var i overkanten.

Det sødeste er dog at han har lavet en countdown på vores whiteboard opslagstavle i køkkenet, som han meget omhyggeligt retter hver morgen, når han lige er stået op. :loveboard:

:bearhug: fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jep vi er nogen der nærmest har været "ene-ejer" af den dato lææænge, så dejligt med selskab :loveboard:

Desværre så længe at jeg stadig tror der er supergod tid og derfor hænger noget i vandskorpen med meget at planlægningen.

Dato, sted og fotograf er officielt på plads.

Har dog fået kolde fødder mht stedet og er nu igang med at finde et nyt sted. (stressfaktor)

Skal have syet en kjole og nu skal vi måske også til at fortælle det til folk....og så alt det andet... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

tidsforskellen tror jeg også mest på, i USA er de jo min. 8 tiner bagud, og i Australien er de jo 8 timer forud.

Min planlægning har ikke så meget fart på længere, jeg vil bare gerne snart have min kjole hjem, jeg glæder mig vildt til at prøve den. Det er lidt underligt at jeg ikke skal ud og prøve kjoler, men jeg tør ikke hvis nu jeg fortryder mit køb, det ville ikke være så fedt.

Tine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsan

Vi skal også :loveboard: d. 18.08.07 :rolleyes:

Vi er ikke nået særlig langt, synes der er pænt lang tid endnu?!

Når min kæreste kommer hjem fra sejlands (han er i Søværnet) i oktober, skal vi bestille kirke, feststed osv.

Vi ved godt hvilken kirke vi skal giftes i, skal bare lige bestille den... Tror ikke det bliver noget problem...

Feststed, tjah, der har vi to steder i tankerne... Så det skal vi lige undersøge lidt nærmere.

Kjole, det skal jeg ordne i julen og sommerferien, regner med en Marianne Carøe, med mindre jeg er så heldig at finde en "brugt" her på BK?!

:cheerleader3: Maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej smukke Maria! :loveboard:

Dejligt at du er med her også.... :cheerleader3:

Jeg kan se i din planlægningstråd at I har besluttet hvordan I vil fejre brylluppet.... meget smukt og stemningsfuldt billede af kirken i øvrigt.

M.h.t. Mariane Carøe's pragtfulde kjoler, så ved jeg at der er to annoncer af ret nyere dato med kjoler til salg herinde.

:rolleyes: fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Thi hi..... det der kender jeg godt! :bearhug:

Jeg kan heller ikke rigtigt finde på mere i øjeblikket, så shopping-genet (der ellers er totalt fraværende til hverdag :biggrin: ) rører lidt på sig i øjeblikket....

Har mest af alt lyst til at fare ud og finde slør, undertøj og hvad ved jeg lige med det samme.

Men men men ...... jeg prøver at styre mig, for hvad skal jeg så lave bagefter?

Skulle jo også gerne lige smide nogle kilo inden der bliver investeret i lækkert undertøj.... og inden saksen bliver sat i stoffet til kjolen en gang i foråret.

Jo, jeg tror jeg vil lave et par udkast til invitationerne og høre gemalen hvad han synes....

Tænk sig at han, der inden datoen blev fastsat var sådan temmeligt "nå" i forholdt til alt det her med bryllup, nu har lavet sin egen lille countdown på vores whiteboard-opslagstavle i køkkenet, som han meget omhyggeligt retter hver morgen, når han er stået op. :oops::angry:

Jeg tror sgisme at han glæder sig til d. 19. august.... :whistle: :blush:

:bearhug: fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også under fanen...

Har i dag mailet til præsten, så medmindre alt er optaget- skal jeg giftes med min dejlige kæreste gennem 4 år d. 18. august!!!

Vi er ikke nået til bestilling af diverse, da vi vil være sikre på der er plads til os i kirken inden.

Redigeret af sara-rasmussen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hov hvorfor har jeg ikke set denne tråd før???

Vi skal også giftes d. 18. aug. 2007.. :bearhug: Hvor vi har været sammen i lidt over 7½ år.. :oops:

Vi har bestilt: Kirke, feststed, fotograf, musik og bil..

Regner med at skulle ud og kigge på og prøve kjoler i okt.. :blush:

Tøzepigen :angry:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige et spørgsmål:

Er det kun mig eller er der andre der er ved at få "kolde fødder" over denne dato ??

Satser meget på et udendørs sommerbryllup - vielsen er fx udendørs :bearhug: og kan TYDELIGT huske august i år. REgn hele tiden og min store fødselsdagsfest den 26.8 sejlede væk i et kæmpe skybrud og jeg har IKKE nerver til at mit bryllup skal ende på samme måde :bask:

Så nu er september i stedet alvorligt inde i overvejelserne. De seneste 4 år har september jo været fantastisk og vil skal alligevel finde et nyt feststed. (men det er en anden historie)

- Men er jeg tosset :hug: Eller har I andre samme overvejelser?

:iloveyou:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer