postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

jamen Cecilies fødselsdag gik rigtig godt, hun har haft en dejlig dag !!!

Mine hæfter...hmmm ja min mor havde det skidt så hun har ikke været her idag, så nu tager jeg til læsø på tirsdag i den tro at de hæfter er færdige....

kan ikke klarer tanken om hvis de ikke er !!!!!!

:bearhug: og :thumbsupsmileyanim: fra Belinda

er meget glad for at høre hun har haft en god dag... krydser fingre for at dine hæfter er færdige... og hvis ikke så sender du dem en tur over holbæk... så skal jeg nok dreje armen rundt på karsten og så sætter vi os og laver dem for dig :bearhug: du ved jeg gerne vil hjælpe dig smukke... husk nu billeder fra læsø, siger pigen der glemte kameraet til knuthenborg... :td:

:cheerleader3:

du er bare skøn...tak for støtten... :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare en smuk og ærlige tale. Jeg er sikker på at der ikke er et øje tørt når talen er slut. Jeg er sikker på at den nok skal gå lige i hjertet på din mand :td:

Stor respect til din smukke smukke tale :thumbsupsmileyanim: den skal nok blive husket :bearhug:

Hilsen fra Maria

tusind tak Maria.... dejligt at høre nogle meninger...

ja det bliver spændende når den skal fremføres..'

:cheerleader3: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhh Belinda-tøs... Sikke en tale! Jeg tudede både af grin og af det modsatte! :bearhug::td: Den er SKØN din tale! Og nu kender jeg jo søsyge-historien fra Mortens side osse, og det var en super detalje at få med! :thumbsupsmileyanim: Den tale kommer til at ta' kegler... Du må ikke lave om på så meget som ét eneste ord! :bearhug:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så tøser... nu er jeres kommentarer virkelig af værdi !!!!

her kommer min tale til Morten ...

Kære Morten...

Jeg ved, jeg idag kunne vælge at tie, men hvorfor gøre det umulige !!!

Jeg vil starte med at citere en kendt dansk kunstner, som du, skatter holder meget af at lytte til...

" i et sjældent ophøjet øjeblik,

hvor jeg tog mig selv i at tænke lidt,

over tingenes tilstand, og hvem jeg nu var,

kunsten at se noget i det man nu har"

meget rammende vil jeg sige....Du er et mesterværk i mine øjne, et mesterværk af uvurderlig værdi...

Mange vil mene, at det at skulle være forældrer er den største udfordring, man som par vil komme ud for....

Dog er jeg sikker på du sidder og tænker " det at skulle gå igennem et års bryllupsplanlægning med Belinda, det er absolut den største udfordring"

tror du har ret skatter, men uden min iver og energi, så havde her idag kun stået et fadølsanlæg !!!!

Jeg er glad for du holdt udfordringen til ende, og at du trods alt er glad for mine anstrengelser...

Udfordringer har været meget inde i vores tilværelse, vi kan starte med den første....

Det at skulle erobrer hinanden... Du var den første der havde sat kursen ind ( må det jo hedde, da vi dengang sejlede), men at du fik mig i din havn......ja du kan dit kram skatter !!

I starten tænkte jeg godtnok " hold op en pop smart gut, der gang på gang skal melde sin ankomst på broen, på den mest latterlige og kejtede måde "

men du blev ved.......

Så skulle jeg imponeres over et eller andet teknisk instrument, hvorpå du havde barregnskabet, som absolut skulle overføres til computeren bedst som jeg sad og arbejdede....

pop- smart...meget syntes jeg !!! Dog lå du alligevel 1 måned senere nede på mit lukaf, dog knap så pop-smart, vi sejlede hjem i..ja spørg i Morten, så her det været verdens værste uvejr,

der lå over skibet hele vejen hjem, tror dog kun det var en go´storm...stille og meget søsyg var du nemlig....

Vores 2. udfordring må klart være tiden lige før og efter fødslen af vores største guldklump Cecilie..

Jeg mistede 2 meget ubeskrivelige mennesker lige op til, ja faktisk sov min morfar ind bedst som nyheden om hans titel som oldefar nåede fyn..

Du var en ubeskrivelig støtte i både den enormt svære tid, men også i den mest vidunderlige oplevelse man som mor står i...

du var der altid, havde tid til mine tårer, tid til mine frustrationer, tid til min glæde....

Elsker dig skatter !!!!!!!!!!

3. udfordring må helt klart være sommeren 2003.

Vi havde lige fået vores 3. guldklump Johanne, og din drøm om at skulle være fængselsbetjent var endelig blevet opfyldt..

Ja tak for kaffe........ afsted til august du skulle....også til Birkerød....ja på Sjælland...

Da du kørte med en kollega udsatte i turen til sjælland til tidlig mandag morgen.....så var ugen heller ikke så lang sagde du til mig.....

tro mig skatter, jeg har bandet over din udd til fængslesbetjent, jeg har svoret mig selv at jeg i mit næste liv skulle være mand.!!!!!! og læse til betjent 400 km væk...

Men selv den er vi kommet igennem.

Trods du var så langt væk, vidste du hvad jeg gik igennem, og du blev jo betjent, og vores guldklumper har så vidt jeg ved ikke lidt nogen last...

Vores 4. udfordring er startet, livet sammen, elske hinanden for altid, og gå gennem livet sammen..

Men som det mesterværk du er, vil jeg gå gennem ild og vand, for at du skal være ved min side alle dage...

Jeg elsker dig Morten

Også vil jeg bede alle rejse sig og hylde MIT mesterværk...

SÅ tøser....... den er ikke så lang som den måske føles når man læser den,......men sig endelig jeres mening.

:thumbsupsmileyanim: til alle der er med...

Kan kun sige een ting...BRAVO!!!!!

Sikke dog en super, rørende, vidunderlig tale....Den er virkelig god Belinda :cheerleader3: Og fængende :td:

Den kan Morten kun blive glad for!!!!!!!!!!!

Skal dine guldklumper med til brylluppet????

Tusind tak for den mest vidunderlige besked i vores tråd :bearhug:

-Sophie

0

Del dette indlæg

Altså I to !!! :cheerleader3: I er bare så dejlige....

tusind tak for jeres mening.....

Ang vores guldklumper...så skal de med. Vi har fået deres barnepiger til at komme og være med hele dagen. De skal sidde ved deres eget bord, så ligger man ikke så meget mærke til når de kommer og går.... Stuen nede ved mine svigerforældrer bliver indrettet som "legeplads", så der kan de gå ind og hygge sig hvis det bliver for meget nede i teltet... :smolf:

Glæder mig til igen at skulle se jer...og indtil dag vil jeg ønske jer den fedeste honeymoon.....

:thumbsupsmileyanim: fra Belinda

0

Del dette indlæg

post-22501-1185343031.jpg

post-22501-1185343057.jpg

Dette er så de allersidste billeder i får for denne gang...næste gang i ser mig i kjolen bliver jo om kun 16 dage.... :cheerleader3:

Men disse to er fra den endelige tilretning i Mandags !!!

For sjov skyld syntes min moder jeg skulle prøve handsker...hun mener kjolen kommer mere til sin ret, og folk retter blikket mere mod kjolen... ;)

Ved det ikke....men nu er jeg ikke til handsker genrelt.........

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min ticker siger 16 dage....om jeg fatter hvor alt den "i go´tid" er blevet af......nu er det jo lige om lidt... :carrot:

Men trods det er dr jo stadig en masse der mangler....

- Købe frederiks tøj... ( bliver gjort idag )

- Morten skal finde tøj.....( det gør han vist idag ... :cheerleader3: )

- På søndag kører Katja og jeg til tyskland og får købt det sidste...

- Natmaden er bestilt, (hotdog) og pølser og brød skal hentes imorgen.!!!

- Mangler champagne og cider til velkomstdrinks...bliver købt imorgen..

- mangler at købe hvidvin..

- skal have fyldt bordkortene

- mangler bailey til kaffen....

- købe bloklys

- købe kaffe

- købe snacks/ chokolade til efter kirken og til kaffen(dansen)

- nårhhh ja også har jeg jo solgt vores hus til den 1-9..... så der skal lige købes flyttekasser....!!!

- også syntes bedstefar og farmor at deres indkørsel var alt for grim...så den skal lige ligegs om inden den 11-8....

jo jo keder mig kommer jeg ikke til...men så går tiden også...

Glæder mig nemlig helt ubeskriveligt til den store dag.... går og er helt lalleglad hver dag...... :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

jeg har sagt det før og jeg siger det gerne igen............ KÆFT den kjole er smuk til dig :cheerleader3: ... jeg har det lige som dig, jeg er heller ikke til handsker, og du skal jo stadig tænke på vi får godt vejr, det har vejrguderne nemlig selv lovet mig!! :cheerleader3:

og så er du da ved at have lidt godt styr på det efterhånden, du skal nok nå det... ja jeg ved godt der lige er et par ret store ting oveni, men jeg tvivler ikke på dig min egen, ved du kan klare det... :kiss:

:cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Belinda...

Jeg synes faktisk at din mor har ret... Handskerne giver ligsom kjolen det sidste finish... når det så er sagt, så er jeg ikke sikker på at jeg selv ville kunne holde ud at have handsker på en hel dag... og slet ikke hvis det bliver 30 grader udenfor! - Men jeg synes det ser utroligt flot ud! Meget elegant faktisk!!

- Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Belinda...

Jeg synes faktisk at din mor har ret... Handskerne giver ligsom kjolen det sidste finish... når det så er sagt, så er jeg ikke sikker på at jeg selv ville kunne holde ud at have handsker på en hel dag... og slet ikke hvis det bliver 30 grader udenfor! - Men jeg synes det ser utroligt flot ud! Meget elegant faktisk!!

- Mette

kram til dig Mette... hvor er jeg glad for din mening.... men har det lidt ligsom det du skriver....

30 grader, også til fotografering...hmm det bliver måske en anelse varmt.....

men nu må vi se hvad jeg ender med...... :cheerleader3:

:cheerleader3: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Den sidder rigtig godt på dig den kjole - nu er der ikke længe tilbage, hva:)

Jeg har det omvedt - man ser kjolen bedre når man har bare arme... for så er kjolen det 'eneste' hvide!

nej de 16 dage kan hurtigt gå...... :cheerleader3:

og tak for din mening om kjolen... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

post-22501-1185343031.jpg

post-22501-1185343057.jpg

Dette er så de allersidste billeder i får for denne gang...næste gang i ser mig i kjolen bliver jo om kun 16 dage.... :cheerleader3:

Men disse to er fra den endelige tilretning i Mandags !!!

For sjov skyld syntes min moder jeg skulle prøve handsker...hun mener kjolen kommer mere til sin ret, og folk retter blikket mere mod kjolen... ;)

Ved det ikke....men nu er jeg ikke til handsker genrelt.........

WOW! Du ser super smuk ud i den kjole :cheerleader3:

Ærgeligt man ikke kan komme til globryllup :=)

Tænk at der er så kort tid til nu!!!!!!!!!!!

-Sophie

0

Del dette indlæg

Kæreste, kæreste Belinda...

Da vi jo desværre ikke kan komme til globryllup *dumme dumme Thailand*, må vi heller nu ønske dig:

Tillykke tillykke tillykke med den store dag :denmarkflag:

Vi er sikre på du får den flotteste, dejligste dag og at solen selvfølgelig skinner hele dagen :denmarkflag:

Knus fra

Sophie og Lisette, som glæder sig til at se billeder :balloons:

:ilovebryllupsklar::ilovebryllupsklar::loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal jo også giftes den 11. august og kan kun sige at din liste er nok ca. en 6. del af vores ;)

Og din kjole er SUPER :ilovebryllupsklar:

Nyd nu den næste tid rigtig godt :ilovebryllupsklar:

tusind tusind tak..... midt i denne afgørende fase er jeg glad for at få at vide at jeg trods alt er nogen lunde godt med.....

tak for din hilsen..... men syntes du ikke tiden den render alt for stærkt......?

:loveboard: fra Belinda...

0

Del dette indlæg

Jeg skal jo også giftes den 11. august og kan kun sige at din liste er nok ca. en 6. del af vores ;)

Og din kjole er SUPER :ilovebryllupsklar:

Nyd nu den næste tid rigtig godt :ilovebryllupsklar:

tusind tusind tak..... midt i denne afgørende fase er jeg glad for at få at vide at jeg trods alt er nogen lunde godt med.....

tak for din hilsen..... men syntes du ikke tiden den render alt for stærkt......?

:loveboard: fra Belinda...

Jo jeg kan slet ikke følge med. Syntes lige der har været 100 dage til og nu er der kun 13...urak. Men det skal jo nok gå. I går snakkede jeg med vores præst og han sagde at man jo aldrig helt når at få fuldstændig styr på alting, det tror jeg er meget godt at have in mente :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Kæreste, kæreste Belinda...

Da vi jo desværre ikke kan komme til globryllup *dumme dumme Thailand*, må vi heller nu ønske dig:

Tillykke tillykke tillykke med den store dag ()()

Vi er sikre på du får den flotteste, dejligste dag og at solen selvfølgelig skinner hele dagen ()()

Knus fra

Sophie og Lisette, som glæder sig til at se billeder ()()

:ilovebryllupsklar::ilovebryllupsklar::loveboard:

:bask: hjæælp min første lykønskning til brylluppet.......arrgggghhhhh er det virkelig så tæt på.... :balloons:

Jeg vil sige jer tusind tak, hvor er i bare så vidunderlige..... :denmarkflag:

Og tro mig I skal nok få billeder........

men det gælder jo også den anden vej....og en beretning på under 15 sider vidner jo om i falder af på den.... :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

11 dage tilbage !!!!!!!!!!!!!!!

Og havde det været for blot en uge siden, så ville jeg have svoret jeg ALDRIG blev klar...

men nu her mandag eftermiddag, vil jeg læne mig tilbage og vide jeg kun skal hygge mig med bryllupslagkagen ugen op til... og den ser jeg ikke som et stort problem..

Ej hvor er det fedt, og hvor kan jeg bare mærke sommerfuglene.....

:) fra Belinda

0

Del dette indlæg

Og hvorfor kan jeg så sige jeg er klar...

jo jeg har styr på flg........:

- teltet kommer onsdag..

- maden er bestilt

- det sidste med præsten kommer på plads imorgen

- rødvin og hvidvin er købt

- velkomstdrinks er der købt ind til

- serveringen er på plads

- fadøl er bestilt

- folk til baren er bestilt

- musikken er på plads

- alt sodavand er hentet

- bloklys til bordene er købt

- der er handlet til at kunne bage bryllupskagen

- alt chokolade til kaffen er købt

- natmaden hentes imorgen ( skal bare fryses)...

- alt tøj til mig er der styr på

- kjolen tager min mor og lars med herop om fredagen

- der er bestilt pension til vores hund Falcon

- morten har styr på hans tøj

- børnenes tøj er der styr på

- barnepigerne er der styr på

- bordkort/gaveæsker er fyldte og klargjorte

- velkommenhæfterne er færdige

- mortens tale er færdig og oversat til et eksemplar på engelsk

- fotograf er der styr på

- bordplanen er lavet...

- frisør er bestilt, skal til prøveopsætning på onsdag

- tid til retning af bryn er bestilt

- tid til at få ordnet negle er bestilt

- bordpynten er der styr på

- der er købt toiletpapir

- der er købt alm lys til de forskellige lysetager rundt omkring...( baren, ta selv bordet, gavebordet...)

er der mere så må i meget gerne kommenterer det så kan jeg nemlig tjekke op om det er noget jeg har glemt, eller jeg har styr på det... :)

Redigeret af postbud
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer