postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Lidt information til alle... :blink:

Her kommer lige lidt baggrundsviden for at holde jer ajourført med hvordan tingene hænger sammen....

Jeg er jo som mange andre ud af en skilsmisse, men føler ikke jeg har lidt nogen nød...dog mener Morten at det er forklaringen på mine skøre ideer .... :( ja ham elsker jeg.....

Nå men efter min mor og far skiltes(jeg var omkring de 4 år), har jeg ikke haft kontakt til min "rigtige" far.. Da jeg blev 18 sendte jeg ham et brev hvori jeg beskrev mit liv frem til da.... Fik dog ingen kontakt, men jeg følte bare der var noget i mig der manglede at få enten en afslutning( hvis han ikke ville have noget med mig at gøre), eller en ny begyndelse....

Men han svarede ikke, dog blev jeg stadig ved at skrive til ham et par gange om året. Skrev også da vi fik vores første barn... Vi fik Cecilie sommeren 2000, og den 24 maj 2001 ringer tlf´en... En stemme i den anden ende siger "det er John".... :):(:td: Det var min far..... Færdig var jeg.. Skæbnen ville at han kun har haft ringet to gange siden :o

Nå men min mor har endelig( hun har haft nogle mænd siden, men aldrig den rigtige...) fundet den sødeste fyr, han er også 10 år yngre end hende. Min mor er nemlig noget yngre end hendes alder...(hun er 50) Han er bare så god ved hende, og de har det SÅ godt...

De har kommet sammen...det lyder bare forkert at skrive det om ens moder.... :o , de har kendt hinanden nu i næsten tre år, og tror det er ham hun skal leve resten af livet med... skide godt for hende..

Pyhaa det er godtnok noget af en smøre i får her.... :(

Nå men eftersom min mor har været meget alenemor fik jeg meget hurtigt efter min fødsel et ubeskriveligt forhold til min mormor og morfar. Et forhold som jeg idag vil beskrive som mine forældre... en lang historie og den får i ikke.... :(

Nå men skæbnen ville at min mormor døde under deres guldbryllupsfest i juni 2000 som vi stod og skulle gøre dem til oldeforældre i juli... Min verden sortnede, og endnu mere håbløst så det ud da min morfar dagen efter han var blevet oldefar sov stille ind.... :( ....

De næste i min familie som jeg har haft meget kontakt til er min moster og onkel i Låsby..

Grunden til i får denne smøre er at jeg er på herrens mark ang hvem der skal føre mig op..

Mit hjerte siger helt klart min onkel Mogens... men samtidig sidder jeg med en følelse overfor min mors kæreste Lars....

Hvis nogen kommer igennem dennne smøre fortjener i virkelig en kæmpe :) ..

Glæder mig til at høre jeres råd/svar.....

:) Til alle på BK...

Hej..

Jeg har en kusine der står i noget ligende situation..

Hun vælger enten at gå op med sin ældste bror eller med hendes mor. Da det er hendes mor der har stået ved hendes side hele hendes liv, mener hun også at det skal hun have lov til ved hendes bryllup..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer