postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

også lige det sidste........ :cheerleader3:

post-22501-1179509080.jpg

:bestwishes::boohoo: Det er ellers :) smart...... Men de er da ikke ret gode at løbe i er de??? :boohoo::boohoo: :carrot: -HAHA--HAHA--HAHA-

Spøg til side... Jeg er bare vild med de sko... Gid jeg kunne ha' hæle på :boohoo:

Ha' en rigtig god "løbetur" :boohoo::boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: Jubbiiiiii så kom ønskerne også på plads.... :bestwishes:

Peugeot saltkværn

Peugeot peberkværn

Eva-trio multigryde 7,5 ltr

Eva-solo termokande

Vandkaraffel fra Rosendahl 2 stk

Skål 24 cm fra Rosendahl 3 stk ( til anretninger)

Skål 20 cm fra Rosendahl 3 stk ( til anretninger)

Vinkaraffel fra Rosendahl 2 stk

Serveringsfad fra Rosendahl 32 cm, 2 stk

Oliekaraffel fra Rosendahl

Opvaskesæt fra Rosendahl

Køkkenrulleholder fra Rosendahl

Skålesæt fra Rosendahl 2 stk

Skål 15 cm sæt af 4 stk

Isasietter fra Rosendahl 18 stk

hvidvinsglas fra Rosendahl 18 stk

Rødvinsglas fra Rosendahl 18 stk

Champagneglas fra Rosendahl 18 stk

Maxi Mars lysestage fra Piet hein

Maxi venus lysestage fra Piet hein

Maxi Jupiter lysestage fra Piet hein

Maxi Saturn lysestage fra Piet hein

Lysestage fra piet hein 15 cm

Lysestage fra Piet hein 21 cm

Lysestage fra Piet hein 30 cm

Lysestage fra Piet hein 36 cm

Vandglas fra Rosendal 18 stk

moccamaster kaffemaskine

Wokindsatsen til Webergrillen

Ovalt tallerken fra Eva-trio legio 18 stk

Dyb tallerken fra Eva-trio legio 18 stk

Frokosttallerken fra Eva-trio legio 18 stk

Ovnfaste fade fra Eva-trio legio 24 cm

Ovnfaste fade fra Eva-trio legio 30 cm

Ovnfaste fade fra Eva-trio legio 36 cm

Krus fra Eva-trio legio 18 stk

Fisketallerken til servering fra Eva-trio legio

Salatskål fra Eva-trio legio 2 stk

Skåle fra Eva-trio legio 2 stk

Skåle 4 stk i æske fra Eva-trio legio 2 stk

Global knivsliber

Magnetskinnen fra Global

Grøntsagskniven 17,5 cm fra Global

Grøntsagskniven 14 cm fra Global

Tomatkniven fra Global

Brødposer fra Stelton 3 stk

0

Del dette indlæg

jeg tror ærligt talt min mor ville være skrup ligeglad, det er mit bryllup, min far og Helle (søster) derimod, pyha pyha... :boohoo:

altså de får sgu noget at grine af alligevel, for jeg har tænkt mig at tage mine løbe shorts på inden under, hader at være så bare i dén region... kan ikke snuppe at lårbasserne klasker sammen....

:boohoo:

Hej Gitte

Et lille tip fra mig. :cheerleader3:

Jeg har faktisk gjort det, at jeg har klippet et par hudfarvet nylonstrømpebukser til, så de passede som et par løbeshort. Jeg er heller ikke vild med, at lårerne går imod hinanden, og jeg vil meget gerne gå i kjole/nederdel, så jeg har simpelten brugt afklippede nylonstrømpbukser.

Jeg har også en andet sted herinde, læst at man kan bruge antiperspirant i deodorant form til at sprøjte på låerne, der hvor de går sammen. Har aldrig selv prøvet det, men det kunne da være at man skulle forsøge det. Det skulle så være uden parfume.

Held og lykke med at finde det rigtige - dog vil et par sorte løbeshort nok ikke se helt korrekt ud. :boohoo:

Joan :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg tror ærligt talt min mor ville være skrup ligeglad, det er mit bryllup, min far og Helle (søster) derimod, pyha pyha... :boohoo:

altså de får sgu noget at grine af alligevel, for jeg har tænkt mig at tage mine løbe shorts på inden under, hader at være så bare i dén region... kan ikke snuppe at lårbasserne klasker sammen....

:boohoo:

Hej Gitte

Et lille tip fra mig. :cheerleader3:

Jeg har faktisk gjort det, at jeg har klippet et par hudfarvet nylonstrømpebukser til, så de passede som et par løbeshort. Jeg er heller ikke vild med, at lårerne går imod hinanden, og jeg vil meget gerne gå i kjole/nederdel, så jeg har simpelten brugt afklippede nylonstrømpbukser.

Jeg har også en andet sted herinde, læst at man kan bruge antiperspirant i deodorant form til at sprøjte på låerne, der hvor de går sammen. Har aldrig selv prøvet det, men det kunne da være at man skulle forsøge det. Det skulle så være uden parfume.

Held og lykke med at finde det rigtige - dog vil et par sorte løbeshort nok ikke se helt korrekt ud. :boohoo:

Joan :bestwishes:

tak skal du have Joan, det lyder faktisk ikke som nogen dum ide, tror jeg vil afprøve den en dag, det kan jo være at de var bedre end løbeshortsne...

:boohoo: til dig

0

Del dette indlæg

BELINDA!!!!

jeg vil godt klage, din tråd har lige haft lagt beslag på hele min eftermiddag, :cheerleader3: har sgu brugt hele dagen på at læse din tråd igennem igen :thumbsupsmileyanim: .... din gudeskønne kvinde, hvor er jeg imponeret over det arbejde du lægger i det her, ville ønske jeg selv havde samme overskud, men det har jeg bare ikke, men jeg beundre virkeligt dig at du har lysten og muligheden for det...

jeg håber du har haft en rigtig god weekend

:unsure: og :blink: fra du ved hvem

0

Del dette indlæg

Kære Gitte.....

Jeg har KUN :unsure: til overs for dig min skønne kvinde...Tænk sig, at du i så dejligt vejr har brugt så meget tid på min tråd.... Men derfor skal du nu have tusind tak for din dejlige hilsen.. og tak for dine rosende ord...

Men jeg vil heller ikke skjule at jeg nu snart er ved at være mættet med planlægning... men arbejdet kan du jo selv se nærmere på om ja .....2 uger Gitte... :thumbsupsmileyanim: ..

Havde jeg vidst omfanget på forhånd så havde jeg heller ikke kastet mig ud i det projekt..... men nu er jeg snart ved vejs ende og kan nyde arbejdet....

:cheerleader3: og ja jeg ved fra hvem..... :blink:

0

Del dette indlæg

Søde Belinda, jeg glæder mig faktisk enormt meget til at se alt det hårde arbejde du har lagt i det her projekt, er godt nok ret glad for vi har valgt den løsning vi har, havde ikke orket alt det du har haft gang i, og jeg kan sagtens forstå at du er ved at være mættet af planlægning, der kommer et punkt hvor man ligesom tænker, nu må det være nok, lad os nu få det her overstået... og smukke? der er under 3 måneder tilbage, ja igår var der faktisk kun 12 uger endnu... :thumbsupsmileyanim: så skal vi sgu giftes http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/brud.gif .... :blink: så kan vi jo kun håbe på at vejret bliver lige så perfekt som det er idag, nej det er lækkert, vi sidder ude på altanen nu og nyder det i fulde drag... det er bare perfekt

:hug::o:) :carrot: :cheerleader3::unsure::) :smolf:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hej søde Belinda...

hvordan går det hos dig? er hovedet ved at være iorden igen? ja jeg har jo egentligt ikke tid til at sidde her, burde jo skrive på opgave, men orker bare snart ikke mere, trænger til bare at slappe af nu, men det bliver først i weekenden...

nå ville bare fortælle dig at jeg savner dig... :lol::super:

:griner:-

0

Del dette indlæg

Smukke smukke Belinda... Jeg har vist sagt det et par gange før, men jeg gør det sgu igen!: DU ER SÅ SMUK I DIN KJOLE!! :denmarkflag::heart::heart: Glæder mig SÅ meget til at nyde og fejre dagen med jer!!! :heart:

Nu er jeg hjemme igen og du slipper IKKE for mig igen!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer