postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Sødeste Belinda

Sikke et flot diadem! er det fra Ebay???

Vi glæder os super meget til at møde dig på fredag :huh:

(Nu vi blev snydt den 20.1)

-Sophie

:balloons: :yay: :bearhug: :yay: :biggrin:

NØJ hvor jeg osse bare glæder mig til fredag!!!

:)

Uhhh vi glæder os også til at se dig! Og Katharina! Og gemaler!

Sødeste Belinda

Sikke et flot diadem! er det fra Ebay???

Vi glæder os super meget til at møde dig på fredag http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

(Nu vi blev snydt den 20.1)

-Sophie

Sødeste tøser...

:blush:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif nej det er nemlig ikke fra ebay, tror snart jeg er den eneste herinde fra der ikke har købt noget derinde endnu... :huh:

tusind tak for jeres støtte... :blush:

Vi har heller ikke købt en masse på Ebay...Næ faktisk har vi intet købt, men det frister....:blink:

Hvilken Ebay er det alle køber på?

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloons: Ej hvor er det bare flot, og så tror jeg det er godt jeg først er kommet hjem nu og ikke så dit lille nummer der, så tror jeg nok lige :bask: :blush:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

ej det er kun sjovt med lidt fis og kanel, og så især når man ved hvor nysgerrige folk herinde er...

:bearhug::biggrin: Gitte

:huh::huh: Gitte, ja så er jeg da glad for du først er hjemme nu... :) Jeg er også bare rigtig glad for det, syntes det er rigtig flot, og det har overrasket mig meget fra billedet af, hvilket jo er meget positivt...

tak for din hilsen.... :blush:

0

Del dette indlæg

:bearhug: Ej hvor er det bare flot, og så tror jeg det er godt jeg først er kommet hjem nu og ikke så dit lille nummer der, så tror jeg nok lige :bask: :huh::huh:

ej det er kun sjovt med lidt fis og kanel, og så især når man ved hvor nysgerrige folk herinde er...

:biggrin::) Gitte

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif :blink: Gitte, ja så er jeg da glad for du først er hjemme nu... :blush: Jeg er også bare rigtig glad for det, syntes det er rigtig flot, og det har overrasket mig meget fra billedet af, hvilket jo er meget positivt...

tak for din hilsen.... :blush:

jeg er den største nysgerrighed-pind (er der noget der hedder det?) :)

det er også enormt flot, og tror også det vil passe rigtig godt til din kjole, ej hvor jeg dog egentligt glæder mig til at se billederne fra dit bryllup, tror sgu du kommer til at overstråle alt andet... :balloons:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

:balloons: hej igen Gitte... :biggrin:

Ang mit :blush: jaså håber jeg virkelig at jeg kan høre alle tabe pusten når dørene åbnes og jeg træder ind.... Sådan har jeg det hvertfald i kjolen.... :carrot:

men nu må vi se...der er jo før sket mirakler så mon ikke også det sker den 11-8.... :):blush:

:bearhug: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloons: hej igen Gitte... :)

Ang mit :huh: jaså håber jeg virkelig at jeg kan høre alle tabe pusten når dørene åbnes og jeg træder ind.... Sådan har jeg det hvertfald i kjolen.... :carrot:

men nu må vi se...der er jo før sket mirakler så mon ikke også det sker den 11-8.... :blush:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

:bearhug: fra Belinda

den er altså også bare vanvittig flot til dig... kan godt forstå Katja tabte pusten over at se dig... :blush: hmm kan jeg ikke lige nå til glo bryllup? I skal da først giftes 14.30 ik?

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Det er nogle flotte diademer. Jeg aner simpelthend ikke hvad jeg skal gøre med mit hår til bryllupet, andet end at jeg skal have noget længde i og så skal det sættes på en eller anden måde :whistle:

Det er det nærmeste jeg er kommet det. synes det er så svært fordi jeg ikke er til traditionelle opsætninger :balloons:

0

Del dette indlæg

Hvilket telt har du bestilt???

Tror vi må overveje seriøst at flytte til jylland, sådan som I hygger hele tiden :biggrin:

Men puha, sikken en pendling jeg ville få :bearhug:

Hvornår skal du prøve kjolen med diverse diademer??? :)

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh ja efter næsten 2 hele timer blev der bestilt telt til den store dag.... er I så færdige det er en dyr fornøjelse..... :banned:

Men okey vi har også fået alle vores ønsker opfyldt, og som han sagde..." Belinda, nu er det jo ikke et telt til kun 50 I skal have..." :bask:

men okey her er hvad vi får....:

telt : 12 x 21 meter ( ere i så færdige et stort telt... :biggrin: )

luksusgulv : til ialt 252 kvm

lys : 70 meters lysslange ( giver meget bedre lys end lamper)

stole : 133 stk med polstret sæde...

borde : 1 stk 11 mands( hovedbord) + 15 stk 8 pers..

tallerkner : 133 stk firkantede frokost + middags

salt og peber : 15 sæt

kaffekop : 133 sæt

sukkersæt : 5 sæt ( de kommer til at stå ved kaffebordet)

askebæger : 30 stk, 2 på hvert bord..

glaskander : 15 stk

ølglas :133

vandglas :133

vinglas : 133 x 3 ( vi får de høje modeller...)

cognacglas :125 stk

shotglas :150 (kunne jo være nogen gik i stykker.... :bearhug: )

irish coffee : 80 stk

bestik : bliver i serien Venedig

theskeer : 100 stk

lysestager : 2 stk 5 armet til buffetten ( bloklys på bordene)

duge : 15 stk runde til bordene + 5 stk til gavebord/ buffetbordet..

servietter : 133 stk

kaffekander : 15 stk

thekander : 5 stk

thekasse : 1 stk fyldt med forsk. thebreve + med til opfyldning

kaffemaskine : 2 stk der brygger 40 kopper ad gangen

Pyhhaaaaa dette koster 23.000, men så har vi også teltet fra Onsdag til Onsdag... Alene teltet koster 10.000 at leje da vi er oppe i de store modeller. Men så har vi også god plads i teltet til både musik, gæster, buffet og dansegulv....

Dejligt at kunne vinkle det af......... :carrot:

Syntes I det lyder helt hen i skoven.... :balloons:

0

Del dette indlæg

Åhh ja efter næsten 2 hele timer blev der bestilt telt til den store dag.... er I så færdige det er en dyr fornøjelse..... :banned:

Men okey vi har også fået alle vores ønsker opfyldt, og som han sagde..." Belinda, nu er det jo ikke et telt til kun 50 I skal have..." :bask:

telt : 12 x 21 meter ( ere i så færdige et stort telt... :biggrin: )

shotglas :150 (kunne jo være nogen gik i stykker.... :bearhug: )

Pyhhaaaaa dette koster 23.000, men så har vi også teltet fra Onsdag til Onsdag... Alene teltet koster 10.000 at leje da vi er oppe i de store modeller. Men så har vi også god plads i teltet til både musik, gæster, buffet og dansegulv....

Syntes I det lyder helt hen i skoven.... :balloons:

Niks, det er også der vi er oppe, bortset fra servicet, det fandt vi ud af var billigere at købe selv og så give det til røde kors eller lign bag efter. Vores tallerkner kostede 30 pr stk at leje. De er hvide og firkantede.

Hvem har i lejet hos?

0

Del dette indlæg

:balloons: til dig Rikke...

Ja det er også det vi har snakket om... umiddelbart lyder det af mange penge.. men begynder man at se havd vi får jaså er det jo ikke så vildt...

Maden har vi også stort set fået et tilbud på... den lyder på 13.000

dvs med telt og mad hedder det 36.000 for en fest til 133 mennesker..... ved godt der så kommer alt det våde ved siden af men der kan man godt nok også meget for 10.000... :smolf: .....

:bearhug: til dig smukke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biggrin::) jo jo Gitte der er masser af tid til et globryllup, og satser du på DSB så kan du helt sikkert nå det... :blush::blush:

Vi må bare sende hinanden tusind tanker om morgenen, også skynde os at ligge billeder ind... :loveshower:

:balloons: fra mig til dig....

skal love dig der kommer billeder ind allerede dagen efter... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif dsb kan vi nok ikke lige regne med, nu har jeg været afsted i en lille uge og allerede to gange har jeg været ramt af aflyst tog på gund af sporskiftefejl... jeg skal nok blive træt af dsb i løbet af de næste 3 1/2 år hvor jeg skal læse i Herlev...

:bearhug:

0

Del dette indlæg

telt : 12 x 21 meter ( ere i så færdige et stort telt... :blush: )

shotglas :150 (kunne jo være nogen gik i stykker.... :biggrin: )

Syntes I det lyder helt hen i skoven.... :bearhug:

nej det lyder faktisk ret godt, er lige ved selv af få lyst til et have bryllup, det bliver nok bare svært at samle alle mand ude på vores ca 3 m2 store altan, så den ide er nok skudt lidt i sænk fra start... :)

:balloons:

0

Del dette indlæg

Sødeste Belinda

Jeg synes det lyder billigt for teltet!!!

Vi har til receptionen lejet et mindre telt, og vi skal give 12.000!!!!!!!!!!!! Hvem lejer i hos?

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Josefin...

Vi har lejet hos herning teltudlejning i Sunds... og prisen på leje af tallerkner er hos dem 2,25 for de firkantede....

tak for din hilsen :balloons:

ja, bare det så lige kunne komme her til kbh :bask:

jeg kan godt huske at jeg fandt et rigtig billigt sted i jylland med tallerknerne, men måske det er lidt overkill at bede dem om at fragte til københavn :bearhug:

0

Del dette indlæg

Kære Josefin...

Vi har lejet hos herning teltudlejning i Sunds... og prisen på leje af tallerkner er hos dem 2,25 for de firkantede....

tak for din hilsen :balloons:

ja, bare det så lige kunne komme her til kbh :bask:

jeg kan godt huske at jeg fandt et rigtig billigt sted i jylland med tallerknerne, men måske det er lidt overkill at bede dem om at fragte til københavn :biggrin:

:):blush: det kan godt være det du ville spare i leje ville koste i levering....

:bearhug:

0

Del dette indlæg

:):blush: det bliver da hvertfald "en kom hinanden ved fest"..... måske knap så hyggeligt i længden.... :biggrin:

jeg glæder mig også rigtig meget, men gud hvor er der meget man skal have styr på.... men vi når det jo nok.... :bearhug:

:balloons: fra Belinda....

nok en smule trangt, da vi allerede har sendt bud til ihvertfald de første 30 eller noget om at de skal gemme dagen til os... og hvordan får vi også slået teltet op, hmm tror sgu underboen bliver sur når vi banke i betonen... :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sødeste Belinda

Jeg synes det lyder billigt for teltet!!!

Vi har til receptionen lejet et mindre telt, og vi skal give 12.000!!!!!!!!!!!! Hvem lejer i hos?

-Sophie

:bearhug: hej skønne sophie....

Vi lejer hos Herning Teltudlejning her i Sunds... og ja det er billigt kan vi godt se nu da vi lige har haft et par timer til at fordøje det........

:balloons: fra Belinda

0

Del dette indlæg

:):blush: det bliver da hvertfald "en kom hinanden ved fest"..... måske knap så hyggeligt i længden.... :biggrin:

jeg glæder mig også rigtig meget, men gud hvor er der meget man skal have styr på.... men vi når det jo nok.... :bearhug:

nok en smule trangt, da vi allerede har sendt bud til ihvertfald de første 30 eller noget om at de skal gemme dagen til os... og hvordan får vi også slået teltet op, hmm tror sgu underboen bliver sur når vi banke i betonen... :blush:

Pjat Gitte... skal der være fest så lad der være fest..... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif :huh:

0

Del dette indlæg

Pjat Gitte... skal der være fest så lad der være fest..... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif :huh:

så må underboen jo bare komme med, så kan vi sidde i lag, :huh:

0

Del dette indlæg

:blush::blush: det bliver da hvertfald "en kom hinanden ved fest"..... måske knap så hyggeligt i længden.... :biggrin:

nok en smule trangt, da vi allerede har sendt bud til ihvertfald de første 30 eller noget om at de skal gemme dagen til os... og hvordan får vi også slået teltet op, hmm tror sgu underboen bliver sur når vi banke i betonen... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Pjat Gitte... skal der være fest så lad der være fest..... :huh::huh:

så må underboen jo bare komme med, så kan vi sidde i lag, http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

nemlig, siger man ikke også at hvor der er husrum er der hjerterum.... :)

0

Del dette indlæg

:blush::blush: det bliver da hvertfald "en kom hinanden ved fest"..... måske knap så hyggeligt i længden.... :biggrin:

nok en smule trangt, da vi allerede har sendt bud til ihvertfald de første 30 eller noget om at de skal gemme dagen til os... og hvordan får vi også slået teltet op, hmm tror sgu underboen bliver sur når vi banke i betonen... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Pjat Gitte... skal der være fest så lad der være fest..... :huh::huh:

så må underboen jo bare komme med, så kan vi sidde i lag, http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

nemlig, siger man ikke også at hvor der er husrum er der hjerterum.... :)

jo selvfølgelig, det jo det... det sgu da det vi gør...30 mennesker, plus det løse på vores altan, jeg kan sidde på skødet af Karsten, så der da masser af plads...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer