postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej din smækre rapand... :bearhug:

Et rigtigt godt nytår til dig.. Og tak for 2006, jeg glæder mig til at tilbringe en masse tid med dig her 2007 både før og efter vores respektive bryllupper...

Hvor så jeres juleaften bare dejlig ud.. Det er nogle skønne billeder og din fortælling lyder næsten helt eventyragtig...

Håber hovedet har det okay idag...

Knuz Mia :respekt:

0

Del dette indlæg

:bearhug::denmarkflag: .... Hej min lille trold....... :bearhug:

mit hoved fejler ingenting, hmm tror lige jeg retter det... der er ikke noget sprut eller alkohol der spiller ind idag, men om det ellers fejler noget...tjahhhh det kan jo diskuteres... :bearhug::bunny_4:

Hvad med dig lille du. Havde I en hyggelig aften...

:respekt: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg forsøgt mig med min "to-do liste..."

Blå = OK

Rød = Under overvejselse

Sort = Mangler

Dato: 11-8-2007

Vielse: Kl. 14.30 i Sunds kirke

Festlokation: telt direkte til Sunds Sø

Budget: er lagt - 130 gæster - godt 50.000 kroner

Fotograf: lars Olesen.

Transport: Er ved at undersøge et par ting...

Overnatning:

ADMINISTRATIVT

Gæsteliste: Er lavet. 130 personer.

Indbydelser: Er ved at være færdige

Frimærker til indbydelser: Skal lige købes

Ønskeliste: Skal laves i Inspiration

Bordplan: Forbliver nok et puslespil lige til det sidste.. :respekt:

Bordkort: Er lavet

"Fyldet" til bordkort: Er ved at købe det sidste

Velkommenhæfter: Er igang med at lave dem

VIELSE

Brudebuket: Skal lige have vist Morten et billede :bearhug:

Ægteskabserklæring: Er klar til afsendelse

FESTEN

Reception: bliver lige efter Kirken, dog ikke det helt store

Toastmaster: skal man have det...??? :bearhug:

Bordpynt: ja farverne ved jeg, og så er det også sagt

Dansemusik: Der kommer to DJ´S fra ca kl. 22, og indtil sidste gæst siger godnat..

BRUDEN

Kjole: Er købt!

Sko: Skal købes imorgen D. 2-1-2007

Strømpebånd: har lånt min skønne venindes

Undertøj: Marie - joe, skal bare hentes i forretningen.

Smykker: ved det ikke endnu

Slør: nej, istedet en Tiara..

Noget nyt: undertøjet, kjolen, skoene osv...

Noget lånt: strømpebånd

Noget blåt: strømpebåndet...

Noget gammelt: ups... :denmarkflag:

Frisør: Er bestilt.

Make up: er bestilt

GOMMEN

Tøj: Det skal han selv bestemme... :biggrin:

Sko: Ja det ordner han også selv..

Børnene: deres tøj er også på plads.

EFTER BRYLLUPPET

Rensning af vores tøj

Fremkaldelse af billeder

Takkekort

Også alle de 117 andre ting man kommer på hen ad vejen... :bearhug::bunny_4:

0

Del dette indlæg

:respekt::bearhug::bearhug:Godt nytår søde! :denmarkflag::bearhug::bunny_4:

Kan kun sige ilm..... Kom I godt ind i det nye år-???

Tusind :biggrin: til jer fra MIg..

Ja stille og roligt. Jeg kastede op hele dagen i går og var efterfølgende i nattevagt. Vi havde en veninde på besøg til at underholde Lisette.

Nu er jeg sygemeldt til min nattevagt, for jeg har stadig kvalme -HAHA-

Havde du et dejligt nytår?

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: ej hvor er det bare synd for dig. Så må du vist hellere komme under dynen også må man godt have ondt af sig selv... :bearhug::bearhug:

Vores nytårsaften forløb bare stille og roligt. Vi var i Låsby, oppe ved min moster og onkel. Ungerne hyggede sig var og var ude at skyde af sammen med min fætter. De startede allerede kl 19 med at skyde, men der var vejret også bedst..

Kl midnat skålede vi og ønskede godt nytår. Så var der natmad og kl 01 vendte vi næsen hjemad. Først i bilen på vej hjem gik børnene omkuld, men de havde bare hygget sig og var på intet tidspunkt pylrede eller sure, så det var bare fantastisk.

Hjemme fik vi de små puttet, også havde Morten og jeg brug for bare at være os selv... :respekt: Så indtil kl 03.45 sad vi og spillede scrable og bare snakkede, det var bare sådan en dejlig afslutning/start på året.....

Sender dig lige tusind :denmarkflag: og ønsker dig rigtig god bedring...

0

Del dette indlæg

Hej søde....

Vil bare sige rigtig godt nytår :bearhug: og tusind tak for dine søde beskeder i min tråd!!

:bearhug:

Rikke, jeg vil så længe din bryllupsplanlægning er igang følge dig og skrive små beskeder til dig..... :denmarkflag:

Hvordan tog de vidunderlige guldklumper alt larmen..??

:respekt: fra Belinda..

0

Del dette indlæg

:denmarkflag::bearhug: .... Hej min lille trold....... :bearhug:

mit hoved fejler ingenting, hmm tror lige jeg retter det... der er ikke noget sprut eller alkohol der spiller ind idag, men om det ellers fejler noget...tjahhhh det kan jo diskuteres... :bunny_4::biggrin:

Hvad med dig lille du. Havde I en hyggelig aften...

:respekt: fra Belinda

Hmmm....

Det med om hovedet ellers fejler noget, det vil jeg overlade til dig selv at vurdere -HAHA-

Vores aften var rigtig hyggelig, vi lagde ud med at drikke rom og cola imens vi lavede maden (spätzle med nuttolene-terninger og bernaise sauce) og til maden fik vi en flaske rødvin.. Derefter stod den på drinks og masser af slik og guf.. Og så den mest afskyelige champagne kl 24, det er en David havde fået af firmaet tidligere på året.. Vi troede den var okay fordi det er deres rødvin, men føj hvor var den bare sur...

Så så vi på fyrværkeri og prøvede at berolige My, hun kunne ikke li alt larmen udenfor, hendes lille hjerte bankede så hårdt at man kunne mærke det... Så vi pakkede hende ind i et tæppe og så lå hun hos mig i et stykke tid og så fik hun lov at gemme sig hvor hun nu synes det passede hende....

Jeg tror såmen kl var ca 1.30 da vi gik i seng, men det havde været en fin aften synes vi...

Knuz Mia :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Belinda!

Jeg har slet slet ikke set din tråd før nu :respekt: øv øv...hvor er du bare kommet langt.. SUPER flot kjole og invitationerne er rigtig proff! Dine børn er bare sååå søde!

Mht barnepige - måske kan en af pigerne herinde fra tage dem? Bk-pigerne er jo re spredte og mener da at Katharina også bor i området (men måske skal hun med som gæst?) ellers så bor jeg i Viborg (men jeg kender hverken dig eller dine børn, men hvis du ingen anden udvej har kan vi måske finde ud af noget, det er bare et tilbud)

Godt nytår, og jeg vil følge lidt med

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Anna....

først vil jeg takke dig for at være kommet igennem min tråd, hvor er det bare dejligt når folk tager sig tid til det... :bearhug:

Ang de kære små, så takker jeg dig for et helt fantastisk tilbud, hvor er det storsindet af dig. Den beslutning skal vi nemlig snart have styr på... :bearhug:

Sender dig lige en :denmarkflag:

:respekt: Fra Belinda...

0

Del dette indlæg

hej Belinda

Det er da så lidt, det er så vigtigt at de også syntes at det har været en god dag (går ud fra de skal være brudepiger/svend?)

Kan jo forstå på pigerne herinde at du er ganske fantastisk (alle de søde ord der ryger frem og tilbage) så måtte jo lige ind og kigge :respekt:

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej din lækre smækre rapand :denmarkflag:

Sikke da en blærerække... Det ser bare skidegodt ud smukke... Glæder mig til indbydelsen dumper ind af brevsprækken :bearhug::bearhug:

Hmm.. Altså jeg håber i kommer på en løsning med ungerne ellers må du jo sige til

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej din lækre smækre rapand :biggrin:

Sikke da en blærerække... Det ser bare skidegodt ud smukke... Glæder mig til indbydelsen dumper ind af brevsprækken :bearhug::denmarkflag:

Hmm.. Altså jeg håber i kommer på en løsning med ungerne ellers må du jo sige til

:bearhug::bunny_4:

hvor er du bare vidunderlig...... :bearhug: ... men sæt da lige x D 11.8.2007...ikke...

0

Del dette indlæg

Okay... :bearhug:

Jeg har sat en stort kryds og skrevet Belindas bryllup... Så det glemmer jeg ikke det lover jeg... Så er det jo bare lige om jeg skal ud og have nyt tøj også.. *gg*

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer