postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Skønne skønne ANNE........ :balloon::bearhug:

MAn kan jo sige du er jo ligsom kommet et skridt videre..... :super: vi andre har jo stadig den mest vidunderlige oplevelse til gode.... :super:

Men jeg er dig dybt taknemmelig for at du vil bruge noget af din tid på lige at sige hej..... Det varmer bare så meget Anne...... stor tak for det også en masse :bunny_4: fordi du er der......

:cheerleader3: fra Belinda..

PS Hvordan går det ellers med dig og livet som gift frue.... har i fået bearbejdet hele dagen sammen i ro og mag ????

Tusind tanker til dig.... :toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For det første: du er så smuk :bearhug:

For det andet: hvor er det nogle søde kjoler...jeg er vild med stilen i dem! (og sød detalje med bamsen)

For det tredje: sikken en dejlig idé med frøposer!!! Det er jo et ret stort arbejde...kommer I alle slags frø i én pose blandet sammen eller deler I dem op, eller hvordan?

:cheerleader3::balloon:

0

Del dette indlæg

For det første: du er så smuk :toot:

For det andet: hvor er det nogle søde kjoler...jeg er vild med stilen i dem! (og sød detalje med bamsen)

For det tredje: sikken en dejlig idé med frøposer!!! Det er jo et ret stort arbejde...kommer I alle slags frø i én pose blandet sammen eller deler I dem op, eller hvordan?

:cheerleader3::balloon:

Tusind tak for dine søde ord... :super:

Ang mine frøposer.....der er så mange ting i "min" planlægning der bekræfter at det her gør jeg kun 1 gang...kors et arbejde jeg har begivet mig ud i... :bunny_4: , men ja, der kommer tre forskellige slags frø i posen.... jeg er færdig og skal nok vise jer det endelige resultat...

:bearhug: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan ser de ud enkelt vis.........

post-22501-1179414644.jpg

Så er meningen jo at i hver gaveæske / bordkort ligger der et lille vers som opfordrer hver gæst til at tage frøene med hjem og plante dem som et minde fra vores dag.... Da jeg så viser min svigerfar mit kæmpe arbejde foreslår han at vi laver et specielt bed nede i haven, og gæsterne så DER planter frøene, så vil VI have både et minde fra dagen, men også et minde fra gæsterne...jamen er han ikke bare dejlig den kære BEDSTEFAR... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

GITTE jeg glæder mig virkelig også....har allerede fundet ud af hvad jeg skal forkæle dig med.... :cheerleader3:

Det bliver totalt råhygge og tøsefnidder og bryllupssnak......GLÆDER MIG

:toot: og tusinde :bearhug: til dig...

:balloon::bearhug::bunny_4: jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hvorfor er det ikke den 2. juni allerede? så er min dumme opgave overstået og jeg skal råhygge med den sødeste pige.... glæder mig glæder mig glæder mig.... :super::toot::super:

0

Del dette indlæg

Billed 13: Sidste billed i denne omgang - ja I er vel ikke i tvivl om at det var en super vellykket dag ;) JEG ER BARE SÅ GLAD :cheerleader3:

:balloon: Lille spejl på væggen dér - hvem er den smukkeste i landet hér??? Du min dronning er smukkest...

Sødeste Belinda... der er kun en ting at sige - WAUW!!!

Den kjole er vidunderlig smuk til dig! - du må føle dig som en million! - NEJ vent lidt 12 millioner!

- knus fra Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Billed 13: Sidste billed i denne omgang - ja I er vel ikke i tvivl om at det var en super vellykket dag ;) JEG ER BARE SÅ GLAD :cheerleader3:

:toot: Lille spejl på væggen dér - hvem er den smukkeste i landet hér??? Du min dronning er smukkest...

Sødeste Belinda... der er kun en ting at sige - WAUW!!!

Den kjole er vidunderlig smuk til dig! - du må føle dig som en million! - NEJ vent lidt 12 millioner!

- knus fra Mette

Mette....... Det er da lige før jeg sidder og :super: ...tusind tak for din dejlige hilsen.... Men Mellem os... :bunny_4: .... så føler jeg mig virkelig som en uopnåelig prinsesse i kjolen.... og jeg bliver endnu mere tilpas når jeg ved at Morten laver FREDERIK når jeg kommer op....kjolen er nemlig så langt fra hvad Morten tror jeg kommer i........ UHHHHHHH JEG GLÆDER MIG:::::::

:balloon: og :bearhug: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Skønne skønne ANNE........ :balloon::bearhug:

MAn kan jo sige du er jo ligsom kommet et skridt videre..... :super: vi andre har jo stadig den mest vidunderlige oplevelse til gode.... :bearhug:

Men jeg er dig dybt taknemmelig for at du vil bruge noget af din tid på lige at sige hej..... Det varmer bare så meget Anne...... stor tak for det også en masse :bunny_4: fordi du er der......

:cheerleader3: fra Belinda..

PS Hvordan går det ellers med dig og livet som gift frue.... har i fået bearbejdet hele dagen sammen i ro og mag ????

Tusind tanker til dig.... :toot:

Skønne Belinda!

Er glad for at jeg kan skabe lidt varme hos dig.

Livet som gift frue er SKØNT!!! (Især når manden er hjemme - han er lige kommet hjem idag fra 14 dages øvelse i Tyskland, så vi har rigtig hygget og :bearhug: hele dagen. )

Men ja, dagen er ved at være bearbejdet. Nu sidder vi bare tilbage med de dejlige minder. Vi har lige fået en DVD i dag med optagelser fra kirken, talerne, brudevalsen og polterabend'erne (hedder det sådan?!? :super: ) Den skal nok bringe lykke i lang tid fremover. (Jeg forestiller mig at jeg bliver en af dem, der sidder og ser sin bryllups-video mindst en gang om ugen og viser den til ALLE der kommer ind ad døren :toot: )

Men du kan godt glæde dig. Nu har jeg godtnok stadig tilgode at få børn, men det er uden sammenligning den STØRSTE dag nogensinde!

Hilsen Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja eftersom den store dag nærmer sig med hastige skridt..... så er det jo med at benytte enhver mulighed for at få mine sko gået til.. :boohoo:

Og da Morten idag er på aftenvagt, og de kære børn render ude og leger, hunden ligger træt i sin kurv efter en løbetur, ja så var det så idag der skulle "vades" lidt i de fine sko.... :boohoo:

Bedst som jeg går rundt inde i stuen tager jeg mig selv i at rende rundt i mine løbebukser, og en kortærmet top... :bestwishes:

Men hvad, skoene bliver da gået til... vil lige dele synet med jer.... :cheerleader3:

post-22501-1179509008.jpg

0

Del dette indlæg

:bestwishes: ihhh du giver mig dårlig samvittighed nu, burde også komme igang med at gå mine til, det er vist ikke et øjeblik for tidligt, vi skal jeg giftes lige om lidt jo...

men kan lige se billedet for mig, fine sko og så dig i løbetøj... yep... :cheerleader3:

:boohoo:

Redigeret af Gika
0

Del dette indlæg

:cheerleader3: ihhh du giver mig dårlig samvittighed nu, burde også komme igang med at gå mine til, det er vist ikke et øjeblik for tidligt, vi skal jeg giftes lige om lidt jo...

men kan lige se billedet for mig, fine sko og så dig i løbetøj... yep... :girner:-

Ja ikke..... det passer bare slet ikke sammen..... godt jeg har fundet kjolen... :bestwishes::boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:boohoo: ihhh du giver mig dårlig samvittighed nu, burde også komme igang med at gå mine til, det er vist ikke et øjeblik for tidligt, vi skal jeg giftes lige om lidt jo...

men kan lige se billedet for mig, fine sko og så dig i løbetøj... yep... :cheerleader3:

Ja ikke..... det passer bare slet ikke sammen..... godt jeg har fundet kjolen... :boohoo::boohoo:

var der ikke også noget med du godt kunne finde på at møde op i dine løbesko til din kjole? det her giver jo lige modsatte billede... :boohoo:

pssssssssssssssst er det ikke en fin ticker jeg har fundet mig... :bestwishes:

0

Del dette indlæg

:boohoo: ihhh du giver mig dårlig samvittighed nu, burde også komme igang med at gå mine til, det er vist ikke et øjeblik for tidligt, vi skal jeg giftes lige om lidt jo...

men kan lige se billedet for mig, fine sko og så dig i løbetøj... yep... :bestwishes:

:)

Ja ikke..... det passer bare slet ikke sammen..... godt jeg har fundet kjolen... :boohoo::boohoo:

var der ikke også noget med du godt kunne finde på at møde op i dine løbesko til din kjole? det her giver jo lige modsatte billede... :boohoo:

pssssssssssssssst er det ikke en fin ticker jeg har fundet mig... :boohoo:

Gitte det er nemlig rigtigt...mine løbesko er mit et og alt hvertfald hvad beklædning angår...... så måske... :boohoo:

HAr skrevet til dig i din tråd omkring tickeren... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

må indrømme jeg har det også bedst i flade sko, men syns alligevel det skal være lidt specielt den 11/8 tror også min søster havde hevet hovedet af mig hvis ikke jeg havde købt et par pæne sko... :boohoo:

ha ha...én ting er også sikkert hvis jeg havde løbesko indenunder, så var det også KUN belinda selv der skulle vide af det... Tror ikke lige min kære Moder eller svigermoder kunne se humoren i det.... :cheerleader3:

Men hvad...hvad ingen ser har ingen ondt af........ :boohoo: så var der lige detaljen omkring det med at vise strømpebånd...så skal vi jo huske at få skoene af... :bestwishes:

0

Del dette indlæg

jeg tror ærligt talt min mor ville være skrup ligeglad, det er mit bryllup, min far og Helle (søster) derimod, pyha pyha... :cheerleader3:

altså de får sgu noget at grine af alligevel, for jeg har tænkt mig at tage mine løbe shorts på inden under, hader at være så bare i dén region... kan ikke snuppe at lårbasserne klasker sammen....

:bestwishes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer