postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Hej Belinda!!!!

Tusind tak for blomsterne!!! Det var super sødt af dig!!!!!

Knus

Lisette og Sophie

(Vil du sende os din adresse pr pm, så du kan få et takkekort??)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Belinda!!!!

Knus

Lisette og Sophie

Det manglede da bare.... SÅ to skønne kvinder skal da huskes.... Ville så gerne have været der....men der var lige en detalje hos post danmark... :(

Glæder mig virkelig til at høre jeres beretning...

:bearhug: fra Belinda

0

Del dette indlæg

:bask: :bask: :bask: :bask: :bask: :bask: :bask:

40 dage tilbage, og min to - do liste fra der var 50 dage tilbage ser stadig sådan ud !!!! :(

Jeg syntes mine sommerfugle kommer snigende, og jeg mangler så meget så jeg samtidig føler stress.......... :loveboard:

Bare lige lidt hælden vand ud af ørerne...

0

Del dette indlæg

40 dage tilbage, og min to - do liste fra der var 50 dage tilbage ser stadig sådan ud !!!! :loveboard:

Jeg syntes mine sommerfugle kommer snigende, og jeg mangler så meget så jeg samtidig føler stress.......... :loveboard:

:( fra Belinda

Hej smukke !!

Ja tænk en gang 40 dage - det er jo liiiiige om lidt :bearhug:

Vi kunne evt starte med at planlægge en dag hvor vi kører til Tyskland hvad siger du til det ??

Derudover skal vi have planlagt en dag hvor vi laver bryllupshæfterne færdige - det handler om planlægning og skulle det indbefatte at vi skal gøre det mens vores skønne børn leger sammen, så er det jo bare sådanne at det skal være !!

Knus fra din Katja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Belinda!!!!

Knus

Lisette og Sophie

Det manglede da bare.... SÅ to skønne kvinder skal da huskes.... Ville så gerne have været der....men der var lige en detalje hos post danmark... :(

Det var så dejligt med de blomster og den fine vase :loveboard:

Ville ønske vi kunne komme til globryllup hos dig....men der er lige en detalje med Thailand:)

-Sophie

0

Del dette indlæg

Hej smukke !!

Vi kunne evt starte med at planlægge en dag hvor vi kører til Tyskland hvad siger du til det ??

Derudover skal vi have planlagt en dag hvor vi laver bryllupshæfterne færdige - det handler om planlægning og skulle det indbefatte at vi skal gøre det mens vores skønne børn leger sammen, så er det jo bare sådanne at det skal være !!

Knus fra din Katja

...Og så si'r I bare hvornår jeg ska' komme og gi' et nap med de bryllupshæfter :loveboard:

:(

0

Del dette indlæg

Hej Belinda!!!!

Knus

Lisette og Sophie

Det manglede da bare.... SÅ to skønne kvinder skal da huskes.... Ville så gerne have været der....men der var lige en detalje hos post danmark... :loveboard:

Det var så dejligt med de blomster og den fine vase :loveboard:

Ville ønske vi kunne komme til globryllup hos dig....men der er lige en detalje med Thailand:)

-Sophie

Globryllup hos Danmarks smukkeste postbud ..... kontra....... verdens fedeste bryllupsrejse...hmmmm ja den er sku svær tøser !!

:loveboard::loveboard:

I er bare fantastiske... :(

0

Del dette indlæg

40 dage tilbage, og min to - do liste fra der var 50 dage tilbage ser stadig sådan ud !!!! :loveboard:

:( fra Belinda

Hej smukke !!

Knus fra din Katja

Min egen uundværlige Weedingplanner......

:loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej smukke !!

Knus fra din Katja

...Og så si'r I bare hvornår jeg ska' komme og gi' et nap med de bryllupshæfter :loveboard:

:(

Smukke du er der bare altid....... hvor er du skøn......

millioner af :loveboard: til dig...

men ved nærmere eftertanke...... det kunne da være skide hyggeligt..... :loveboard:

0

Del dette indlæg

Hej smukke !!

Ja tænk en gang 40 dage - det er jo liiiiige om lidt :thumbsupsmileyanim:

Knus fra din Katja

...Og så si'r I bare hvornår jeg ska' komme og gi' et nap med de bryllupshæfter :heart:

:heart:

:cheerleader3: Ja det kunne da være en rigtig hyggelig ide det er helt sikkert :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hvad og hvornår.....

Mandag D. 23-7. kl. 10.00 : 2. og sidste tilretning af kjolen...

Mandag D. 1-8. kl. 14.30 : prøve opsætning og makeup...

Tirsdag D. 7-8. kl. 9.30 : ordnet bryn...

Torsdag D 9.8. kl 9.00 : Skal have ordnet negle..................HOS RIKKE F.... :thumbsupsmileyanim:

Pyhha... nu er det bare lige om snart.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen kære belinda, nu nærmer vi os vist snart august, jeg synes også efterhånden at mit skema er ved at være fyldt op :cheerleader3:

Nu husker du at få slappet af og camperet lidt, det skal der jo trods alt også være plads til ;)

Vi smupper snart på ferie i de jydske, så mon ikke jeg kommer hjem 5 kilo tungere :bearhug:

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så tøser... nu er jeres kommentarer virkelig af værdi !!!!

her kommer min tale til Morten ...

Kære Morten...

Jeg ved, jeg idag kunne vælge at tie, men hvorfor gøre det umulige !!!

Jeg vil starte med at citere en kendt dansk kunstner, som du, skatter holder meget af at lytte til...

" i et sjældent ophøjet øjeblik,

hvor jeg tog mig selv i at tænke lidt,

over tingenes tilstand, og hvem jeg nu var,

kunsten at se noget i det man nu har"

meget rammende vil jeg sige....Du er et mesterværk i mine øjne, et mesterværk af uvurderlig værdi...

Mange vil mene, at det at skulle være forældrer er den største udfordring, man som par vil komme ud for....

Dog er jeg sikker på du sidder og tænker " det at skulle gå igennem et års bryllupsplanlægning med Belinda, det er absolut den største udfordring"

tror du har ret skatter, men uden min iver og energi, så havde her idag kun stået et fadølsanlæg !!!!

Jeg er glad for du holdt udfordringen til ende, og at du trods alt er glad for mine anstrengelser...

Udfordringer har været meget inde i vores tilværelse, vi kan starte med den første....

Det at skulle erobrer hinanden... Du var den første der havde sat kursen ind ( må det jo hedde, da vi dengang sejlede), men at du fik mig i din havn......ja du kan dit kram skatter !!

I starten tænkte jeg godtnok " hold op en pop smart gut, der gang på gang skal melde sin ankomst på broen, på den mest latterlige og kejtede måde "

men du blev ved.......

Så skulle jeg imponeres over et eller andet teknisk instrument, hvorpå du havde barregnskabet, som absolut skulle overføres til computeren bedst som jeg sad og arbejdede....

pop- smart...meget syntes jeg !!! Dog lå du alligevel 1 måned senere nede på mit lukaf, dog knap så pop-smart, vi sejlede hjem i..ja spørg i Morten, så her det været verdens værste uvejr,

der lå over skibet hele vejen hjem, tror dog kun det var en go´storm...stille og meget søsyg var du nemlig....

Vores 2. udfordring må klart være tiden lige før og efter fødslen af vores største guldklump Cecilie..

Jeg mistede 2 meget ubeskrivelige mennesker lige op til, ja faktisk sov min morfar ind bedst som nyheden om hans titel som oldefar nåede fyn..

Du var en ubeskrivelig støtte i både den enormt svære tid, men også i den mest vidunderlige oplevelse man som mor står i...

du var der altid, havde tid til mine tårer, tid til mine frustrationer, tid til min glæde....

Elsker dig skatter !!!!!!!!!!

3. udfordring må helt klart være sommeren 2003.

Vi havde lige fået vores 3. guldklump Johanne, og din drøm om at skulle være fængselsbetjent var endelig blevet opfyldt..

Ja tak for kaffe........ afsted til august du skulle....også til Birkerød....ja på Sjælland...

Da du kørte med en kollega udsatte i turen til sjælland til tidlig mandag morgen.....så var ugen heller ikke så lang sagde du til mig.....

tro mig skatter, jeg har bandet over din udd til fængslesbetjent, jeg har svoret mig selv at jeg i mit næste liv skulle være mand.!!!!!! og læse til betjent 400 km væk...

Men selv den er vi kommet igennem.

Trods du var så langt væk, vidste du hvad jeg gik igennem, og du blev jo betjent, og vores guldklumper har så vidt jeg ved ikke lidt nogen last...

Vores 4. udfordring er startet, livet sammen, elske hinanden for altid, og gå gennem livet sammen..

Men som det mesterværk du er, vil jeg gå gennem ild og vand, for at du skal være ved min side alle dage...

Jeg elsker dig Morten

Også vil jeg bede alle rejse sig og hylde MIT mesterværk...

SÅ tøser....... den er ikke så lang som den måske føles når man læser den,......men sig endelig jeres mening.

:thumbsupsmileyanim: til alle der er med...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

kære smukke Belinda,

jeg syns det er en rigtig god tale, det er lige dig der taler, jeg kan høre dig holde den... kære Belinda, du er bare vidunderlig, og er sikker på Morten fælder en lille tåre, og hvis ikke skal jeg nok komme efter ham :bearhug: syns du rammer rigtig godt, og kan godt lide den hyldest du har givet ham, du viser ham at han har en kæmpe plads hos dig.... den fortæller så meget om jer, om jeres historie... smukt smukke

:td::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

kære smukke Belinda,

jeg syns det er en rigtig god tale, det er lige dig der taler, jeg kan høre dig holde den... kære Belinda, du er bare vidunderlig, og er sikker på Morten fælder en lille tåre, og hvis ikke skal jeg nok komme efter ham :bearhug: syns du rammer rigtig godt, og kan godt lide den hyldest du har givet ham, du viser ham at han har en kæmpe plads hos dig.... den fortæller så meget om jer, om jeres historie... smukt smukke

dejligt at høre Gitte...den skal netop også lyde som om det er 100%, mig der taler..og ikke en kopi fra en anden...!!

tusind tak for dine varme ord.....

er du færdig med den til Karsten ??

0

Del dette indlæg

kære smukke Belinda,

dejligt at høre Gitte...den skal netop også lyde som om det er 100%, mig der taler..og ikke en kopi fra en anden...!!

jamen som sagt kan jeg lige høre din stemme for mig, og det er bare dig... jeg ved ikke om jeg holder noget for karsten, har det virkeligt dårligt med at stille mig op foran andre og fortælle om mine føleleser, og så selv om det bare er min familie der sidder der, det er jeg meget bedre til når vi er alene eller på skrift (det var jo lidt sådan jeg scorede ham hihi)...

:bearhug:

0

Del dette indlæg

kære smukke Belinda,

jamen som sagt kan jeg lige høre din stemme for mig, og det er bare dig... jeg ved ikke om jeg holder noget for karsten, har det virkeligt dårligt med at stille mig op foran andre og fortælle om mine føleleser, og så selv om det bare er min familie der sidder der, det er jeg meget bedre til når vi er alene eller på skrift (det var jo lidt sådan jeg scorede ham hihi)...

:bearhug:

ha ha ha nårhh ja.. nu er jeg heller ikke den store taler men lige denne dag.......om jeg så skal op til baren og have en lille en til halsen inden......

havde i en god tur til Knutenborg idag skønne???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

har det slemt nok til eksamnerne, der er vist generelt ikke mange fra min familie der er gode til det med taler, min far holder garanteret ikke noget, der kommer nok nærmere en sang fra mine forældre, men sådan er det jo bare.... men det kan jo også være jeg tager fejl...

vores tur til knuthenborg har været ganske udemærket... det eneste minus var vores tur ind til tigerne, vinduerne skulle jo være lukket, og uden en air-condition så smelter man altså væk :td: ej det var ganske sjovt også at se dyrene tættere på end man ellers kan komme til... og så er det forresten svært at holde 4 biler samlet... men sådan er det jo at være mange afsted :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

har det slemt nok til eksamnerne, der er vist generelt ikke mange fra min familie der er gode til det med taler, min far holder garanteret ikke noget, der kommer nok nærmere en sang fra mine forældre, men sådan er det jo bare.... men det kan jo også være jeg tager fejl...

vores tur til knuthenborg har været ganske udemærket... det eneste minus var vores tur ind til tigerne, vinduerne skulle jo være lukket, og uden en air-condition så smelter man altså væk :bearhug: ej det var ganske sjovt også at se dyrene tættere på end man ellers kan komme til... og så er det forresten svært at holde 4 biler samlet... men sådan er det jo at være mange afsted :td:

hovedsagen er i havde en god tur..men ja sådan er det nok når hele den pukkelryggede skal på tur..... :bearhug:

:cheerleader3: til dig...

0

Del dette indlæg

vores tur til knuthenborg har været ganske udemærket... det eneste minus var vores tur ind til tigerne, vinduerne skulle jo være lukket, og uden en air-condition så smelter man altså væk :heart: ej det var ganske sjovt også at se dyrene tættere på end man ellers kan komme til... og så er det forresten svært at holde 4 biler samlet... men sådan er det jo at være mange afsted :bearhug:

hovedsagen er i havde en god tur..men ja sådan er det nok når hele den pukkelryggede skal på tur..... :bearhug:

:cheerleader3: til dig...

hvordan gik det med cecilies føds'dag? og hvad med dine hæfter, har tænkt meget på dig idag...

og en til dig :td:

0

Del dette indlæg

jamen Cecilies fødselsdag gik rigtig godt, hun har haft en dejlig dag !!!

Mine hæfter...hmmm ja min mor havde det skidt så hun har ikke været her idag, så nu tager jeg til læsø på tirsdag i den tro at de hæfter er færdige....

kan ikke klarer tanken om hvis de ikke er !!!!!!

:cheerleader3: og :thumbsupsmileyanim: fra Belinda

0

Del dette indlæg

jamen Cecilies fødselsdag gik rigtig godt, hun har haft en dejlig dag !!!

Mine hæfter...hmmm ja min mor havde det skidt så hun har ikke været her idag, så nu tager jeg til læsø på tirsdag i den tro at de hæfter er færdige....

kan ikke klarer tanken om hvis de ikke er !!!!!!

:bearhug: og :thumbsupsmileyanim: fra Belinda

er meget glad for at høre hun har haft en god dag... krydser fingre for at dine hæfter er færdige... og hvis ikke så sender du dem en tur over holbæk... så skal jeg nok dreje armen rundt på karsten og så sætter vi os og laver dem for dig :bearhug: du ved jeg gerne vil hjælpe dig smukke... husk nu billeder fra læsø, siger pigen der glemte kameraet til knuthenborg... :td:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer