postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kære søde Belinda, jeg vil ønske jer en helt fantastisk dag i morgen, og jeg håber I får den fest I altid har drømt om, men det kan I da kun når det er to så vidunderlige mennesker der skal give hinanden deres ja.... jeg ville have elsket at komme til glo-bryllup, men er jo desværre af gode grunde optaget... :)

Jeg GLÆDER mig allerede til at se et ton af billeder, og glæder mig især til den hygge-weekend vi ska have til at følge op på alt det der er sket i tidens løb...

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:hug: Kæreste Belinda! ()()

:) Stort tillykke med dagen her fra!! :)

Glæder mig MEGET til billeder og beretning når du kommer der til, men indtil videre vil jeg bare sende Jer begge masser af ønsker om at I må få en helt fantastisk dag der lever op til alle Jeres drønne og ønsker... :biggrin::hug:(y)-HAHA-:sm:()():bed::pokey:()()

:) Anne

Redigeret af Skuggi
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Er lidt sent ude, men bedre sent end aldrig ;)

Stort tillykke med jeres store dag! Håber alt gik, som I havde drømt om. Ved ihvert fald at Kat og Rikke glædede sig som små børn :thumbsupsmileyanim:

Håber på et snarligt billede eller to ;) (Når I lige er vågnet lidt op efter bryllupsnat mv....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde, dejlige Belinda... Tusind tak for en fantastisk fest! :bearhug::blink:

Jeg har lige lovet den smukke prinsesse (læs: Belinda) at ligge et par billeder ind til jer hungrende tøser herinde... Men jeg er bare nødt til at beklage kvaliteten på forhånd... Det er desværre billeder taget med min mobil :bearhug:

post-22637-1186942294.jpg

post-22637-1186942305.jpg

post-22637-1186942312.jpg

:loveboard:

...Sorry, de er ringe, I know...

:thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

Kære Belinda

Nu har jeg været uden internet i to dage, så mit første indlæg i weekenden skulle da lige være en lykønskning til dig :bearhug:

Jeg håber I fik en dag så perfekt som den kunne være, og at I havde en smule bedre vejr end vi havde igår :bearhug:

:thumbsupsmileyanim::loveboard::blink::bearhug: :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-22501-1186951427.jpg

Værsgo tøser.....det er hvad i får iaften.......vender tilbage imorgen....

:thumbsupsmileyanim: YEAAAAAAAAAAAH der var prinsessen jo, for katten hvor er du bare smuk skønne... sidder jo og :bearhug: jeg glæder mig for vildt til at se flere billeder og høre alt om jeres store dag, ned til mindste detalje...

så kan jeg se du var smart at tage en skjorte på, gæt hvem der ikke lige havde luret det trick :bearhug:

:blink::loveboard: fra Fru Buchwald ;)

Redigeret af Gika
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer