postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

:biggrin::toot: SMUKKE "MARINA29" DU HAR SKU ALTID VÆRET LIDT AF EN SPØGEFUGL.......

HVAD FÅR DIG TIL AT TRO JEG PLUDSELIG DUKKER OP TIL MESSE I ROSKILDE......

HAR DU GLEMT JEG BOR HEROVER I DET MØRKE REGNFYLDTE JYLLAND.... :balloon:

MEN VIL DA ØNSKE DIG EN RIGTIG GOD TUR.. GLÆDER MIG TIL AT HØRE HVORDAN DET GIK...!!!!!!

PRISEN FOR DETTE STATIV.... JA TÆNK SIG JEG FANDT DET TIL 199.- ER DET IKKE VILDT BILLIGT.. :carrot: HELDIG MÅ MAN OGSÅ GODT VÆRE ENGANG IMELLEM...

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/poze.gif FRA BELINDA

Årh hold dog op, Midtjylland og Roskilde er da lige ved siden af hinanden :toot:

Det var en forholdsvis lille messe, men vi fik da en del kataloger med hjem, du ved jo hvordan det er -HAHA-

Søren synes det var fedt at se kjoler tæt på, så nu kan han vist bedre forholde sig til det :bearhug:

Ja, der er stor forskel på de to diademer men de er virkelige flotte -HAHA-

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej smukke :bearhug:

Tænk en gang at vi bor SÅ tæt på hinanden og kan se så LIDT til hinanden :biggrin:

Jeg holder for vildt meget af dig, men det ved du forhåbentlig alt om ik søde...

Super med det fine kagestativ, skal der være bryllup så lad der være bryllup og ja så hører bryllupskagen sig altså til.... :balloons:

Mht de flotte diademer så er jeg ikke så meget i tvivl (er til det du selv har købt, da jeg liiiige kan forestille mig det passende til kjolens farver og snit) MEN det er da bare en super ide at tage ud og prøve det sammen med kjolen.... Iøvrigt en rigtig god grund til at komme i kjolen igen hva søde ;)

Knus fra din veninde for evigt :)

PS. Ses vi på torsdag til klippe, klisterdag ??

0

Del dette indlæg

hej Nanna...

Det var lige nøjagtig det du skriver om Falcner centret jeg savnede en masse af... nu er det jo bare sådan vi er nogle i dagens danmark der vælger at holde et bryllup ja f.esk i haven, og til dem syntes jeg overhovedt ikke der var nogen form for inspiration, hverjken i form af bordpynt, mulige opstillinger, kagesmagsprøver ja jeg kunne blive ved.... Men hvad så må jeg jo bare gå ud fra mine egne ideér holder og kan bruges... :huh:

Håber du finder en dato hvor du kan komme afsted...... Og tusind tak fordi du ligger vejen forbi..... :blush::blush:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

:) fra mig til dig

Hej Søde

Nå ja, jeg skal jo holde det i et privatlejet forsamlingshus hvor vi får nogen udefra til at lave mad...og dække borde :balloons::bearhug: så, det passer vel meget godt til os..troede nu ellers man så nogle forslag på borddækninger/deko :blink:

Forresten, så er det en meget fin kagestativ..og billig :biggrin: desuden er jeg vild med begge dine diademer du har øje på...den ene er selvfølgelig noget mere enkel, men det afhænger totalt af kjolen..de er begge pi... flotte!!!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

Knus herfra, Nanna :huh:

0

Del dette indlæg

Kære Belinda

Uhhh, hvor er det bare aaaalt for længe siden jeg har været herinde og glugge... Hvis bare døgnet havde 48 timer :bearhug:

Vil bare lige sige waaaauw til dine diademer *suk* To meget forskellige, men meget smukke diademer. De udtrykker noget helt forskelligt, så jeg kan godt forstå, at du vil prøve dem til kjolen - glæder mig til at se resultatet, og valget :yay:

:balloons: til dig, søde

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej smukke :bearhug:

Tænk en gang at vi bor SÅ tæt på hinanden og kan se så LIDT til hinanden :blush:

Jeg holder for vildt meget af dig, men det ved du forhåbentlig alt om ik søde...

Super med det fine kagestativ, skal der være bryllup så lad der være bryllup og ja så hører bryllupskagen sig altså til.... :balloons:

Mht de flotte diademer så er jeg ikke så meget i tvivl (er til det du selv har købt, da jeg liiiige kan forestille mig det passende til kjolens farver og snit) MEN det er da bare en super ide at tage ud og prøve det sammen med kjolen.... Iøvrigt en rigtig god grund til at komme i kjolen igen hva søde ;)

Knus fra din veninde for evigt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif

PS. Ses vi på torsdag til klippe, klisterdag ??

Min egen skønne kvinde....

JA Rønnealle´ syntes nogen gange flere millioner af km væk, heldigvis vil det aldrig nogensinde påvirke hvad jeg føler for dig min egen... :biggrin:

Ang Torsdag så skal jeg arbejde men vi kunne jo mødes når jeg havde fri også kunne jeg være vært med aftensmad hvis det passede dig smukke...

Og ja ang kjole og diademer....udspekuleret må man gerne være for at komme i mit vidunder én gang til... :)

Vi snakkes smukke... Tro mig jeg savner dig endnu mere.... :blush:

0

Del dette indlæg

Kære Belinda

Uhhh, hvor er det bare aaaalt for længe siden jeg har været herinde og glugge... Hvis bare døgnet havde 48 timer :blush:

Vil bare lige sige waaaauw til dine diademer *suk* To meget forskellige, men meget smukke diademer. De udtrykker noget helt forskelligt, så jeg kan godt forstå, at du vil prøve dem til kjolen - glæder mig til at se resultatet, og valget :yay:

:biggrin: til dig, søde

Kære Mia....

JA hvis bare døgnet havde 48 timer, så var der nok tid til det hele.... :) Tusind tak for dine meninger og hilsner... og ja jeg skal nok ligge billeder ind når diademerne er prøvet sammen med kjolen.... :balloons: det er jo trods alt dommerne der er i dette forum.. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif

:bearhug: og en stor :blush: til dig Mia.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Sødeste Belinda

Sikke et flot diadem! er det fra Ebay???

Vi glæder os super meget til at møde dig på fredag :blush:

(Nu vi blev snydt den 20.1)

-Sophie

Sødeste tøser...

:bearhug::biggrin: nej det er nemlig ikke fra ebay, tror snart jeg er den eneste herinde fra der ikke har købt noget derinde endnu... :)

tusind tak for jeres støtte... :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer