postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Planen er først og fremmest ren afslpning... Men hytten ligge 300 Meter fra "de sorte Bjerge", så min svigerfar og jeg har afsat en dag hvor vi drager afsted på Mountainbikes, ellers har vi lejet en bus, også tager vi bare en dag ad gangen.....

Vi bor også kun 50 meter fra havet.....og lige nu har de tæt på 20 grader...... :balloons::balloon:

Okay Okay,- du har jo heller ikke nødig at træde rundt i det søøøde Belinda.. Jeg har i forvejen svært ved at holde min misundelse tilbage :hug::blink:

Ej,- det lyder som en :) plan. Så kan i oss gøre som i har lyst til og der er plads til det spontane...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak for en hyggelig formiddag :toot: Fru Hyacint har lige kaldt til frokost... Ses Senere :carrot:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Silotte

0

Del dette indlæg

EJ hvor lyder det bare helt kanont dejligt, er du sikker på der ikke lige er plads til lille mig i kufferten? jeg fylder ikke så meget...

:balloons::balloon:

krydser fingre for der ikke er andre der synes de skal lægge sig med en omgang et eller andet...

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/poze.gif

jo jo mit motto lyder nemlig,..... der er altid plads til en til.. :)

:blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Planen er først og fremmest ren afslpning... Men hytten ligge 300 Meter fra "de sorte Bjerge", så min svigerfar og jeg har afsat en dag hvor vi drager afsted på Mountainbikes, ellers har vi lejet en bus, også tager vi bare en dag ad gangen.....

Vi bor også kun 50 meter fra havet.....og lige nu har de tæt på 20 grader...... :balloons::balloon:

Okay Okay,- du har jo heller ikke nødig at træde rundt i det søøøde Belinda.. Jeg har i forvejen svært ved at holde min misundelse tilbage :hug::blink:

Ej,- det lyder som en :) plan. Så kan i oss gøre som i har lyst til og der er plads til det spontane...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak for en hyggelig formiddag :toot: Fru Hyacint har lige kaldt til frokost... Ses Senere :carrot:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Silotte

TAk selv smukke... -HAHA-

0

Del dette indlæg

jamen det siger vi da så bare.... jeg hopper lige med i kufferten så...

:balloon:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif :blink: jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jeg skal til montenegro...

:balloons:

Husk nu lige på din ryg og knæ.... det er jo ikke givet det er min kuffert du skal ligge i.. :) Det kan jo være der kun er plads i lille Johannes lille trollye..... :hug::toot:

Men held og lykke min ven.... -HAHA-

0

Del dette indlæg

jamen jeg fylder ikke ret meget, nej, der må være masser af plads til lille mig? oz selv om det bliver i en lille troley...

hmm det kan godt være Karsten bliver godt negativ hvis jeg laver flere skader på ryg og resten af skroget... :balloon: kan jeg egentligt ikke fortænke ham i, han har godt nok måttet finde sig i meget på den konto...

:balloons: jeg vil ønske jer alle tiders god tur, når altså lige vi kommer lidt længere hen mod påsken... så bliver jeg tilbage i lille danmark og læser til eksamen, igen igen...

0

Del dette indlæg

jamen jeg fylder ikke ret meget, nej, der må være masser af plads til lille mig? oz selv om det bliver i en lille troley...

hmm det kan godt være Karsten bliver godt negativ hvis jeg laver flere skader på ryg og resten af skroget... :balloon: kan jeg egentligt ikke fortænke ham i, han har godt nok måttet finde sig i meget på den konto...

:balloons: jeg vil ønske jer alle tiders god tur, når altså lige vi kommer lidt længere hen mod påsken... så bliver jeg tilbage i lille danmark og læser til eksamen, igen igen...

en arbejdsfordeling jeg sagtens kan stå inde for... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

en arbejdsfordeling jeg sagtens kan stå inde for... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif :blink:

jeg har en ide....

hvad om vi bytter?

hvad siger du?

det kunne jeg godt li :)

0

Del dette indlæg

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif :blink: du satser altså på ikke at bestå....

Nej ven, jeg vil ikke ødelægge din karriere, med at dumpe til eksamen, så jeg tror det er bedst det forbliver som det er... :balloon:

Den fik jeg da reddet meget godt ikke....

:balloons: fra Belinda

0

Del dette indlæg

:hug::toot: du satser altså på ikke at bestå....

Nej ven, jeg vil ikke ødelægge din karriere, med at dumpe til eksamen, så jeg tror det er bedst det forbliver som det er... :)

Den fik jeg da reddet meget godt ikke....

:balloons: fra Belinda

mangler lige en smiley der er ved at dø af grin... det kan godt være vi skal holde fast i fordelingen som den er nu... tror jeg får bøvl nok med at huske de der dumme formler jeg selv skal kunne huske til den eksamen...

kan nok også godt gå hen og blive svært at få dem overbevist om at du hedder Gitte og forresten så er det også noget af en rejsetid for dig...

:balloon:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :blink: du fik reddet den rigtig godt

0

Del dette indlæg

:balloons::balloon:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif :blink::)

Jibii, ja som overskriften lyder så sker det endelig.....

Den 7-5-2007 kl 10.00 skal jeg ud til min første rigtige kjoleprøvning...

Selvfølgelig har jeg stået i den før !!! men nu ER kjolen jo min og jeg skal jo prøve

den sammen med undertøj, diadem og sko......føler det er rigtigt nu...

Glæder mig sindsygt :carrot:

Og skulle I have glemt den.....Nej vel... :bask: Så kommer den Her :

post-22501-1174052784.jpg

Også er den jo også lagt op til mig......... :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Blev lige helt forvirret af din overskrift. :balloon:

Mente nok, at du allerede havde fået fingre i en fantastisk kjole, så hvorfor skulle du mon ud og prøve kjoler...???

Men så er det bare din egen kjole, skønne Belinda. Glæder mig til at se den (og dig) sammen med alt udstyret.

Du bliver så lækker!!! :balloons:

0

Del dette indlæg

Sikke en fantastisk dag, du har valgt :balloon: Så ka' vi begge to stå i vores brudekjoler på samme dag :balloons: Men når du står i din er jeg til luau! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloon.gif Jeg glæder mig super meget til at se billederne, når jeg kommer hjem.

:blink:

0

Del dette indlæg

have glemt hvordan den ser ud???????

nej Belinda DEN kjole kan man ikke glemme, det er jo den flotteste prinsesse kjole, til den sødeste prinsesse... du kommer til at stråle.... så hvis ikke solen er fremme så skal du som nok få det hele til at lyse op igen :balloons:

:balloon:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

det bliver godt for dig at prøve den igen... :blink:

Redigeret af Gika
0

Del dette indlæg

Hvor er det dejligt for dig søde Belinda, at du skal ud at prøve din elskede kjole igen :balloons:

Jeg synes den er super flot...Den minder en lille smule om min -der hvor slæbet samles på forsiden :balloon:

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Blev lige helt forvirret af din overskrift. :hug:

Mente nok, at du allerede havde fået fingre i en fantastisk kjole, så hvorfor skulle du mon ud og prøve kjoler...???

Men så er det bare din egen kjole, skønne Belinda. Glæder mig til at se den (og dig) sammen med alt udstyret.

Du bliver så lækker!!! :cheerleader3:

:bearhug: fordi du kunne huske min drøm..... Det er nemlig rigtigt, den er jo fundet.... Men den første man står i kjolen er hvertfald for mit vedkommende sådan lidt kaotisk og meget uvirkeligt. Nu har jeg haft et stykke tid til at gå og savne den og vende mig enddnu mere til tanken, også vil den jo også være rettet til mig.....så nu skal jeg i MIN kjole....

Og tro mig kender jeg min skønne veninde ret, så kommer blitzen ikke til at stå stille.... :carrot: så der skal nok være billeder til alle jer... :blush:

0

Del dette indlæg

Sikke en fantastisk dag, du har valgt :bearhug: Så ka' vi begge to stå i vores brudekjoler på samme dag :cheerleader3: Men når du står i din er jeg til luau! :blush: Jeg glæder mig super meget til at se billederne, når jeg kommer hjem.

:hug:

Tarkkk Rikke.. :hug: . Jeg vil tænke på dig og sende dig alle mine lykønskninger, når jeg iføre mig min kjole, og vide at du står og bliver gift i din.... :hug:

Og du kan være ganske sikker....der ligger billeder når du igen er hjemme......

:hug: til dig skønne....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nej Belinda DEN kjole kan man ikke glemme, det er jo den flotteste prinsesse kjole, til den sødeste prinsesse... du kommer til at stråle.... så hvis ikke solen er fremme så skal du som nok få det hele til at lyse op igen :cheerleader3:

:bearhug::blush:

det bliver godt for dig at prøve den igen... :hug:

:o du er så skøn.... :hug:

Tusind tak for dine enormt søde ord..... Jeg glæder mig også som et lille barn til at komme i den.....ikke mindst fordi den er min og den er nu lagt op så jeg kan få den rigtige effekt af slæbet.... :hug:

:hug: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Hvor er det dejligt for dig søde Belinda, at du skal ud at prøve din elskede kjole igen :(

Jeg synes den er super flot...Den minder en lille smule om min -der hvor slæbet samles på forsiden :bearhug:

-Sophie

Din kjole ser STADIG fantastisk ud :cheerleader3::bearhug:

Glæder mig til at se billeder fra tilretningen med hele udstyret på - det bliver da intet mindre end fantastisk.

:o Gitte

Det er en :hug: flot kjole, sådan en glemmer man ikke lige sådan :blush:

Nu husker du lige kameraet... Det er en ordre :hug:

Kære 2 x Gitte og Sophie.....

Tusind tak for jeres hilsen..

Der skal nok komme billeder og mon ikke der kommer mange...jeg elsker Min kjole.....og den skal I så også belemres med.. :hug:

Til dig Sophie..: Det gør mig tryg at min kjole minder lidt om din....du er virkelig smuk i din så der er da håb for mig enddnu.... :hug: :bask:

:hug: Til alle jer skønne tøser fra Belinda...

0

Del dette indlæg

nej Belinda DEN kjole kan man ikke glemme, det er jo den flotteste prinsesse kjole, til den sødeste prinsesse... du kommer til at stråle.... så hvis ikke solen er fremme så skal du som nok få det hele til at lyse op igen :cheerleader3:

:bearhug::blush:

det bliver godt for dig at prøve den igen... :hug:

:o du er så skøn.... :hug:

Tusind tak for dine enormt søde ord..... Jeg glæder mig også som et lille barn til at komme i den.....ikke mindst fordi den er min og den er nu lagt op så jeg kan få den rigtige effekt af slæbet.... :hug:

:hug: fra Belinda

som sagt min pige, så ved du jeg mener hvad jeg skriver, ville bare næsten ønske at jeg kunne nå et globryllup, det bliver nok bare en tand for kaotisk...

:(

0

Del dette indlæg

Uhhhh Gitte... Globryllup, ja det kunne være fantastisk :blush: hvis vi boede 10 km fra hinanden... :hug: vi må nøjes med tankerne til hinanden den dag.... :hug::hug::hug:

ja der er ikke andet for, og så må vi se billeder en dag.... har da planer om at be så mange som muligt om at tage deres digitalkamera med, og så tømmer vi dem lige for billeder inden folk får lov at gå deres vej... :cheerleader3: så er vi nemlig sikre på at få så mange billeder som overhovedet muligt... både af de mere officielle og så også en masse fra selve festen...

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer