postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Det er jo ren heksehænder på de første billeder, hvor er de bare scary :thumbsupsmileyanim:

Men de er virkelig flotte til sidst, jeg er meget imponeret :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3::respekt: det var virkelig også noget vi morede os over, derfor ville jeg også have taget billeder af dem....

Men er bare så glad for det endelige.....

tak for din hilsen... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er de flotte Belinda... Det har Rikke da gjort godt, fik godt nok et chok da jeg så de første, den første tanke var 'du får da problemer når du skal dele post ud imorgen :cheerleader3: men det endelige resultat er bare så flot...

:thumbsupsmileyanim:

Det er nemlig bare de vildeste negle til at starte med... :thumbsupsmileyanim:

Og ja det kan godt være postturen ville have taget lidt længere tid end normalt... :bask:

Tusind tak for din hilsen skønne.... og ja jeg er bare så glad for resultatet

Hvordan går det med dig... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ej hvor er de flotte Belinda... Det har Rikke da gjort godt, fik godt nok et chok da jeg så de første, den første tanke var 'du får da problemer når du skal dele post ud imorgen :respekt: men det endelige resultat er bare så flot...

:cheerleader3:

Det er nemlig bare de vildeste negle til at starte med... :thumbsupsmileyanim:

Og ja det kan godt være postturen ville have taget lidt længere tid end normalt... :bask:

Tusind tak for din hilsen skønne.... og ja jeg er bare så glad for resultatet

Hvordan går det med dig... :thumbsupsmileyanim:

ærligt talt ik? så faktisk af H..... til jeg er vist rendt ind i en omgang influenza, har ikke noget termometer, men tror jeg har reddet mig en gang feber, har ondt i hele kroppen og kan dårligt synke eller andet... ikke så skide skægt...

vi var en tur oppe i farfars lejlighed for at gennemgå nogen ting, og for at rydde lidt til side så vi kan sidde deroppe og få en kop kaffe på tirsdag... ikke lige det fedeste sted, men ligesom også på en måde at få sagt helt ordentligt farvel til det hele deroppe, det varer jo ikke længe før det skal ryddes, og så blev jeg bedt om at finde nogen ting som jeg gerne ville have som et minde om dem, både farmor og farfar... så de er sat til side så får jeg dem nok med hjem på tirsdag...

Redigeret af Gika
0

Del dette indlæg

De er rigtigt fine er de! :thumbsupsmileyanim:

Er det gele eller acryl?

Under alle omstændigheder vil jeg lige give dig det lille råd at give dem en god negleolie specielt til kunstige negle. Det gør at de ikke tørrer ind og bliver sprøde, derved knækker de ikke så let. Jeg har haft gelenegle gennem de sidste 3 år nu og ved at bruge olien flittigt mindst en gang dagligt, er det meget sjældent at jeg knækker en negl.

:thumbsupsmileyanim: fra Marianne

olien har den store negletekniker også styr på....man får sandelig en lille flaske olie med til behandling af hænder hver aften..... jo jo ingen smalle steder hos Rikkes neglebiks... :respekt:

men tusind tak for din hilsen... :thumbsupsmileyanim:

Jeg tænkte nok at Rikke havde styr på det! -HAHA-

De to første negleteknikere jeg gik hos i det sydlige Århus "glemte" at fortælle mig om olien, så de første par år kæmpede jeg med tørre og knækkede negle.

Da jeg startede hos Bellissimo i Køge for 3 år siden fik jeg en "skideballe" fordi jeg ikke passede mine negle ordentligt. -HAHA-

Så jeg fandt ud af hvor vigtig olien er.....

:cheerleader3: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er rigtigt fine er de! :thumbsupsmileyanim:

Er det gele eller acryl?

Under alle omstændigheder vil jeg lige give dig det lille råd at give dem en god negleolie specielt til kunstige negle. Det gør at de ikke tørrer ind og bliver sprøde, derved knækker de ikke så let. Jeg har haft gelenegle gennem de sidste 3 år nu og ved at bruge olien flittigt mindst en gang dagligt, er det meget sjældent at jeg knækker en negl.

:thumbsupsmileyanim: fra Marianne

olien har den store negletekniker også styr på....man får sandelig en lille flaske olie med til behandling af hænder hver aften..... jo jo ingen smalle steder hos Rikkes neglebiks... -HAHA-

men tusind tak for din hilsen... :cheerleader3:

Der mangler ikke noget i Rikkes negletrolly.... hun Har ALT med, alt fra sprit til 14 forsk. neglefile... :heart: , nej det virkede virkelig som om hun bare kunne det der skidt..... :thumbsupsmileyanim:

Det var da godt du kom til en anden, så du fik nogle ordentlig negle igen hva.....

Jeg tænkte nok at Rikke havde styr på det! (y)

De to første negleteknikere jeg gik hos i det sydlige Århus "glemte" at fortælle mig om olien, så de første par år kæmpede jeg med tørre og knækkede negle.

Da jeg startede hos Bellissimo i Køge for 3 år siden fik jeg en "skideballe" fordi jeg ikke passede mine negle ordentligt. -HAHA-

Så jeg fandt ud af hvor vigtig olien er.....

:respekt: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Hvor ER de bare skide flotte!!!!!!! Jeg var også ved at falde ned af stolen da jeg så det første billede :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::respekt:

Går selv og overvejer en behandling fra hende....skal bare lige have manden med på ideen (I ved budget og altting...den er lidt stram pt...) :thumbsupsmileyanim:

Knus herfra, Nanna :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Sødeste Belinda... Tusind tak for en dejlig dag! :thumbsupsmileyanim: Elsker når jeg får lov at ha' mange kasketter på -HAHA- Håber skønne Cece's fingre har det bedre i morgen. :thumbsupsmileyanim: Ville aldrig ha' troet, at jeg sku' få brug for mit 1.hjælpskursus i forbindelse med negle-halløjet!!! :respekt:

Tak for al din skamros :cheerleader3: hvor er du sød! Meget ka' man sige om dine negle, men ta' gode billeder, DET KA' JEG SQ IK'!!! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For dælen, jeg blev forskrækket.... :cheerleader3:

Men skideflot resultat!!

Det var også meningen.... :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Vi havde faktisk snakket om bare at sætte billederne ind af hekse neglene også høre / læse folks kommentarer...

Det kunne sku da ha´været sjovt... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde... Ville bare lige høre hvordan det går med Cece's fingre???

:bearhug:

åhh Rikke du er altså bare.... :thumbsupsmileyanim:

Det går nogenlunde... Hun har været hjemme idag. de er selvfølgelig meget ømme, men ellers ser det ikke voldsomt ud..

Tak fordi du spørger smukke... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

vil du SÅ komme frem fra side 3? hvad laver du helt deromme?

har tænkt meget på dig idag, har det været til at komme rundt med post? syns jeg havde svært nok ved at finde ned til bussen i morges i al den sne... :kiss: nu passer du altså på dig selv derude i det her dejlige danske vejr... ikke noget med at stå på :sm: det er ganske forbudt...

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

har tænkt meget på dig idag, har det været til at komme rundt med post? syns jeg havde svært nok ved at finde ned til bussen i morges i al den sne... :super: nu passer du altså på dig selv derude i det her dejlige danske vejr... ikke noget med at stå på http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/numse.gif det er ganske forbudt...

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::huh:

EJJJ Gitte...

Du er bare så betænksom... :kiss:

Det ville ellers se kønt ud.... Bedste tegnefilm stil...faldende og brevene flyvende rundt i luften... -HAHA-:blush:

:sm: fordi du er som du er...

0

Del dette indlæg

har tænkt meget på dig idag, har det været til at komme rundt med post? syns jeg havde svært nok ved at finde ned til bussen i morges i al den sne... :blink: nu passer du altså på dig selv derude i det her dejlige danske vejr... ikke noget med at stå på :huh: det er ganske forbudt...

:cheerleader3::huh::kiss:

EJJJ Gitte...

Du er bare så betænksom... :sm:

Det ville ellers se kønt ud.... Bedste tegnefilm stil...faldende og brevene flyvende rundt i luften... :blink::super:

:super: fordi du er som du er...

har selv været der min ven... det var lige nøjagtigt sådan min diskus prolaps startede -HAHA-:blush: men pyt være med det bare du lover mig at passe på... og så springe de husstande over det er helt håbløst med... det var så den erfaring jeg gjorte mig... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif

Redigeret af Gika
0

Del dette indlæg

Hej smukke... Vandvittig Fest er aflyst i aften :kiss: Situationen er rimelig kaotisk derude, der er endda gæster, som ikke ka' komme derfra igen :shooter:

Hej smukke...

Tak for oplysningen... :balloons:

Jeg er også bare fuldstændig færdig efter 9½ times arbejde i Post Danmark og det ganske danske vejr :pokey:

Rigtig god weekend smukke...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv at være postbud i det her vejr, din stakkel :thumbsupsmileyanim:

Jeg brugte en time på at prøve at slippe ud af København, skulle have været til middag hos nogle venner, men måtte droppe det, og tog hjem :balloons:

Så nu sidder Søren med mine venner og hygger med et par flaske vin, totalt uretfærdigt :shooter:

0

Del dette indlæg

Hej Belinda

Jeg har ligget i sengen de sidste dage, luna med skoldkopper og jeg med feber... :balloons: Men vil bare håbe at du er kommet godt igennem alle de her hårde snedage,- :thumbsupsmileyanim: . Ja der er ikk grænser for hvad der kører rundt i hovedet på en' når man nu alligevel ligger der. Og så gik tanker altså oss til dig....

:thumbsupsmileyanim: Silotte

0

Del dette indlæg

Øv at være postbud i det her vejr, din stakkel :thumbsupsmileyanim:

Jeg brugte en time på at prøve at slippe ud af København, skulle have været til middag hos nogle venner, men måtte droppe det, og tog hjem :bearhug:

Så nu sidder Søren med mine venner og hygger med et par flaske vin, totalt uretfærdigt :bearhug:

Ja det kan der være noget om... men det værste er faktisk når vi igen kan optage arbejdet på "fuldtid"... vi har vel 15000 - 20000 breve nede ved os der skal ud imorgen....

Så det bliver nok også en dag på omkring de 10 timer...... også på cykel... :balloons: ....så er det man skal vende den og tænke.... jeg får jo både løn og motion samtidig......

:thumbsupsmileyanim: til dig ven....

0

Del dette indlæg

Hej Belinda

Jeg har ligget i sengen de sidste dage, luna med skoldkopper og jeg med feber... -HAHA- Men vil bare håbe at du er kommet godt igennem alle de her hårde snedage,- :bearhug: . Ja der er ikk grænser for hvad der kører rundt i hovedet på en' når man nu alligevel ligger der. Og så gik tanker altså oss til dig....

:thumbsupsmileyanim: Silotte

Hvor er du bare dejlig..... :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak for dine tanker.... Men vejret har jo lidt bestemt hvor meget vi skulle arbejde...og det er ikke blevet til ret meget hvertfald postmæssigt.. Man når jo ikke meget når tiden tager 4 x så lang tid som normalt...så vi ahr oceaner af post til at stå til imorgen...så imorgen bliver slem.... :bearhug:

:balloons: fordi du altid er der.....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer