postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Hej søde Belinda!

Hvor er det bare en gude skøn og smuk kjole du har fundet dig der! Det er jo en drøm!!!

Endnu engang tak for din søde hilsen i min tråd! Kunne godt nok ikke lige finde dine æsker men de er her nok et sted!!! :bearhug:

Knussere :cheerleader3: Rebecca

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh altså.... :bask:

Er det kun mig der er det mest utålmodige væsen her på BK......( nej jeg er ikke vel......)

ja vi har jo sendt alle invitationer ud her den første, og med mindre min arbejdsgiver virkelig har lavet et ordentlig flop.. :cheerleader3: så akn jeg ikke forstå der ikke er flere der melder tilbage at de kan komme..... Jeg sidder bare hver dag og bare venter på tlf´en skal ringe...og den er bare tavs.. :cheerleader3: Er jeg utålmodig eller er der andre der syntes den tid var ulidelig.....

I september annoncerede vi jo til samtlige af de gæster der skal med, at de skulle sætte et kæmpe X I kalenderen til den 11-8-2007, så vi regner jo med at størstedelen kommer......

Åhh jeg glæder mig bare helt vildt....

:thumbsupsmileyanim: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Hej Belinda,

først, tak for dine hilsner i min tråd :cheerleader3:

Jeg har det på samme måde som dig. Vi sendte invitationerne for en god uge siden og selvom 22 har sagt de gerne vil komme (ud af 51) så forstår jeg heller ikke at der ikke er flere der har sagt de gerne vil komme - især når jeg har snakket med dem flere gange! Hvorfor siger de så ikke bare at de gerne vil komme?!

Jeg tror at det er en kombination af at vi er utålmodige og at ventetiden er lang. Vi har sat frist til d. 31. maj så i princippet kunne de vente med at svare helt indtil da (det håber jeg nu ikke).

Men bare rolig, svarene skal nok komme strømmende lige pludselig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej søde Belinda,

Nej du er bestemt ikke den eneste! vi sendte vores ud i midten af februar både til "det hele" og til dem der kun skal med til reception. Og måske har 1/4 givet svar - heraf de fleste hvor vi afleverede invitationen til dem personligt og de med det samme sagde at de gerne ville komme. Nå men jeg har bestemt mig for at når nu SU fristen udløber, så ringer jeg simpelthen til dem der mangler at svare. Det KAN jo ske at invitationen er blevet væk i posten (må man da ikke håbe!)

- Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej din dejlige rapand...

jeg tror det er meget normalt for kommende brudepar at man er lidt utålmodig, og at omgivelserne så ikke lige reagerer og sender svar tilbage, i deres hoved fylder det jo nok ikke lige så meget som det gør i vores, og derfor mener de at der er masser af tid til at svare tilbage... bare rolig min pige de skal nok vende tilbage, men kan sagtens forstå din utålmodighed, der er lagt et så stort arbejde i invitationerne, og det er vel meget naturligt at man gerne vil have en reaktion tilbage...

jeg håber de snart begynder at melde lidt mere tilbage...

:thumbsupsmileyanim: her fra Sjælland

0

Del dette indlæg

Er det kun mig der er det mest utålmodige væsen her på BK......( nej jeg er ikke vel......)

NEJ!!!

Vi sendte invitationerne ud i september tror jeg -med SU d.1.5. Vi har hørt fra ca. 90 og mangler endnu svar fra 36 mennesker GP

Jeg skulle mene, de har haft fin tid til at finde ud af, om de kan komme :thumbsupsmileyanim:

Knus

Sophie

0

Del dette indlæg

ja vi har jo sendt alle invitationer ud her den første, og med mindre min arbejdsgiver virkelig har lavet et ordentlig flop.. :bearhug: så akn jeg ikke forstå der ikke er flere der melder tilbage at de kan komme..... Jeg sidder bare hver dag og bare venter på tlf´en skal ringe...og den er bare tavs.. GP Er jeg utålmodig eller er der andre der syntes den tid var ulidelig.....

I september annoncerede vi jo til samtlige af de gæster der skal med, at de skulle sætte et kæmpe X I kalenderen til den 11-8-2007, så vi regner jo med at størstedelen kommer......

Åhh jeg glæder mig bare helt vildt....

:thumbsupsmileyanim: fra Belinda

Kan godt forstå din frustration. Det er frygteligt at vente på!!! Man regner da med folk ringer samme dag, som de har modtaget invitationen...og specielt når de kendte datoen længe før indbydelsen blev sendt ud!!!!

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søøde Belinda

Hej søde Belinda,

Jeg tror bestemt ikke den eneste som utålmodigt går rundt og venter. :bearhug: Men kan bestemt godt forstå din frustration :biggrin::td:

Vi skal lave vores her i påsken, og jeg er sikker på at jeg kommer til at gå rundt på samme måde GP

Hvordan har du det ellers,- er du blevet helt rask?

De lover at foråret kommer nu,- så må det hjælpe lidt på helbredet :bearhug:

:thumbsupsmileyanim: Silotte

Tak for dine søde beskeder,- vi er ved komme oven på,- men vi røg oss ned alle sammen. :blink: Luna og jeg er stadig hjemme på pencilin :balloons:

0

Del dette indlæg

Hej søøde Belinda

Hej søde Belinda,

Jeg tror bestemt ikke den eneste som utålmodigt går rundt og venter. :bearhug: Men kan bestemt godt forstå din frustration :biggrin::td:

Vi skal lave vores her i påsken, og jeg er sikker på at jeg kommer til at gå rundt på samme måde GP

Hvordan har du det ellers,- er du blevet helt rask?

De lover at foråret kommer nu,- så må det hjælpe lidt på helbredet :bearhug:

:thumbsupsmileyanim: Silotte

Tak for dine søde beskeder,- vi er ved komme oven på,- men vi røg oss ned alle sammen. :blink: Luna og jeg er stadig hjemme på pencilin :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle i dejlige tøser... :(

Ja det er en blandet overskrift, som I nok kan læse, og også grunden til mit fravær......

Jeg sidder med meget blandede følelser i kroppen lige nu...bryllup, ferie og planlægning...

For 14 dage siden skrev jeg til vores præst om vi snart skulle finde en dato til det første møde, da jeg gerne ville have det på plads og med i planlægningen.... Nu sidder jeg så og er ved at få styr på det sidste til vores ferie også( vi rejser på Lørdag)...Jeg har ikke haft åbnet min com hele ugen, den er bare fløjet afsted... Sidder nu igen her og vil lige lave de sidste opdateringer på BK, og tjekke mine mails.... Ja det sidste skulle jeg nok have undgået. Der ligger nemlig en mail fra Præsten, den kære Hr. kobbelgaard, som grundet sin kones ferie har været nødt til at rykke sin.....ja og derfor er det ikke ham vi skal have men hende den anden humorforladte præst........jeg er grædefærdig, og indbydelser er jo forlængst sendt ud og tilbagemeldinger er begyndt....så at rykke datoen bliver der ikke tale om....

:bearhug::heart::kiss::cheerleader3::balloons:

Hvorfor lige mig, jeg mener da ikke jeg har gjort noget......syntes simpelthen det er så ubeskriveligt at jeg først får det at vide nu...... men sket er sket, og jeg er nødt til at se fremad, og skal nok ikke tænke for meget over de 3 kvarter i kirken...men helt ærlig det er jo ligsom derfor jeg har købt min vidunderlige kjole, og hele ceancen oppe i kirken, også får vi HENDE.... :bask: ja undskyld mig piger jeg ved godt det er guds "ansatte" jeg omtaler....men jeg koger indvendig.......

Hmmm nå nok om det.... næste indlæg bliver lidt mere positiv.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Åhhhhh søde, skønne, dejlige Belinda... Det har du så absolut ikke fortjent! :balloons: Men en præst, som er så ligeglad med jeres bryllup, at han i sidste øjeblik - og uden så meget som at beklage sig - melder fra, kan I alligevel ikke være tjent med. :bask: Jeg tror på, at intet er tilfældigt og at alt ting har en årsag... osse i denne situation vil du ku' se det - sikkert først når du er på den anden side af brylluppet, men du vil se sammenhængen og meningen på et tidspunkt.

Vil frygteligt gerne opmuntre dig, men jeg ved osse, at du har brug for tid til at "sluge kamelen", så i stedet får du disse:

:(:cheerleader3::bearhug::heart::kiss::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

også til det positive......

Som den ægte og hurtige Bridzilla jeg betegner mig selv som, gjorde jeg for et lille stykke tid siden et vidunderligt køb...... Kan i huske at Ghettognu have købt en corsage men desværre var den for lille..........YES BABY...MEN iKKE TIL MIG.....så inden hun overhovedt havde fået den af.....havde jeg købt den...... og prøv lige at se... den er da bare vidunderlig..... TAk skønne Anne.. :(

post-22501-1175165862.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhhhh søde, skønne, dejlige Belinda... Det har du så absolut ikke fortjent! :toot: Men en præst, som er så ligeglad med jeres bryllup, at han i sidste øjeblik - og uden så meget som at beklage sig - melder fra, kan I alligevel ikke være tjent med. :bask: Jeg tror på, at intet er tilfældigt og at alt ting har en årsag... osse i denne situation vil du ku' se det - sikkert først når du er på den anden side af brylluppet, men du vil se sammenhængen og meningen på et tidspunkt.

Vil frygteligt gerne opmuntre dig, men jeg ved osse, at du har brug for tid til at "sluge kamelen", så i stedet får du disse:

:(:cheerleader3::bearhug::heart::kiss::cheerleader3:

Rikke du er bare dejlig......tusind tak fordi jeg altid ved hvor du er.... :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smækker lækker postbud :cheerleader3:

Og øv hvor er det ærgeligt at præsten bare melder fra sådan i sidste øjeblik, og at reserven er kedelig og tør :heart:

Men forhåbentligt får hun alligevel holdt en smuk cermoni med en smuk tale :bearhug:

:(

0

Del dette indlæg

Smækker lækker postbud :bearhug:

Og øv hvor er det ærgeligt at præsten bare melder fra sådan i sidste øjeblik, og at reserven er kedelig og tør :kiss:

Men forhåbentligt får hun alligevel holdt en smuk cermoni med en smuk tale :heart:

:(

Taaaaarrrrkkkk....

og ja som Morten også skrev til mig over sms....(skyndte mig selvfølgelig at komme med en smøre så lang til ham...) så er det heldigvis ikke hende der som sådan starter festen..... men alligevel....

:cheerleader3: til dig

0

Del dette indlæg

Nej, det er det nemlig ikke, det skulle også undre mig meget hvis hun var så kedelig at alle gæsterne ligefrem blev smittet. Må jo give ham morten ret :cheerleader3:

Men må jo nok sige at ham præste ikke helt har forstået at det er os zilla'er der bestemmer og ikke konen derhjemme, hvad skal han også bruge en ferie til alligevel, jeres bryllup er da mindst lige så vigtigt :(

0

Del dette indlæg

Nej, det er det nemlig ikke, det skulle også undre mig meget hvis hun var så kedelig at alle gæsterne ligefrem blev smittet. Må jo give ham morten ret :bearhug:

Men må jo nok sige at ham præste ikke helt har forstået at det er os zilla'er der bestemmer og ikke konen derhjemme, hvad skal han også bruge en ferie til alligevel, jeres bryllup er da mindst lige så vigtigt :(

Ja helt ærlig.......hvad skal han med ferie når hans post skal giftes.....jeg har da aldrig udskudt hans post...men måske var det det jeg skulle.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer