postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Vil da osse lige skrive en lille hilsen til dig i din egen tråd!

Det var bare super hyggeligt idag. Du har en fantastisk smuk og imødekommende udstråling, det var nok osse derfor, det bare var så afslappet. Føltes jo som om vi ser hinanden hele tiden!

Du har en meget sød og smuk datter... men hvordan ka' det overhovedet være anderledes! :loveshower:

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil da osse lige skrive en lille hilsen til dig i din egen tråd!

Det var bare super hyggeligt idag. Du har en fantastisk smuk og imødekommende udstråling, det var nok osse derfor, det bare var så afslappet. Føltes jo som om vi ser hinanden hele tiden!

Du har en meget sød og smuk datter... men hvordan ka' det overhovedet være anderledes! :loveshower:

kan kun sige i ligemåde dit skønne skønne qvindmenneske............

glæder mig allerede til næste visit... og det skal da snart være ikke......

imellemtiden.... :) til dig

0

Del dette indlæg

Hej du skønne... :)

Tak for igår, det var dejligt at møde din datter og dig... Hun er jo som snydt ud af næsen på dig... Håber at vi ses igen snart til en kop kakao eller kaffe... Om ikke andet kan vi jo lige tage ind om statoil.. LOL

Knuz Mia :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh nej dog, sidste dag i denne uge....... :)

Vi tilbragte dagen i skoven, nærmere betegnet skovene omkring Hald Sø ved Viborg (Dollerup Bakker), hvor dagen gik med løb op og ned af skråningerne, samle samtlige nøddeskaller børnene kom forbi, og finde alverdens dyrehuler...

Nu er de små puttet og der er lige taget friskbagt franskbrød ud af ovnen som Morten og jeg lige vil hygge med.... :loveshower:

Lige et billede skal i da have fra skovturen idag...... Hygge af 1. grad.... :)

post-22501-1164571032.jpg

fortsat god aften... :balloons: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Åhh jeg hadede når min far trak mig væk fra min bog (var en stor læsehest) og hev os med i skoven, for mig var det jo bare spildt tid jeg kunne have brugt på min bog :)

Men den holdt også kun til vi kom derud og havde haft den første bladkamp :)

Jeg elsker at gå ture, og man bliver så dejlig træt når man kommer hjem, træt på en god måde :balloons:

Det lyder som en supersøndag :)

Jeg havde tømmermænd og var træt, så min søndag gik på sofaen, mens Søren vartede mig op :)

Vi prøvede at gå en tur ned til Fakta, men det kunne jeg bare ikke holde til, min ben vaklede under mig, jeg er simpelt hen for gammel til at drikke, især når jeg ikke kan finde ud af at sove næste dag :)

0

Del dette indlæg

Ej hvor hyggeligt med såden en rigtig hyggedag.

Da mine søskende og jeg var yngre, tog min far os ud på museer og køreture hver søndag -og vi elskede det!

Det håber jeg også han vil gøre med sine børnebørn, altså dem fra os, når han får dem.

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aij hvor er I bare super go'e til at hygge!!! :balloons: ÆÆÆLSKER bare forældre, der laver ting med deres børn og hiver dem væk fra fjernsynet og pc'en!!

Ka' du ik' lige komme forbi og hive MIG væk fra pc'en en dag osse?!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

:biggrin:

:toot:GP smukke.... med den store besætning i nu er ved at have, så har du slet ikke tid til at sidde foran denne computer... -HAHA-

Vi er afsted hvertfald to gange i ugen, enten det er i skoven eller vi køre til vesterhavet, og vi nyder det helt vildt.....

Når du ser denne vil jeg da lige sige tillykke med dit nye lille vidunder.... :bearhug:

og indtil vi igen ses... -HAHA- og -HAHA- til dig...

0

Del dette indlæg

Ej hvor hyggeligt med såden en rigtig hyggedag.

Da mine søskende og jeg var yngre, tog min far os ud på museer og køreture hver søndag -og vi elskede det!

Det håber jeg også han vil gøre med sine børnebørn, altså dem fra os, når han får dem.

-Sophie

det vil han da, har han gjort det med jer så er jeg sikker på det også er i hans interesse at gøre det med børnebørnene... :balloons:

knus til jer begge to

0

Del dette indlæg

:bearhug: :carrot: JUBII...... :carrot: :biggrin:

Jeg har idag været forbi vores præst, dvs jeg havde en pakke til hans kone, men det var ham som lukkede op... :toot:

Jeg spurgte om han havde fået hans sommerferie på plads... GP han sagde at han kunne hvertfald fortælle mig hvornår den anden præst havde bedt om fri(hende vi IKKE vil have...) Han kunne se hun var skrevet op til uge 31-32-33... Så midt inde på præstens kontor hørte man pludselig denne rablende postbridzilla udbryde... YES HVOR ER DET BARE FEDT.... -HAHA--HAHA- det syntes han var sjovt... heldigvis da... :blushsmiley:

Så nu får vi den præst vi hele tiden havde håbet på....

Er det ikke bare fedt...... -HAHA-:balloons::loveshower: er helt oppe og køre over det.... tænk sig så stor betydning han har... -HAHA-

Det var bare lige det....

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif til jer allesammen i dagens anledning... :hug:

0

Del dette indlæg

:balloons: Juhuuuuuuuuu :bearhug:

Tillykke til dig/jer

Kan kun give dig så evigt meget ret i, at præsten har en KÆMPE betydning. Jeg ville have flyttet vores bryllupsdag, hvis ikke det var dén præst vi ville have, der var der på det tidspunkt GP

Og sikke en hyggelig dag det så ud til at være i søndags http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bunny_4.gif

Jeg havde en anelse tømmermænd (var til fødselsdag om lørdagen) og det var lige før jeg stadig sov da mine forældre kom med halvdelen af pakkerne til hans pakkekalender kl.10.45 -HAHA-

Men det skal der jo også være plads til en gang imellem :toot:

:biggrin: Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloons: Juhuuuuuuuuu :bearhug:

Tillykke til dig/jer

Kan kun give dig så evigt meget ret i, at præsten har en KÆMPE betydning. Jeg ville have flyttet vores bryllupsdag, hvis ikke det var dén præst vi ville have, der var der på det tidspunkt GP

Og sikke en hyggelig dag det så ud til at være i søndags http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bunny_4.gif

Jeg havde en anelse tømmermænd (var til fødselsdag om lørdagen) og det var lige før jeg stadig sov da mine forældre kom med halvdelen af pakkerne til hans pakkekalender kl.10.45 -HAHA-

Men det skal der jo også være plads til en gang imellem :toot:

:biggrin: Mia

-HAHA--HAHA-

ja nemlig Mia, engang imellem må man godt "føle" man lever....

Jeg syntes det er vigtigt at komme lidt ud bare engang imellem, der kan hurtig gå meget hverdag i det med tre børn, hus mand og fritidsinteresser...

Så intet i vejen med en ordenlig :smolf: tur .....

-HAHA- til dig for din altid varme respons....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare lækkert :balloons:

Tillykke, så kan han da også føle sig lidt værdsat med dit kæmpe udbrud :toot:

:biggrin:

Han er overhovedt ikke i tvivl om at vi meget gerne ville have lige netop ham... :bearhug:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif til dig

0

Del dette indlæg

AIIIIJ.... Hvor er det bare GP godt!!! :biggrin: Er så afsindigt glad på dine vegne, søde :bearhug:

STUR STUR http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif til dig

:toot: fordi du altid er der....

Tusind tak for din hilsen, og ja det er svært at få armene ned når sådan en byrde falder på plads... :balloons:

:carrot: for dig....

0

Del dette indlæg

heej :bearhug:

hvor er det bare super at i får det som i vil..

:toot:

og når ja forresten hvor er du dog bare smuk.. GP

:biggrin: Maria

Ejjj Maria..

tusind tak for din hilsen, hvor er du bare sød.... :balloons:

vi snakkes ved..... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif fra mig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det dejligt, at i har fået præsten på plads! Og hvor var det en dejlig 'jysk' måde det foregik på :bearhug: Når jeg tænker på de postbude, vi havde hjemme på Mors, virker det bare som et uperhyggeligt, ja nærmest idylisk, job... Men morgenkaffe hos fru et-eller-andet og hilsen på over det hele :biggrin: Men jeg må indrømme, at det idylliske går lidt af, når man ser bypostbudene knokle op på femte sal dag for syttende gang på en dag...

Jeg vil også have en pakkekalender http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif Det har aldrig rigtig være noget, mine forældre har gjort i. Og jeg var så misundelig på mine venner, som fik de vildeste pakkekalendere og adventsgaver... Jeg havde bare U-landskalenderen og en med elendig chokolade...

Louise

0

Del dette indlæg

Hvor er det dejligt, at i har fået præsten på plads! Og hvor var det en dejlig 'jysk' måde det foregik på -HAHA- Når jeg tænker på de postbude, vi havde hjemme på Mors, virker det bare som et uperhyggeligt, ja nærmest idylisk, job... Men morgenkaffe hos fru et-eller-andet og hilsen på over det hele -HAHA- Men jeg må indrømme, at det idylliske går lidt af, når man ser bypostbudene knokle op på femte sal dag for syttende gang på en dag...

Jeg vil også have en pakkekalender -HAHA- Det har aldrig rigtig være noget, mine forældre har gjort i. Og jeg var så misundelig på mine venner, som fik de vildeste pakkekalendere og adventsgaver... Jeg havde bare U-landskalenderen og en med elendig chokolade...

:bearhug:

Louise

Hej Louise..

tak for din hilsen... det var dejligt. mit job nyder jeg hvert minut af. Jeg elsker at cykle rundt netop til hr og fru Jensen og få en lille sludder for en sladder... Vi har selvfølgelig også nogle dage hvor vejret ikke lige er med os, men det er heldigvis så få, også skal man jo bare tænke på tiden fra April til ja nu skriver vi snart december, og det er lige før man stadig kan cykle i skjorteærmer... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif :toot:

Men samtidig så passer jobbet også bare perfekt til vores familie... jeg er hjemme hver dag senest halv to, så der er ingen stressede eftermiddage for mine børn.. :balloons:

Jamen så få da manden til at lave en pakkekalender til dig søde... GP

:biggrin: til dig....

0

Del dette indlæg

Jamen så få da manden til at lave en pakkekalender til dig søde... :toot:

:balloons: til dig....

JEP! Kunne ikke være mere enig. Faktisk var det sådan SK "lagde op til" sit frieri juleaften sidste år :loveshower:

Alle dage op til jul fik jeg en eller anden form for gave. Så det var ikk kun Noah, der sad og åbnede gaver i juledagene :loveshower:

Sidder og bliver helt genforelsket :biggrin: Bare ærgeligt, at han er til gospel, kunne ellers godt give ham et ordenligt smækkys http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

:bearhug: Mia

0

Del dette indlæg

Jamen så få da manden til at lave en pakkekalender til dig søde... GP

:balloons: til dig....

JEP! Kunne ikke være mere enig. Faktisk var det sådan SK "lagde op til" sit frieri juleaften sidste år :loveshower:

Alle dage op til jul fik jeg en eller anden form for gave. Så det var ikk kun Noah, der sad og åbnede gaver i juledagene :loveshower:

Sidder og bliver helt genforelsket http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Bare ærgeligt, at han er til gospel, kunne ellers godt give ham et ordenligt smækkys :toot:

:bearhug: Mia

åhh Mia...

Det lyder da også bare så kanon hyggeligt.. Det er også med at huske hinanden også selvom der nu er børn i billedet... Det er et arbejde i sig selv syntes jeg...

men hvad der er ikke noget der er nemt... :biggrin:

-HAHA- fordi du altid er der.....

0

Del dette indlæg

Hej søde Belinda :biggrin:

Mange, mange tak for din dejlige besked i min tråd. jeg har bestemt heller ikke været nok på din side. Kan se du rigtig har gang i den (18 sider) :blush: hmm... laver du andet? Aj det er en fed planlægning du har. Dejligt vi deler samme dato :balloons:

Tak fordi du syndes godt om de ting jeg laver, det er jeg rigtig glad for :blush:

Glæder mig til at se mere til dig!

:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer