sommerpigen

Jørgensens hotel i Horsens

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg holdt selv mit bryllup der i maj og kan kun rose dem for alt derved. Kvalitet af mad og service, proffesionalisme og skønne omgivelser og en fair pris for produktet!!!

De har mine varmeste anbefalinger.

Jeg har også en kollega der skal giftes der til november og hun valgte dem også blandt mange og er meget tilfreds med dem indtil videre!

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Min kæreste og jeg skal holde vores bryllupsfest der næste år - som jeg har oplevet dem indtil videre, kan jeg kun give dem mine bedste anbefalinger! :bearhug:

De er SÅ søde derinde, og det lader til, at alt kan lade sig gøre..og så får man gratis prøvemiddag, ikke at forglemme, hehe :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi holdt vores dejlige bryllup der i april..

Jeg kan kun give dem mine bedste anbefalinger..

Servicen og professinalismen var helt i top, de havde styr på festen til UG..

Der er faktisk ingen restriktioner derude... Man må stå på stolene, smide ris i salen..

Vores børn var med, og de måtte være over hele hotellet.. Det eneste de ikke måtte det var at banke på dørene til andre gæster, og det er jo forståeligt nok.. :super:

De måtte sidde i receptionen og se tv.. ja.. de var bestemt velkomne..

Prisen var særdeles fair. Vi fik ingen prøvemiddag, men det var fordi vi ikke kunne nå det, for dem var det helt okay.. Værtinden gjorde meget ud af ved mødet omkring brylluppet at vi vidste hvad vi gik ind til mht maden.. Dvs.. kendte vi ikke et produkt - ja, så ringede hun bare i køkkenet og bad dem komme op med det.. Vi smagte rigtig mange forskellige vine, så intet var overladt til tilfældighederne..

Gentager vist bare mig selv lidt nu... Men glæd jer.. de har totalt styr på det..

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Vi har også valgt at holde vores bryllup på Jørgens Hotel.

Det er først april næste åt, men det som vi har oplevet indtil videre er MEGET

posetivt. De har været så søde i forbindelse med de spørgsmål vi har haft.

Da vi var ude og se lokalerne, var der dækket op til bryllup, det var bare så mega flot.

Vi har valgt at holde det i Kongesalen, og der er der egen indgang og toilet, så man er ikke "bare" en alm. hotel gæst.

Jeg glæder mig virkelig til at holde vores bryllup der, det var det helt perfekte sted for os.

Ta og aftalt en tid med dem og ta ud og se lokalerne og snak med en værtinde.

Et godt råd er at se lokalerne en dag hvor der er dækket op til bryllup :-)

Held og lykke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg holdt selv mit bryllup der i maj og kan kun rose dem for alt derved. Kvalitet af mad og service, proffesionalisme og skønne omgivelser og en fair pris for produktet!!!

Jeg har også en kollega der skal giftes der til november og hun valgte dem også blandt mange og er meget tilfreds med dem indtil videre!

HEY.... hvorfor skal vi så ikke spille? :thumbsupsmileyanim:-HAHA-:blush:

0

Del dette indlæg

HEY.... hvorfor skal vi så ikke spille? :bearhug::):biggrin:

:bearhug: Hej Jesper

Jamen de vil ha live band så derfor ingen kunde der...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HEY.... hvorfor skal vi så ikke spille? :bearhug::):biggrin:

:bearhug: Hej Jesper

Jamen de vil ha live band så derfor ingen kunde der...

Skuffende.... skuffende.... og jeg som satte min lid til dig... :hug::hug:

0

Del dette indlæg

Så er Jørgensens booket, tak for alle tilbagemeldingerne! Det er suværent at høre hvad andre har syntes om det, det er en stor hjælp. Vil jo gerne have det perfekte bryllup.....

:)

Og det med musikken kunne da godt blive aktuelt, det kan være du hører fra os....

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer