postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Smukke.....det er sku nok tvivlsomt....hovedt er stadig fyldt med snot....

Ellers skulle vi lave en ny aftale, jeg har nemlig fri på mandag. Og Morten er hjemme kl 3 så kunne jeg kører op til dig også kunne vi hygge hele aftenen...., er sku snart på :heart: rand over ikke at kunne se dig smukke....

Men skal vi sige mandag......???? Selv min mor syntes det er så synd for mig så hun kommer og passer mig imorgen.... :unsure:

kæmpe :bestwishes: til dig min egen...

Sødeste Belinda... Vi har da en aftale på mandag. Se du nu bare at blive rask, så du har dit sædvanlige dejlige, glade humør med! :lol::(

:bearhug:

Det er simpelthen ikke mindre end fantastisk at der i dagens Danmark render en så ubeskrivelig kvinde rundt :

Rikke hedder hunEr bosiddende ved HobroHar den FEDESTE butik sammen med OleLaver negle der overgår 13 skalaenKan kokkererer bedre end Jamie Oliver :blink:Har et humør der smitter " så hjertet bare stråler af varme" :blink:-HAHA-Er altid klar med en hjælpende hånd...Kan yde førstehjælp når det gælder..."ss"Og ved i havd tøser ??????????

HENDE KENDER JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGGGGGGGGGGGGGGGGG :bearhug:

Millioner af :sm: til dig smukke...!!!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa...

Jeg vil bare lige sige at jeg tænker på dig hver morgen når jeg kører ind i Sunds på vej på arbejde, og krydser fingre for at du snart er på højkant igen!!

Og jeg glæder mig meget til at kunne komme til globryllup og se dig komme strålende op ad kirkegulvet!!

Knus Nanna.

Nanna, tusind tak for dine altid søde hilsner.... :(

Og du skal bare vide du er mere end velkommen D. 11-8, har bestilt fostager kun til BK... :sm: Så gad vide hvornår vi kan gå til bords..... :bestwishes::bearhug:

:lol: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Kære Belinda

Tak for dine altid skøøøøøøøøne beskeder i min tråd. :(

:bearhug: til dig

Håber du har det lidt bedre i dag,- vi er heldige at vi har vores dejlige mødre :bestwishes: . Min mor kommer her omkring middagstid. Og vasketøjet er bestemt det første hun skal i gang med :bearhug:

Helbreds - :lol: fra Silotte

0

Del dette indlæg

Kære Belinda

Tak for dine altid skøøøøøøøøne beskeder i min tråd. :bearhug:

:blink: til dig

Håber du har det lidt bedre i dag,- vi er heldige at vi har vores dejlige mødre :sm: . Min mor kommer her omkring middagstid. Og vasketøjet er bestemt det første hun skal i gang med :bestwishes:

Helbreds - :( fra Silotte

:heart::blink:

Ja sjovt nok søde du -HAHA- , så har jeg faktisk heller ikke problemer med at holde min mor beskæftiget i et par timer eller dage måske... :unsure:

Håber du får kæmpet dig igennem noget vasketøj idag, hils din mor og sig god arbejdslyst.... :bearhug:

:lol: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Det er simpelthen ikke mindre end fantastisk at der i dagens Danmark render en så ubeskrivelig kvinde rundt :

• Rikke hedder hun
  • Er bosiddende ved Hobro
  • Har den FEDESTE butik sammen med Ole
  • Laver negle der overgår 13 skalaen
  • Kan kokkererer bedre end Jamie Oliver :(
  • Har et humør der smitter " så hjertet bare stråler af varme" :bestwishes::bearhug:
  • Er altid klar med en hjælpende hånd...
  • Kan yde førstehjælp når det gælder..."ss"
  • Og ved i havd tøser ??????????

HENDE KENDER JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGGGGGGGGGGGGGGGGG :lol:

Millioner af :bearhug: til dig smukke...!!!!!!!

HØRT!

Jeg kender hende også...:sm: Heldige mig :unsure:

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rikke hedder hunEr bosiddende ved HobroHar den FEDESTE butik sammen med OleLaver negle der overgår 13 skalaenKan kokkererer bedre end Jamie Oliver :blink:Har et humør der smitter " så hjertet bare stråler af varme" -HAHA-:bearhug:Er altid klar med en hjælpende hånd...Kan yde førstehjælp når det gælder..."ss"Og ved i havd tøser ??????????

Millioner af :heart: til dig smukke...!!!!!!!

HØRT!

Jeg kender hende også...:bearhug: Heldige mig :bearhug:

-Sophie

jeg vil oss' lige være med

:sm::bearhug::(Jeg kender hende ikke endnu

men skal snart møde hende :bestwishes::bearhug::unsure:

Silotte :blink:

0

Del dette indlæg

Ja som skrevet så gør sygdom trods alt noget positivt...netop at man kan være lidt ekstra på dette vidunderlige forum "!!!!!

Og så var jeg selvfølgelig også hjemme da min kære kollega kom med denne "lille" kasse.....

Er den ikke flot.....

post-22501-1173881388.jpg

vil i se indholdet...... :lol: ..........

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅÅÅÅÅhr Belinda din heldige kartoffel :lol::bearhug::(:bestwishes:

Så er der alligevel noget ved at være hjemme,- både modtage pakker og en arbejdende kollega.

Og så er det vist på tide at vi kommer til smagsprøve :sm:

:bearhug: Silotte

:heart::blink: ja du er hurtig hva´.......

skal nok lade være med at snyde jer for prøven....den bliver dog nok ikke i 5 etager... :unsure:

0

Del dette indlæg

• Rikke hedder hun
  • Er bosiddende ved Hobro
  • Har den FEDESTE butik sammen med Ole
  • Laver negle der overgår 13 skalaen
  • Kan kokkererer bedre end Jamie Oliver :blink:
  • Har et humør der smitter " så hjertet bare stråler af varme" -HAHA-:bearhug:
  • Er altid klar med en hjælpende hånd...
  • Kan yde førstehjælp når det gælder..."ss"
  • Og ved i havd tøser ??????????

Millioner af :bearhug: til dig smukke...!!!!!!!

:bestwishes::bearhug: For fanden Belinda!!! :bearhug: Hvor er du dejlig, tusind tak ska' du ha'.... Det havde jeg bare så meget brug for i dag! :bearhug:

:sm::unsure::heart::blink:

Millioner af :( retur

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Uh skal du også lave jeres kage selv?

Måske kan vi udveksle erfaringer (når den tid kommer). Måske nogle opskrifter :(

Hvor er stativet fra?

- Gitte

Ja jeg har også kastet mig ud i det projekt.... elsker at bage så mon ikke det går.... :bearhug:

opskriften er fundet...det er den med toblerone og hindbær, dog tror jeg jeg vil kombinerer hindbær men nogle flere bær....

Jamen jeg var så heldig at nå at benytte mig af tilbuddet som kagekompagniet havde...så jeg fik det til 160.- incl forsendelse... fedt ikke... :lol:

0

Del dette indlæg

IHHHHHH altså her går man i skole og knokler for at lære røntgenfysik og radiografisk billeddannelse, og så kommer man hjem og ser at du har haft travlt idag, og det lyder da til du er ved at være kommet dig lidt igen :lol: og det er dejligt at høre...

og så skal du til at bage, kommer du ikke lige forbi med en lille smagsprøve? :bestwishes: det jo kun lige omkring hjørnet ik søde? :(

nå jeg har da bare selv fået en lille pakke fra post danmark idag, så du er ikke den eneste...

0

Del dette indlæg

Så kom stativet endeligt, det er virkeligt flot, og billigt :balloons:

Har du fået det bedre, søde???

taarrrkkk for hilsnen...

Jeg har lige taget to panodiler her til aften, for at få lidt ro. Jeg er bare stadig så træt og hæmmet af at det snot.... :balloon:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif til dig....

0

Del dette indlæg

IHHHHHH altså her går man i skole og knokler for at lære røntgenfysik og radiografisk billeddannelse, og så kommer man hjem og ser at du har haft travlt idag, og det lyder da til du er ved at være kommet dig lidt igen :balloons: og det er dejligt at høre...

og så skal du til at bage, kommer du ikke lige forbi med en lille smagsprøve? :) det jo kun lige omkring hjørnet ik søde? :blink:

nå jeg har da bare selv fået en lille pakke fra post danmark idag, så du er ikke den eneste...

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif

:hug: fordi du er der.......

har sørget for du kom frem igen.... :bask: ha ha

:balloon: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer