Guest Klyver

18/8-2007 brude

72 indlæg i dette emne

Jamen for pokker da, hvorfor falder jeg først over denne tråd nu!!!

Nå, men jeg tilslutter mig også.

Dette har vi styr på ind til videre:

Dato - 18. august 2007

Kirke - Middelfart

Sted - Gl. Avernæs ved Hælnæs bugten på Fyn

Pianist + Band - Power Play

Fotograf

Kjole, slør, skørt, diadem og sko

Makeup-artist og frisør - Flottenheimer

Invitationerne er under produktion. Jeg har selv designet dem (form, farve, papir osv.), men en trykker laver dem.

Transport - Hestevogn

Solstråler

Melanie

Redigeret af Melanie25
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen for pokker da, hvorfor falder jeg først over denne tråd nu!!!

Nå, men jeg tilslutter mig også.

Dette har vi styr på ind til videre:

Dato - 18. august 2007

Kirke - Middelfart

Sted - Gl. Avernæs ved Hælnæs bugten på Fyn

Pianist + Band - Power Play

Fotograf

Kjole, slør, skørt, diadem og sko

Makeup-artist og frisør - Flottenheimer

Skal nok vedlægge nogle bill. senere.

Solstråler

Melanie

Så var det da godt at vi ikke kastede os over Gl Avernæs også. :balloon:

Det var ellers meget i spil, men så havde vi da fået en lang næse :bearhug:

Men dejligt sted - tillykke med det!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen dog, har først lige set denne tråd.

Jeg skal også giftes d. 18 august, og glæder mig helt vildt.

Vi har indtil videre har vi styr på Kirken, feststedet, transporten, musikken, makeup og frisør.

Og så var jeg lige i Nicolai i sidste uge da de jo har haft flyttesalg, jeg skulle bare kigge, men endte med at finde kjolen :thumbsupsmileyanim:, føler nu der er alt for længe til dagen, ved ikke om I andre der har fundet kjolen, har det på samme måde???

mvh Berit

Postet billede

Redigeret af Indie
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så var jeg lige i Nicolai i sidste uge da de jo har haft flyttesalg, jeg skulle bare kigge, men endte med at finde kjolen -HAHA-, føler nu der er alt for længe til dagen, ved ikke om I andre der har fundet kjolen, har det på samme måde???

Hejsa og velkommen til. :balloon:

Og jo jeg ved præcis, hvordan du har det. Der er bare alt for længe til man skal have den pragtfulde kjole på igen. Men min skal som skrevet længere oppe lige en tur til en skrædder, så der kan jeg da få lov at have den på lidt :thumbsupsmileyanim:

:bearhug: Pernille.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen hej og velkommen til dig også. Jeg synes også der er evigheder til kjolen skal på igen...heldigvis er der nogle tilretningsprøver ind imellem....

Siden sidst er bryllupsrejsen også booked og invitationen er næsten klar til at blive sendt ud.

Mandens tøj er også næsten fundet...der er lige nogle afgørende faktorer vi venter på.

Vielsesringene er også købt.

Kram

Melanie

Redigeret af Melanie25
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha.... ja det er jo lidt både og for mit vedkommende. På den ene side er der jo mere end et halvt år til dagen, men på den anden side er der bare SÅ mange ting der bør være på plads allerede nu synes jeg.

Én vigtig ting har vi fået på plads nu idag.... VIELSESRINGENE!!!!!! Og så skal vi da endda af med mindre end hvad vi har afsat i vores budget. :thumbsupsmileyanim: Oprindelig pris passede til budgettet, men på brullupsmessen var der jo så lige 15 % rabat... lækkert lækkert. I alt koster de 7769,- og de er klar 1. juli. Dejligt at have det klaret - jeg var sikker på at det ville blive ALT for svært at finde noget vi begge kan lide.... :balloon:

Nu har jeg så bare panik over at finde en afklaring vedrørende brudekørsel - vil gerne have en Rolls Roys.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror jeg er ved at blive blind, har slet ikke set denne tråd før nu.

Jeg skal også giftes på denne dejlige dag.

Vi har booket kirke (allerede i maj sidste år og den tid jeg ville have var allerede taget, vildt ikke?)

Vi har feststed, resturant så mad, bordpynt osv. er der styr på.

Musik er booket.

Kørsel er på plads.

Frisør er bestilt + prøveopsætning (laver også make up og negle).

Brudekjolen er købt.

Gommenstøj skal der kigges på i morgen.

Ringe, vi ved hvad vi vil have, kigger i morgen.

Bryllupsrejse, bliver bestilt når vores master kort kommer, så spare vi forsikringerne.

Morgengave: en tur til Paris, bliver bestilt nå master kort kommer.

Glæder mig til at bringe meget mere tid på denne tråd.... :cheerleader3:

Knus fra Nethe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tøser

J

Glæder mig helt vild, min kæreste er ved at blive sindsyg over mig :smolf:

Vi har meget godt styr på det hele. Vi havde planlagt at tage ud og kigge på ringe og tøj til Kærsten i dag, men så går han selvfølgelig hen og bliver syg, øv, så må det jo bare vente til vi ikke har ferie mere :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se på jeres planlægningstråde, så kan jeg jo se hvor langt bagefter jeg er.

Knus fra Nethe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Velkommen til de nye :thumbsupsmileyanim:

En opdatering herfra: vi har købt en flot habit til min kommende mand. Den skal hentes på lørdag. Jeg har fået lavet et rigtig flot slør med vores monogram på, så det går jeg rundt og venter på, skal komme med posten. Indbydelserne er sendt ud og de første har også takket ja. Er gået igang med at lave menukort.

Hvad med jer andre? hvor langt er I efterhånden nået?

Mvh Pernille. :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er faktisk på plads med alle tingene nu....

Vi mangler bare en skriftlig bekræftelse på at ham der skal vie os kan kl. 13:30 og så bliver folderen til invitationerne printet og de ryger afsted med posten.

Ellers er det bare gemalen og sønneke, der skal ud og købe tøj.

:thumbsupsmileyanim: fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gud er der en tråd for os ;) den har jeg ikke set før nu...

Hvor langt er vi nået, tjaa.. alle de der store ting er på plads - nu er det småtterierne (hvis man kan kalde dem det)

Jeg venter stadig på indbydelser skal blive færdig, det er min mors veninde der laver dem. Synes det er lidt sent med 3 måneder, selvom der er mange der siger det er et passende tidspunkt.

De nærmeste ved hvad de skal den dag - så jeg tvivler ikke.

Skal have besluttet mig for blomsterdekorationer og sådan, men ikke helt nemt, men der er jo stadig tid endnu.

Og god dato vi har valgt, i øvrigt ;)

Redigeret af maddy83
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih, velkommen til alle de nye.....!

Ja, det er da en fantastisk dato vi her har fået falgt os. én skriver ligefrem, at den er populær, men ja da vi var i kirken her i foråret for at sætte os på et tidspunkt, så var der ingen andre end os... - så lad os nu se!

Vi mangler stadig en masse - har dog fået lavet et godt udkast til en invitation - det er bare manden, der mangler at ringe til sin kammerat og høre om han har lyst til at være toastmaster.... Ellers så ringer jeg sq selv snart til én og spørger!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dette er hvad vi har fået styr på indtil nu.... :super:

  • Kirken er bestilt i Hedehusene.
  • Lokalet er reserveret i Kastrup.
  • Gæstelisten er skrevet. Der bliver inviteret 82 til selve festen. Alle der skal med har fået enten en sms eller telefonisk besked om datoen.
  • Ønskelisten er påbegyndt, opdateres efterhånden som der kommer nye ønsker.
  • Min datter er valgt til at følge mig op.
  • Michael´s lillebror er valgt som forlover.
  • Brudekjolen er bestilt hos skrædder.
  • Michael´s ring er bestilt i den rigtige størrelse. Min ring er valgt, men bliver først bestilt i slutningen af juni, efter aftale med guldsmed.
  • Fotograf er fundet....
  • Bryllupsrejsen er bestilt og værelserne er booket.
  • Der er bestilt tid til min datters og min makeup og hår.
  • Der er styr på musikken.
  • Der er bestilt blomster.
  • Mine sko er købt.
  • Min datters kjole er bestilt.
  • Hendes sko er købt.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det dejligt at se denne tråd igen :super:

Jeg mangler en masse små ting. Jeg skal have sat prøve hår den. 17 april, det glæder jeg mig til.

Så venter jeg på de sidste gæster svare om de kommer. Jeg er ved at finde værelser til vores gæster, alle skal sove på feststedet.

Jeg skal også snart have bestilt brudepigekjolen til Mia.

Tine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej kommende brude...

Har ikke været så meget på herinde, men vil nu alligevel gerne melde mig på dato'en! Davs! :rolleyes:

Mht. om dato'en er populær, så er den det i hvert fald i min kirke - Ballerup... Havde en rigtig øv-oplevelse forleden jeg snakkede med kordegnen. Min brudepige ville gerne kaste rosenblade, men det må man ikke, for parret umiddelbart efter os, står allerede klar ude foran kirken, når vi er færdige... Men har præcis 30 min, så er det ud!!

Som kordegnen sagde: "Der er så mange den dag, det er meget tæt presset, men til gengæld for mange par deres ønske-dato! - Det er bare ind og ud!!

Fedt tænker jeg... Total samle-bånds-agtigt!! Make me feel special!!

Redigeret af PrinsesseM
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Tøser :rolleyes:

Endelig fandt jeg frem til tråden med den rigtige dato :bearhug:

Jeg har ikke været herinde i et stykke tid da jeg har haft travlt med forberedelser til vores dejlige bryllup..

Vores status er: Kjolen er bestilt og dep. betalt, feststedet er booket: Forsamlingshus med tilhørende overnatning til alle vores gæster lige på den anden side af gaden http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif

Indbydelser er sendt ud, vi har booket kogekone, musikere, fotograf, hende der skal lave bryllupskagen, reserveret kirken (selvfølgelig ;) ), bestemt menu og tidsplan.

Alt i alt er vi kommet meget langt, men vi har også været i gang med planlægningen siden august sidste år :biggrin:

Vi skal giftes netop den dag, fordi det er vores årsdag, og til august bliver det så 2 år :biggrin:

Næste punkter på dagsordenen bliver gaveæsker, menukort og risposer, som vi går i gang med at lave i næste uge :respekt:

Vi har inviteret 52 personer, og regner bestemt med, at alle kommer, da de fik det af vide i rigtig god tid..

Jeg har ikke lavet nogen planlægningstråd, for jeg er egentlig ikke sikker på jeg kan finde ud af det.. Griner.. (Er ikke alt for skarp til det her computersjov, men lærer nyt hver dag)

Dejligt at finde frem til jer piger :bearhug: , nu vil jeg følge med i hvor langt i kommer, og selv skrive lidt en gang imellem :blush:

:heart: Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til, piger! :rolleyes:

Ja, man må sige at den her dato er ret populær, jeg har talt rundt regnet en 20 stkker der har meldt sig under 18. august-fanerne herinde.

Gad vide hvad der er ved den dato????

For os er det ikke noget videre specielt der gjorde at vi valgte den...... vi ville gerne vel over sommerferien, vi skal vies udendørs og normalt er vejret okay i august og så har jeg mine unger i de ulige weekender, så derfor passede d. 18 fint.

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey tøser..

Er det ikke ved at være på tide vi får samlet vores tråd op igen...?? :lol:

Hvor langt er vi ved at være, der er jo ikke så lang tid igen..??

Vi har styr på:

Kjolen (venter dog på at den kommer hjem..), kirken, præsten, feststedet, musikken, maden, ringene, frisør/make up, fotografen bl.a.

:carrot: Tøzepigen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer