postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej sødeste Belinda!

Tusind tak for super dejligt selskab i går. Det var rigtig godt endelig at møde dig. Og sikke en dejlig datter du har - hun ligner jo sin mor!!!

Håber at se dig igen på et tidspunkt...Du/I er i hvert fald altid velkomne her i Odense..

-Lisette og Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for super dejligt selskab i går. Det var rigtig godt endelig at møde dig. Og sikke en dejlig datter du har - hun ligner jo sin mor!!!

Jeg stemmer fuldstændigt i her! Det var en helt kanon aften, har ondt i mine mavemuskler i dag! :cheerleader3:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej sødeste Belinda!

Håber at se dig igen på et tidspunkt...Du/I er i hvert fald altid velkomne her i Odense..

-Lisette og Sophie

Skønne skønne tøser.... jeg takker for tilbuddet og vil meget gerne ligge min vej forbi Odense... Jeg har sjældent moret mig så godt så længe... Og sidder stadig og griner lidt af dagen igår.

I er virkelig nogen helt vidunderlige mennesker, som man helt klart kun kan holde af...

Glæder mig allerede til næste gang vi sakl ses... :cheerleader3:

tusind hilsner fra Belinda...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære MIa....

Hvor er det bare storsindet af dig at skrive sådan om vores fest... hvor er du dejlig... :bearhug: og helt ærlig....skulle du blive til 2 fadøl så er det iorden....teltet er jo ligsom blevet stort nok... :bearhug:

:cheerleader3: til dig din skønne tøs.....

0

Del dette indlæg

Åhh ja så skal der altså lige berettes om en indtil nu helt vidunderlig weekend...

FREDAG.... : ja der var selvfølgelig lige en posttur der skulle overståes, og for en gang skyld var jeg så heldig at prøve at få lov til at dele post ud i regnvejr..... :bearhug: det er dejligt det ikke regner ret meget herhjemme... :banned:

Efter arbejde skulle der lige bikses en gang dessert sammen som jeg skulle have med op til Rikke F, da fredag aften var afsat til hygge i Hobro :carrot: .... Og jeg skal da lige love for der blev hygget.... vi havde ikke været deroppe i 10 min før man havde haft det første grineflip :cheerleader3: ... Resten af aftenen stod egentlig bare i latterens tegn og pludselig var kl blevet godt 02.... :bearhug: .. Jeg var hjemme i Sunds igen ved halv 3 - 3 tiden... også i seng og fortælle Morten hvordan en dejlig aften det havde været...jeg var nødt til at fortælle ham det for han spurgte hvad det var jeg gik og grinede af... :griner:- , kunne bare slet ikke få hold i det.... Nå men nu godnat.. :sleepy:

Idag stod Johanne op kvart over 7...Gaaaabbbbb. Morten var taget på arbejde så der var ingen rævesøvn til mor her.. Nå men op og igang.. Cecilie ville senere idag på en veninde på besøg som også skal sove her så der skulle lige gøres lidt rent og der skulle handles til aftensmad og surprise.....

Jeg havde lovet Cecilie at jeg skulle nok lave noget hygge til efter aftensmaden.......... så det har jeg så gjort....

Jeg har lavet en ............ ja kan I se hvad det er !!!!!!! :griner:-

post-22501-1170527063.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jepper........ en Kagemand....... er den ikke fiiiiiiinnnnnnnn.. :cheerleader3::bearhug:

ok en kage mand... uden mand? eller? :bearhug: jo Belinda den er fiiiiinnn, men hva det vel ikke udsendet der tæller?

hvornår må vi komme forbi?

:griner:-

og foresten så lyder det som om I har haft det rigtig hyggeligt i fredags, det er bare godt at høre...

0

Del dette indlæg

Gitte du kommer bare, her er altid plads til en til, og de skal nok være kaffe og hjemmebag... :cheerleader3::bearhug: ... og ang kage"manden" så er det jo små piger der skal have den.... :bearhug::griner:-

jamen vi hopper på toget med det samme så, ses vi så om en fem seks timer? :griner:- ej det må vist vente...

I får jo også mere kage på den måde end hvis den skal formes til en mand ik?

0

Del dette indlæg

Kære MIa....

Hvor er det bare storsindet af dig at skrive sådan om vores fest... hvor er du dejlig... :bearhug: og helt ærlig....skulle du blive til 2 fadøl så er det iorden....teltet er jo ligsom blevet stort nok... :bearhug:

:cheerleader3: til dig din skønne tøs.....

Aiiij Belinda kan du ikke nok rykke festen???? Vi vil også til globryllup og drikke øl og hygge og se dig i kjolen ogogog...

Hvorfor har du valgt at blive gift mens vi er i Thailand?????

Gitte du kommer bare, her er altid plads til en til, og de skal nok være kaffe og hjemmebag... :griner:-:griner:- ... og ang kage"manden" så er det jo små piger der skal have den.... :blush::blink:

Vi vil også gerne bede om et stykke kagemand...eller kagedame...Hvornår kan du være her med et stykke??? Vi klarede turen hjem i går på 1 t 40 min, så mon ikke du kan være her om et par timer?

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

oorrrrrrrggggghhhhhh ja jeg fortjener sku da lige en masse :bask: .. det skulle vi da have tænkt på da vi fastlagde datoen...huske huske hvad var der nu lige med den 11-8...nå ja "the she" er ude at rejse.... :bask: :bask: ...undskyld...men helt ærlig I glemmer sku da alt om mig og kjole og kolde fadøl ( nej det glemmer i nok ikke¨..) :bearhug: , når i sidder der i jeres fede luksuriøse bungalow er bare er toltalt " in looooovvvveeee"... ha ha ha ....

1. 40 hold da op den lille Kia har fået lov til at få rusket lidt i metallet.... godt gået.... og ja så kan jeg da også godt nå det inden kaffen er færdig.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ja det er godt nok lidt af en racer...Især når Lisette kører :cheerleader3: Det tog mig 2 t at køre den samme tur, men der var der selvfølgelig også lidt flere biler...

Hvor bliver kagen af?

-Sophie

0

Del dette indlæg

Ja det er godt nok lidt af en racer...Især når Lisette kører :griner:- Det tog mig 2 t at køre den samme tur, men der var der selvfølgelig også lidt flere biler...

Hvor bliver kagen af?

-Sophie

:bearhug::bearhug: ja hvor mon den er henne..... og kaffen har været færdig i flere timer nu...

:cheerleader3: fordi I er som I er......

0

Del dette indlæg

Ja det er godt nok lidt af en racer...Især når Lisette kører :griner:- Det tog mig 2 t at køre den samme tur, men der var der selvfølgelig også lidt flere biler...

Hvor bliver kagen af?

-Sophie

:bearhug::bearhug: ja hvor mon den er henne..... og kaffen har været færdig i flere timer nu...

:cheerleader3: fordi I er som I er......

Ja og så nåede vi ikke engang af få smagt din dejlige dessert i går -Rikkes mad faldt bare til bunds...:blush:

:griner:-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer