MissRR

Søger Topfigur

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej det er heller ikke den!!Der er en person herinde der har fået lavet dem. Hvor hun viser billeder o.s.v. og frem til resultatet. Og så henviser hun til en person på e-bay....?????

Men ellers tak tøser, håber virkelig jeg finder ud af det!

kram

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Nej det er heller ikke den!!Der er en person herinde der har fået lavet dem. Hvor hun viser billeder o.s.v. og frem til resultatet. Og så henviser hun til en person på e-bay....?????

Men ellers tak tøser, håber virkelig jeg finder ud af det!

kram

:super:

Jeg tømmer lige min kære hukommelse. Først troede jeg, at det var Sarah - men hun havde Simpsons...... Men der er en klokke der ringer et eller andet sted, Kan du huske om det var en familie på 3 med en hund der lå nede foran deres fødder ???? For hvis det er den kan det godt være jeg kan få min øverste etage på overarbejde.

Hun er ikke længere herinde, så det skal være en anden der som dig har været tilbage i de gamle tråde.

:bearhug: Pernille

Der efterhånden kan mærke, at hun er ved at være frisk igen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Pernille.

Nej mindes ingen hund på denne..... Men tror godt jeg ved hvad det er for en du tænker på. Men det er ikke den!

ØV ØV ØV ØV ØV

Hvis det måske kan hjælpe... mindes jeg at hende der laver dem(figurene) hendes brugernavn på e- bay starter med P. Men er LANGT fra sikker. Har prøvet at være inde og søge. Men pointen er også jeg gerne ville finde de billeder (altså selve linket herinde) som hende fra BK havde fået lavet.....

Håber nogle kan hjælpe.

Det er ikke mere end et par uger siden jeg så det herinde

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ahhhhhhr nu er jeg med...... Den tråd er jo ikke særlig gammel.....

Den viste jeg også til gemalen - ret imponeret, men det var ham og hans pengepung ikk.... Hvem pokker var det nu det var.

Kan se Sandra er herinde, det kan være hun kommer i tanke om det før mig - hvis hun altså ser tråden :bearhug:

Vil skyde på, at det var en af dem der blev gift i juli....... og det var ....

Tænker lige - men nu ved jeg da hvad det var for en du leder efter.

0

Del dette indlæg

Det er ikke den her tråd du henviser til, men her står da navnet på hende fra e-bay, så håber det måske kan hjælpe dig videre

tråden

ved godt det ikke var den - leder videre for den anden var altså formiddabel med kjole detaljer og det hele :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JA PERNILLEtror vi tænker på de samme. De var super flotte...

HJÆLPPPPPP????

Jeg var på e-bay umiddelbart efter at have set hendes caketopper - for den var da for god

Jeg kunne absoulut ikke finde den dame hun henviste til - og nej - heller ikke jeg kan huske hendes navn!!

Men der er jo simpelthen så mange på e-bay der gør præcis det samme. Jeg vandt en anden auktion - en pige fra Canada. Den kostede 350,- kr. alt inkl. og hun virker simpelhen så sød.

Hvorfor surfer du ikke lidt på E-bay under Caketoppers og ser hvad der kommer frem. De har jo alle hjemmesider med deres værker på.

Held og lykke

:bearhug: Nanna

0

Del dette indlæg

Pernille: Mange tak for at du leder, og tråden. den figur de har fået lavet er også smadder god, bare ikke nær så god som den jeg tænker på....

Vi må lede vidre eller finde noget der kan hamle op med det hi hi TAK søde!

Nanna: Ved godt der er mange der laver dem på e-bay, men syndes godt nok også der er forskel på hvor gode folk er til det. Og hvis jeg skal betale så mange penge for det, kunne jeg godt tænke mig at det var hende der lavede den, eller en der er lige så god.

Syndes bare det er svært at vudere deres kvalitet på seres hjemmesider... så leder lidt vidre indtil jeg finder en der er bedre til at lave dem... men Tak!

Marianne: Det kan jeg ikke huske. Jeg kan ikke huske den i detaljer, desværre. Jeg kan bare huske at hun havde sendt mange billeder af alt muligt ved dem. Brudebuket, kjole, hår o.s.v hvis du forstår og det lignede bare SÅ godt!

Tak...

Håber snart jeg finder noget der er godt!

Kram Kram til alle jer skønne tøser

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej med dig......

Jeg tror jeg ved hvem du tænker på. Hun lavede nogle flotte figure hvor manden havde kilt på og bruden stod med hånden under hans kilt ikk ?

Jeg har kontaktet hende på ebay og hun har fået billeder af os og skal lave figure til os.

Hun hedder pinkez på ebay.

Hvis det er hende kan jeg da sende hendes email adresse hvis du er interesseret.

knus pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dem med kilten - er det ikke dem der også havde en hund med på billedet - hun hed elouise 1.

Jeg er ikke kommet i tanke om den anden endnu og har opgivet - efter en dags søgning - af finde tråden. Det var ikke en der normalt var aktiv herinde, så hvor pokker tråden var oprettet hende og om det var i forbindelse med planlægning eller beretning har jeg ingen anelse om.

Så jeg melder desværre pas - vi må håbe, at der er nogle af de nye herinde der også tilfældigvis falder over tråden - billederne fortjener ihvertfald at blive hevet op igen.

:thumbsupsmileyanim: Pernille

0

Del dette indlæg

Hej Pia.

Nej det er ikke lige den figur jeg tænker på. Men når du siger hendes navn, lyder det som hende. Det var nemlig også det navn. Så må det bare være den samme der har lavet den som jeg også tænker på.

Vil meget gerne havde hendes mail!

Tak og kram til dig

:thumbsupsmileyanim:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser.

Figuren og personen der var på dette forum er ikke fundet. Men jeg har fået en mail adr. på hende der har lavet den. Så det er super dejligt glæder mig helt!!!

Kram til alle jer søde tøser der har hjulpet mig

:respekt:

0

Del dette indlæg

Hej I taler om personlige bryllupsfigurer.

Sådan nogle laver jeg hvis det skulle have Jeres intresse.

I samråd med brudepar får jeg mailet billeder af tøj, brudekjole og buket. Og brudeparret bestemmer selv hvordan figuren skal se ud og om der skal børn/hunde eller lign. med. Brudeparret ser først det endelige resultat på dagen da de jo ikke må se hinandens tøj.

Se et lille udpluk her.

http://www.amio.dk/produkt/50482/

Mange hilsner

Helle

Redigeret af Comicgirl
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer