postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Godaften Smukke !!

Tusinde tak for en helt igennem fantastisk dejlig dag og ja billederne taler jo ganske enkelt for sig selv.

Jeg var jo næste lige så spændt som dig og nøj hvor var det bare skønt at se dig i den igen, den er bare SÅ perfekt.

Der er ingen tvivl om at du bliver dette århundredes brud i den kjole, med det diadem og med det smykke - nej du er helt igennem fantastisk smuk søde :denmarkflag:

Jeg håber ikke, at min lille overraskelse var alt for slem ved dig, men jeg kan ærligt sige søde at det bare er SÅ pænt til dig - dit smukke ansigt bliver om muligt endnu smukkere.

Kæmpe kram fra din veninde for evigt :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

PIIIIIIIIFFFFFFFTTTTTT

Du er bare så smuk i din fantastiske kjole!! :ilovebryllupsklar: Jeg glæder mig til at sidde i kirken og se dig komme op ad kirkegulvet!!! :denmarkflag:

Og jeg kørte endda igennem Hammerum flere gange i dag! Det skulle jeg da lige have vidst for så havde jeg da stået i vinduet og luret! :pokey:

:pokey:

Nanna

0

Del dette indlæg

Du er bare så smuk i den kjole, du stråler og ser rigtig tilpas ud i den!! Den er som syet til dig :denmarkflag:

Ros lige din veninde for alle de gode billeder fra ALLE vinkler !!!! :ilovebryllupsklar:

Kram

Melanie

Redigeret af Melanie25
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og lige en tilføjelse, kommer sku lige til at tude lidt igen! DU ER SÅ SMUK! DU ligner fandme hende prinsessen i mine drømme fra da jeg var barn i den kjole, hende med de gyldne krøller, diademet og den smukke hvide kjole! Især når man kender dig og ved at prinsessen faktisk findes! Hende den fantastiske vendinde, fantastiske mor og fantastiske sig! DU ER SÅ SKØN!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer