postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Endelig sker der noget mere.....

tålmodighed ...hmm jeg ejer det ikke... :loveflag:

På Torsdag skal vi have den endelige menú på plads, det bliver dejligt også at kunne skrive "tjek" ud for det også...

:cheerleader3: fra Belinda

Søde, der ER faktisk heller ik' så lang tid til mere... :)

:loveboard:

0

Del dette indlæg

tålmodighed ...hmm jeg ejer det ikke... :balloons:

På Torsdag skal vi have den endelige menú på plads, det bliver dejligt også at kunne skrive "tjek" ud for det også...

:bask: :bask: :bask: arrrggggggkkkkkk det er det der spøger i mit lille liv.... :loveflag:

Tak smukke du.... :balloon:

0

Del dette indlæg

tålmodighed ...hmm jeg ejer det ikke... :bearhug:

:loveflag:

det kan du nemt sige Rikke du skal giftes lige om lidt, der er lang tid til den 11/8 endnu, tro mig jeg venter også på den dag...

:balloons:

det bliver dejligt Belinda at få styr på endnu en stor ting, og det må man jo sige maden er... hvordan er det? skal du også selv kreere den? :balloon: ja man skal jo ikke forbavses med alt det du selv laver, min pige...

0

Del dette indlæg

en kæmpe :cheerleader3: til dig Gitte.....

Dog tror jeg lige jeg vil lade røremaskine og køkkengrej få en hviledag den 11-8, det er sjovt du siger det for min veninde Katja har længe gået og jokeet med at jeg sagtens kunne nå at køre post den dag også når nu vi først skulle være i kirken kl 14.30...ja I er sjove er I... :loveboard:

Ang maden....... Så skal vi have en eller anden forret, enten anrettet ellers også skal den serveres..

Hovedretten vil jeg gerne have som buffet, som skal passe til sommer , fadøl og meget glade mennesker... Der kommer mange blandede aldersgrupper så alt for utraditionelt skal det heller ikke være, og MOrten og ejg vil også være 110% sikre på vi kan lide ALT...

Til dessert...ja min egen...der skal jeg selv stå for kagebordet...hi hi hi.. kan ikke lade være... Der bliver bryllupslagkage, brownies, og 3 forsk. andre alla bradepandekager som der er gjort lidt ekstra ud af.... også friske frugter til....

Lyder det ikke okey.... :loveflag:

:) fra Belinda..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

er der ikke et ordsprog der siger: i regn og slud, posten skal ud? eller noget i den retning, så kan du da også sagtens nå en rask cykeltur rundt med post... :loveflag:

jeg synes det lyder som et ganske fornuftigt valg at uddelegere opgaven lidt, men kunne jo næsten heller ikke tro andet end at du nok selv skulle få fingrene i et eller andet... :loveboard: og jo så synes jeg også at det lyder som en passende måde at servere maden på, det ville nok tage en krig, eller bare mange tjenere, at skulle servere ved bordene... og beklager smukke, jeg kan ikke nå at komme og hjælpe dig med at servere...

naturligvis skal I være egoistiske og sørge for I kan lide alt, det er da ligesom pointen med det hele ikke? det er jo jeres fest... kan ikke huske hvor men læste engang at hvis der er gæster der har allergi skal man som værtspar tage hensyn til det, men er gæsten kræsen, er det vedkommendes egen sag... husk det!!

:cheerleader3::) glæder mig til at høre hvad I finder ud af med menu...

0

Del dette indlæg

Så er maden endelig på plads......

Forretsbuffet :

Lun laksetærte m/ urtedressing og flutes

Røget dyrekølle m/ asparges og flutes

Dampet laks m/ dressing, rejer, lakseruller, caviar og flutes

Hovedbuffet :

oksehøjreb, indbagt mørbrad, glaseret skinke.

salatbar m/ dressinger

Flutes og smør

Grøntsagstærte

bagt kartoffelmos og flødekartofler....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forretsbuffet :

Hovedbuffet :

salatbar m/ dressinger

Flutes og smør

Grøntsagstærte

Hold da kæææææææææææææft hvor lyder det lækkert!!! Vi si'r bare... Hva' ska' de andre så ha' at spise?? :blush:

Milliarder af :bearhug: til dig, underskønne quind!!!

0

Del dette indlæg

Hvor lyder det bare lækkert :bearhug:

Er det meget forkert at have lyst til flødekartofler kl 8 om morgenen -HAHA-

Jeg er gået lidt videre med min plan om globryllup, for jeg skal jo have lavet negle, og det kan Rikke passende få lov til samtidigt. Så nu skal Søren bare lige være med på min skumle plan :pokey:

:blush:

0

Del dette indlæg

Og hvornår var det du sagde jeg skulle komme og prøvesmage menuen!! :blush:

Jeg mener bare at så er i jo også sikker på at i kan tillade jer at servere det for gæsterne på dagen hvis jeg har prøvesmagt det inden! :pokey:

Ejj spøg til side smukke! Det lyder rigtigt rigtigt lækkert og det passer jo lige til et dejligt sommerbryllup!!

Knus Nanna

:bearhug:

ps. Jeg glæder mig til i morgen!!

Forretsbuffet :

Hovedbuffet :

salatbar m/ dressinger

Flutes og smør

Grøntsagstærte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej smukke så vare det ikke længe før end du står i KJOLEN igen - glæder mig for vildt til at skulle hygge med dig en hel dag *SS*

Ja om 45 timer så står du igen i drømme-kjolen og ja mon ikke tude-marie her bliver blot en smule rørt igen *SS*

Glæder mig til vores dag hvor DU skal være i centrum og ja jeg glæder mig da også til at se hvad du siger til min lille overraskelse :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim: fra din veninde for evigt

0

Del dette indlæg

Forretsbuffet :

Hovedbuffet :

salatbar m/ dressinger

Flutes og smør

Grøntsagstærte

Uhmmmm lyder dejligt. Men allerbedst lyder nu din hjemmelavede dessertbuffet :-)

0

Del dette indlæg

Ja så kom ENDELIG dage for kjole tilretningen og nøj hvor var jeg spændt på om den nu også var lige så perfekt som da jeg valgte den og om det sad som den skulle :ilovebryllupsklar:

Inden vi tog afsted havde jeg været hos min veninde, Katja, og få sat hår og lagt make up i dagens anledning, så vi kunne danne os blot et rimeligt indtryk af det endelige resultat

Billed 1: Det spændende øjeblik....

post-22501-1178559449.jpg

Redigeret af postbud
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer