postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

:cheerleader3: Hej Belinda

Først og fremmest vil jeg bare lige sige :heart: :bask: til jeres præst! Øøøøv hvor er det surt. Jeg har også hele tiden ville have den præst vi har fået, så hvis han pludselig meldte fra ville jeg også blive HYYYYYS!!!

Og så til den corsage, der er vel okk andet at sige end whiitwhiiiiiiuu :kiss::(

:bearhug: Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Belinda...

det er dejligt at høre at du er tilbage for en stund, inden du skal ud og rejse... hvem der stadig kunne kravle med i kufferten... :cheerleader3: så vil jeg bare lige sige at jeg er ked af at høre det med jeres præst, det er bare så uretfærdigt, men måske det kan være at hun overrasker jer? det er jo set før, men jeg ved da godt at man ikke synes det er sjovt når sådan noget sker, tror også jeg ville blive helt ude af mig selv hvis vi pludselig fik den ene præst som jeg absolut ikke vil have...

så vil jeg rose dig mange gange for din corsage, NEJ hvor sidder den flot på dig... er jo helt måløs her... hvad for et mærke er den i? det kunne være man skulle ta og se efter en der ligner... når jeg lige har smidt lidt kilo først... :thumbsupsmileyanim:

:huh::cheerleader3: og mange tanker, fra Holbæk

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: :bask: :thumbsupsmileyanim: til den dumme præst....

Skal jeg komme og banke ham???

Er sikker på i nok skal få en dejlig vielse alligevel :cheerleader3:

Hvor ser du skøn ud i den corsage :huh:

God rejse

-Sophie

0

Del dette indlæg

Hej søde Belinda

Hvor er det bare ØV med den præst. Han skulle have nogle :bask: !!!!

Men iiiiih, hvor er det skønt at corsagen passer (tak for din pm :cheerleader3: ). Jeg havde jo ALDRIG fået skruet mig ned i den, så det var bare så fedt at du skrev med det samme, så du kunne overtage den. Top-point for hurtige zilla-reflekser! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KARAMBA du ser hottie ud! :cheerleader3:

Den passer dig da bare perfekt den corsage :thumbsupsmileyanim:

ØV med præsten. Vi fik heller ikke hende vi gerne ville ha' og det tager altså lige lidt tid mentalt at omstille sig til det. Men jeg er sikker på at når I når frem til dagen, så betyder det ikke noget mere :cheerleader3:

- Gitte

0

Del dette indlæg

Hvorfor lige mig, jeg mener da ikke jeg har gjort noget......syntes simpelthen det er så ubeskriveligt at jeg først får det at vide nu...... men sket er sket, og jeg er nødt til at se fremad, og skal nok ikke tænke for meget over de 3 kvarter i kirken...men helt ærlig det er jo ligsom derfor jeg har købt min vidunderlige kjole, og hele ceancen oppe i kirken, også får vi HENDE.... :bask: ja undskyld mig piger jeg ved godt det er guds "ansatte" jeg omtaler....men jeg koger indvendig.......

Hmmm nå nok om det.... næste indlæg bliver lidt mere positiv....

Søde søde Belinda :

Jeg kan bestemt godt forstå din frustration. Og det er da bedøvende om det er en a Vor Herres hjælpere,- det her drejer sig om følelser. Men som Rikke så fornuftigt skriver,- så er det noget som bare skal bearbejdes, og som du oss allerede er godt i gang med, ved at skrive indlægget herinde.

Det kan måske oss være at du bliver positiv overrasket over den anden præst. Det er værd at la' det komme an på en prøve til jeres samtale :thanks:

Og hvis du vil lade en kommentar gå videre til din smukke corsage model.

"Den sidder utrolig flot på hende,- den løfter og klemmer de rigtige steder. Hendes krop bliver bare Wauuu!!! :thanks:()() :carrot: :huh::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Rigtig god ferie til dig og din familie. Nyd det nu, glem alt om hverdagen herhjemme (og os :oops: ). Men kom snart hjem igen, jeg/vi venter :cheerleader3:

:pokey: Silotte

0

Del dette indlæg

Kæreste Belinda...

Jeg vil bare ønske jer alle sammen en rigtig god tur, og jeg er slet ikke misundelig på nogen måde.... jeg bliver da bare tilbage i lille Danmark og forsøger at blive klar til endnu en eksamen... ja ja jeg kan nemlig godt more mig uden at skulle rejse udenlands... ja ja jeg er ikke fornærmet nej :angry1:

:cheerleader3: ej I må have en virkelig god tur, og så glem lidt om alt det der sker herhjemme lidt, få lidt fred og ro, og få ladet batterierne op igen... og så kan du vende stærkt tilbage til BK efter ferien...

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3: fra mig af

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: Hej Belinda

Først og fremmest vil jeg bare lige sige :pokey: :bask: til jeres præst! Øøøøv hvor er det surt. Jeg har også hele tiden ville have den præst vi har fået, så hvis han pludselig meldte fra ville jeg også blive HYYYYYS!!!

Og så til den corsage, der er vel okk andet at sige end whiitwhiiiiiiuu :oops::thumbsupsmileyanim:

:huh: Mia

Hej Mia...

Ja sådan er livet nu engang.....

Tak for de dejlige ord ang min corsage, den er også bare så lækker at have på..

:cheerleader3: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Kære Belinda :pokey:

Jeg ønsker dig og familien en rigtig god tur til Montenegro.. Tager du et postkort med hjem til min samling af kort fra hele verden :huh:

Knuz Mia :cheerleader3:

Kære lille rapand... :cheerleader3:

Jeg skal med glæde tage nogle forskellige kort med hjem til dig over området...

og tak for feriehilsnen..

:thumbsupsmileyanim: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Belinda...

det er dejligt at høre at du er tilbage for en stund, inden du skal ud og rejse... hvem der stadig kunne kravle med i kufferten... :oops: så vil jeg bare lige sige at jeg er ked af at høre det med jeres præst, det er bare så uretfærdigt, men måske det kan være at hun overrasker jer? det er jo set før, men jeg ved da godt at man ikke synes det er sjovt når sådan noget sker, tror også jeg ville blive helt ude af mig selv hvis vi pludselig fik den ene præst som jeg absolut ikke vil have...

så vil jeg rose dig mange gange for din corsage, NEJ hvor sidder den flot på dig... er jo helt måløs her... hvad for et mærke er den i? det kunne være man skulle ta og se efter en der ligner... når jeg lige har smidt lidt kilo først... :cheerleader3:

()():huh: og mange tanker, fra Holbæk

Kære trofaste følgesvend...

Tusind tak for din støtte, og de varme ord omkring min corsage.. Hvis du vil vide mere om den så prøv at spørge "Ghettognu", det er hende jeg har købt den af...men lækker det er den.. :thumbsupsmileyanim:

Ja dig i kufferten det kunne sku da være enormt hyggeligt...vi må da lige se om vi kan få stablet et møde på benene når jeg igen er hjemme..

sender dig en ordentlig bunke :pokey: , pas på dig selv kære.....

:cheerleader3: fra Belinda....

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::huh::pokey:

Rigtig rigtig god påske alle i skønne BK tøser........

Rejser nu på ferie i 8 dage, vil savne jer sindssygt, men glæder mig til kvalitid med Morten... :thanks::thanks:

Glæder mig til at "se" jer igen på næste søndag....

:oops: og tusinde ()() til jer allesammen.......

Belinda..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og rigtig god tur Belinda (og familie). Du vil være savnet, men vi er her igen når du kommer hjem :cheerleader3:

Stakkels nord-jyder - skal de nu leve uden post en hel uge :pokey:

:oops: Gitte

kæmpe :huh: til dig... hvor er du bare sød....

Dejlig hilsen du lige smider af..

Glæder mig til igen at logge på Bk.... :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

EJJJJJ I er da bare så fantastiske.....

Det kan slet ikke beskrives hvor meget jeres hilsner de varmer.......det rører mig sku da... :biggrin:

Vil sende jer alle tusinde :thumbsupsmileyanim:

Også skal I bare vide...: JEG HAR OGSÅ SAVNET JER...

Nej du har da ej... Det har du da slet ik' haft tid til!!! :thanks: Men kommer der ik' nogle billeder?? :heart:

:boohoo:

0

Del dette indlæg

EJJJJJ I er da bare så fantastiske.....

Det kan slet ikke beskrives hvor meget jeres hilsner de varmer.......det rører mig sku da... :heart:

Vil sende jer alle tusinde :boohoo:

Også skal I bare vide...: JEG HAR OGSÅ SAVNET JER...

Nej du har da ej... Det har du da slet ik' haft tid til!!! :biggrin: Men kommer der ik' nogle billeder?? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sm.gif

:thanks:

Halli hallo Rikke.....du kender mig sku vist for godt.... :thumbsupsmileyanim:

:smilie_oster05: til dig smukke...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer