postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så blev det min lille drengs tur til fødselsdag.. :thumbsupsmileyanim:

Der skulle selvfølgelig være klar til når han stod op, så inden jeg gik i seng fik jeg lige pyntet op til ham.... :thumbsupsmileyanim:

post-22501-1171786203.jpg

Ja min Tarzan fylder 5 år.....

Til om aftenen havde jeg købt tarzan dug, så hele bordet osede langt væk af lianer og aber.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så kom dagen....

Jeg stod op kl 07.30 fik rundstykker sat i ovnen, også ind og vække ham med fødselsdagssang... Så hyggede vi i sengen indtil runderne var færdige.....

op af sengen og ind i stuen i en fart....vidste vist godt hvad der ventede på ham... :thumbsupsmileyanim:

Så var der gaver fra Mor og far ( Morten havde lige en formiddagsvagt der skulle overståes inden han kunne være med... :thumbsupsmileyanim: )

post-22501-1171786541.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Resten af dagen stod jo selvfølgelig bare i Frederiks ønsker...

Vi hyggede, han var med til at lave kager ....aftensmaden gad han ikke hjælpe med...( han er bare helt igennem kagedreng...), da faderen kom hjme skulle der jo leges med Bionicle, moderen havde nok ikke lige levet op til hans leg... :thumbsupsmileyanim:

Om aftenen kom familien og flere gaver... Han fik et løbehjul af Bedstefar og farmor, det har han faktisk løbet på lige siden, det har endda sovet inde ved siden af hans seng...

En super dag, med rigtig gode gaver....

Tillykke med dagen min skatterdreng...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er en meget lang tråd at læse igennem søndag morgen... jeg gør det dog alligevel... hvad fik Frederik??? Han ser vældig optaget ud...

-Mette :thumbsupsmileyanim:

Godmorgen Mette....

Hvor er det ellers en dejlig hilsen du ligger... :thumbsupsmileyanim:

Men hvis du kigger lidt længere nede så har du hvad gaven indeholdte.... :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3: fra Belinda...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er der negle....

Inden billederne kommer vil jeg hermed opfordrer ALLE til at bestille tid hos RikkeF, hun er bare så dygtig taget i betragtning hvor få sæt negle hun har lavet.... Bestil tid og få en betjening der ikke tåler nogen sammenligning... :thumbsupsmileyanim:

post-22501-1171821341.jpg

De vildeste negle..... :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er rigtigt fine er de! :thumbsupsmileyanim:

Er det gele eller acryl?

Under alle omstændigheder vil jeg lige give dig det lille råd at give dem en god negleolie specielt til kunstige negle. Det gør at de ikke tørrer ind og bliver sprøde, derved knækker de ikke så let. Jeg har haft gelenegle gennem de sidste 3 år nu og ved at bruge olien flittigt mindst en gang dagligt, er det meget sjældent at jeg knækker en negl.

:thumbsupsmileyanim: fra Marianne

0

Del dette indlæg

De er rigtigt fine er de! :thumbsupsmileyanim:

Er det gele eller acryl?

Under alle omstændigheder vil jeg lige give dig det lille råd at give dem en god negleolie specielt til kunstige negle. Det gør at de ikke tørrer ind og bliver sprøde, derved knækker de ikke så let. Jeg har haft gelenegle gennem de sidste 3 år nu og ved at bruge olien flittigt mindst en gang dagligt, er det meget sjældent at jeg knækker en negl.

:thumbsupsmileyanim: fra Marianne

olien har den store negletekniker også styr på....man får sandelig en lille flaske olie med til behandling af hænder hver aften..... jo jo ingen smalle steder hos Rikkes neglebiks... :cheerleader3:

men tusind tak for din hilsen... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer