Lisen

Afbud

11 indlæg i dette emne

Øv osse, vores SU frist er udløbet, og vi har fået en masse dejlige tilbagemeldinger.

Desværre har min søde ældste søster idag meldt afbud. Hun har været indlagt med en depression, og er lige blevet udskrevet. Hun kan dog ikke overskue at skulle deltage i mit bryllup med så mange mennesker og så meget opmærksomhed :thumbsupsmileyanim:

Jeg har hele tiden vidst at det ville komme, har hele tiden haft følelsen i maven - men derfor gør det jo ikke specielt godt når det så endelig bliver udtalt.

Min søster har min fulde forståelse, og Jesper og jeg har lige aftalt at vi vil finde en fotobog til hende, som vi vil fylde med en masse dejlige billeder fra vores bryllup - så kan hun føle at hun alligevel var en del af det.

Men derfor kan jeg vel stadig godt bruge et kram. -HAHA-

- Lisen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:-HAHA-:blush::bearhug::biggrin::biggrin:(y):bed::):kiss::hug::hug:

også ganger du det lige med 1000 (y) Det er trist hun ikke kan komme... Men det er da godt at høre at hun er blevet udskrevet og hvor er det godt for hende at hun siger fra og passer på sig selv trods at det er trist hun ikke er der øv bøv.... Det lyder til at i har et alletiders forhold det er guld værd

Redigeret af blomst78
0

Del dette indlæg

Kære Lisen.

Det er jeg da ked af at høre, mensyndes virkelig det er en kanon ide med den bog. det tror jeg hun vil blive rigtig glad for og sætte pris på. :thumbsupsmileyanim:

Så kommer hun helt sikkert til at føle hun har været en del af bryllupet.

Mange, Mange , Mange STORE kram til dig

-HAHA-:blush::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Også lige et par :thumbsupsmileyanim:-HAHA-:blush: herfra.

Selvom jeg sagtens kan forstå, at du er ked af det, tror jeg at hun aligevel hellere vil blive hjemme, hvis hun ikke har det godt, og ikke kan overskue en så stor fest, end at risikerer at hun ødelægger sin elskede lillesøsters store dag.

Er hun lidt trist til mode på jeres dag, vil du sikkert ikke kunne nyde dagen, som den fortjener.

I øvrigt en dejlig tanke, at I laver en fotohilsen til hende.

Hilsen Helle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Lise!

Hvor er du dog et dejligt menneske! Jeg er sikker på at din søster vil blive meget glad for sådan en fotobog!! Du er et stort menneske, ikke af størrelse men af sind og overskud, du er så kærlig varm og dejlig og hvor fortjener du bare et kæmpe kram!

Jeg forstår din skuffelse over at din søster ikke kommer, men jeg kan godt forstå hendes valg, havde det været mig der lige var blevet udskrevet var jeg nok også blevet hjemme! Ja for at sige det rent ud, så kan jeg fortælle så meget at skulle jeg have været gift her i sommers havde vi måtte rykke det, da jeg ikke havde overskuddet, tænk sig ikke engang at have overskuddet til sit eget bryllup, tænk at det kunne ske for en bridezilla af tredje grad!

Du bør være stolt af dig selv, du er sådan et dejligt menneske! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer