postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Annonce ♥

8 måneder

Det er bare ikke lang tid, eller jo det er det lidt alligevel, især når nu du har styr på så meget :bearhug:

Altså kjolen er i hus, og så mangler man jo nærmest ikke andet :biggrin:

Har store planer om at komme forbi om lidt under 8 måneder til brylluppet, skal lige have overtalt Søren, og håber på at mit stress ikke har meldt sig endnu på det tidspunkt :griner:-

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

8 måneder

Det er bare ikke lang tid, eller jo det er det lidt alligevel, især når nu du har styr på så meget :biggrin:

Altså kjolen er i hus, og så mangler man jo nærmest ikke andet -HAHA-

Har store planer om at komme forbi om lidt under 8 måneder til brylluppet, skal lige have overtalt Søren, og håber på at mit stress ikke har meldt sig endnu på det tidspunkt :super:

:bearhug:

Jubii.... (y) vil du gøre det for mig..... :griner:-

Du skal være mere end velkommen, og husk ingen stress, der er en kold fadøl til dig efter kirken også.... :huh::super:

:cheerleader3: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

8 måneder

Det er bare ikke lang tid, eller jo det er det lidt alligevel, især når nu du har styr på så meget :super:

Altså kjolen er i hus, og så mangler man jo nærmest ikke andet :huh:

Har store planer om at komme forbi om lidt under 8 måneder til brylluppet, skal lige have overtalt Søren, og håber på at mit stress ikke har meldt sig endnu på det tidspunkt -HAHA-

Jubii.... (y) vil du gøre det for mig..... :griner:-

Du skal være mere end velkommen, og husk ingen stress, der er en kold fadøl til dig efter kirken også.... :super:(y)

:cheerleader3: fra Belinda

Hey, så må du købe en ekstra fustage, for du har allerede lovet Rikke og jeg én hver -HAHA--HAHA--HAHA-

:biggrin: Mia

0

Del dette indlæg

Hvor er du for vildt overskudagtig :bearhug:

Vi har intet julerelateret fået lavet...Jo vi har sat to Trip Trap nisser i vore køkken alrum, så der er færdigpyntet nu :cheerleader3:

-Sophie

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Hej allesammen... :jul3:

Er det ikke bare fedt at læse min overskrift... :biggrin::super:

Imorgen får jeg besøg af to vidunderlige kvinder, hviket også gør at jeg siden jeg kom fra arbejde har faret rundt.... :butterfly:

Men nu er jeg også ved at være klar... :griner:-

Ville lige dele det med jer allesammen.. :bearhug: fra mig til alle jer...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:griner:- Hej allesammen... :jul3:

Er det ikke bare fedt at læse min overskrift... :super:(y)

Imorgen får jeg besøg af to vidunderlige kvinder, hviket også gør at jeg siden jeg kom fra arbejde har faret rundt.... :butterfly:

Men nu er jeg også ved at være klar... -HAHA-

Ville lige dele det med jer allesammen.. :biggrin: fra mig til alle jer...

:cheerleader3:YES!!! JEG ER EN OVERSKRIFT!!!! :bearhug:

Jeg glæder mig bare så meget til i morgen! Vi er der ved 15-tiden :huh:

:super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biggrin: Til Rikke; er jeg den eneste som synes det er meeeeget underligt, at Belinda pænt gik uden vores besvarelse ang. de der fustager øl :super:

Håber desuden I får en hyggelig dag i morgen, jeg skal jo bare heldigvis til julefrokost, og er slet ikk misundelig :griner:-

Ej, jeg glæder mig nu til den julefrokost i morgen, sådan et par halvstive lærere er nu (eller kan være) meget skægge :bearhug:

:cheerleader3: Mia

0

Del dette indlæg

:huh: Til Rikke; er jeg den eneste som synes det er meeeeget underligt, at Belinda pænt gik uden vores besvarelse ang. de der fustager øl :super:

Håber desuden I får en hyggelig dag i morgen, jeg skal jo bare heldigvis til julefrokost, og er slet ikk misundelig :super:

Ej, jeg glæder mig nu til den julefrokost i morgen, sådan et par halvstive lærere er nu (eller kan være) meget skægge :griner:-

:cheerleader3: Mia

Nej søde Mia, det er du ikke ene om at synes!! Bli'r lige nødt til at konfrontere hende med det i morgen! :biggrin:

Hav en rigtig go' julefrokost -HAHA-

0

Del dette indlæg

Så kære Belinda

Nu kommer vi og besøger dig idag! Jeg glæder mig bare rigtig meget, det skal ikke være nogen hemmelighed! Har endda mine guldsko på i dagens anledning :bearhug:

Det er nu lidt pudsigt sådan at møde folk her igennem, men de sidste par gange har det da resulteret i nogle rigtig gode venskaber, med Mia, Rikke og ikke mindst Sanne.

Og idag skal jeg se dig igen, glæder mig meget til at tilbringe tid sammen med dig, uden for brudekjolen og med mere tid!

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, stadig intet om den fustage :bearhug:

:griner:- Mia

-HAHA--HAHA-

Bare rolig Mia, der skal nok være en til dig og en til Rikke også en til de andre... -HAHA-

I skal hvertfald ikke gå tørstige derfra, så er spørgsmålet bare hvornår I går ikke...

:blink: fordi du så tit ligger vejen forbi... -HAHA-

0

Del dette indlæg

post-22501-1166461309.jpg

Så er årets julefoto på plads... :jul3:

Mine tre guldklumper og jeg ønsker alle en rigtig glædelig jul... :jul10:

IIhhhh, hvor er de bare søde :griner:-:blink:-HAHA-

Som mor kender jeg jo den der følelse af hvilken glæde de bare fuldstænigt betingelsesløst vækker hos én..

:bearhug: til dig for dine børn.

- og selvfølgelig lægger jeg da vejen fordi, gjorde det gerne IRL, men bor jo altså stadig i Haslev -HAHA--HAHA-

-HAHA- Mia

Redigeret af Mia S.
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer