Annett

Brudebuketten

9 indlæg i dette emne

Hej Piger :thumbsupsmileyanim:

En ting jeg har tænkt lidt på. Når vi er færdige med vielsen i kirken og går udenfor for at hilse på folk - hvad gør jeg så med brudebuketten? Tager jeg den med mig eller ligger den i våbenhuset? Det er jo ikke så nemt at hilse, kramme og knuse folk med en brudebuket i hånden :blush:

Hvad gjorde I?

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Mine forældre var de første der kom ud af kirken og derfor også de første vi helste på, de tog min buket imens jeg hilste på resten.

Men jeg tror faktisk godt at man kan have den i den ene hånd mens man hilser, kramer osv.

Ellers kan du give den til din brudepige hvis du har sådan en.

God fornøjelse og husk at nyd det, dagen er alt for hurtigt forbi.

Jeanette

0

Del dette indlæg

Hej Annett.

Personligt ville jeg holde den i den ene hånd imens jeg hilser på folk.

Men hvis det ikke kan lade sig gøre(måske fordi den er stor) ville jeg lade min brudepige holde den. Hvis du altså skal havde sådan en? :thumbsupsmileyanim:

mange kram

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg regner med at "holde fast" i min buket udenfor kirken og så bare tage den over i venstre hånd. Hvis det bliver for bøvlet med knus osv og den kommer for meget i klemme, må jeg give den til min mor eller en anden imens. Men vi skal videre til fotograf og der skal jeg jo have den med, så det er nok bedst , at jeg holder fast i den, så jeg ikke pludselig kommer afsted uden buketten ?? I al forvirringen og nervøsiteten...... -HAHA-

Det sidste bryllup jeg var til glemte bruden sin buket på vej til fotografen og jeg måtte stæse efter bryllupsbilen med buketten i hånden.... ikke så smart.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror jeg havde den i min højre hånd, mens jeg gav knus til alle dem som var i kirken... Slap den i hvert fald IKKE :thumbsupsmileyanim:

Du kan sagtens have den i den ene hånd, mens du giver knus/kram/hånd med den anden. En anden ting du skal tænke på er, at der HELT sikkert også bliver taget billeder af dig/jer når I "krammer" udenfor kirken - og derfor skal du bestemme om du gerne vil have buketten MED på billederne, eller IKKE MED på billederne, mens du "krammer".

Hvis du helst er fri for at have buketten med, så vil jeg foreslå at du giver den til din voksne brudepige, eller en anden "betroet voksen", som så giver dig den når I er færdige med at "kramme".

0

Del dette indlæg

Jeg havde også min brudebuket i hånden, selv om jeg hilste på alle gæsterne uden for kirken. Det var ikke noget problem.

Den er jo også ligesom en del af kjolen, ikk? ()() Synes også det ville være synd ikke at have den i hånden og nyde synet af den selv, den skal jo kun bruges denne ene gang.

Ha' et super godt bryllup, det er bare skønt. Og husk at nyde dagen, den forløber bare så hurtig....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer