Guest triatlonbrud

Tidsplan inden vielsen

16 indlæg i dette emne

Hej Alle,

Jeg prøver at finde ud af, hvad tid jeg skal bestille frisør til at få sat brudefrisure.

Og så var det jo lige at jeg begyndte at overveje, hvordan en typisk tidsplan for morgenen/formiddagen inden vielsen ser ud. Hvor lang tid tager det at blive klar, og hvad er det egentlig at man skal nå?

Håber at nogle af jer skønne gifte qvinder har et par råd, I ser i hvert fald strålende ud på jeres billeder, så I må have haft tid nok.

Knus :thumbsupsmileyanim:

Triatlonbrud

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Det kommer meget an på hvad tid i skal giftes, vi blev gift 16,30 og min frisør kom hjem til mine forældre hvor jeg var kl. 12 for så var der også tid til brudepigerne hvis de ville (det var en ekstra service gratis hun skulle bare vide det om ville de have make-up det var noget hun ville gøre som ekstra uden betaling) Hun var færdig med mig kl. 13,30 så der var god tid inden jeg skulle have kjole på og i kirke, hun skulle så ikke gøre noget ved mine brudepiger det ville de ikke have. Så du skal regne med et par timer, og så ved jeg jo heller ikke om hun kommer hjem til dig eller du skal i butikken.

0

Del dette indlæg

Jeg er ikke gidt endnu, men min tidsplan inden vielsen kl 13.00 ser sådan ud.

- Kl. 9.00 Møde hos makeupartisten (da hun skriver alt ned ved prøvemakeupen tager det kun en havl time)

- Kl. 9.45 Møde hos frisøren (ligger i gåafstand fra makeupartisten)

Det tager ca. en time eller lidt mere hos frisøren, så kl 10.45 kommer min far og henter mig, hvorefter vi kører hjem til dem (den by hvor kirken ligger). Det tager ca 35 min hvilket giver mig lige under halvanden time til at komme i kjolen og op til kirken.

Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min tidsplan for lørdag;

08.00 Blir jeg vækket.

08.05 Blir jeg vækket igen.

08.10 Blir jeg vækket med grydeslag.

08.10 Sidder jeg med en smøg og kaffe.

08.25 Sidder jeg med smøg nr. 2.

08.26 opdager jeg noget er glemt og løber rundt.

09.00 kommer frisør/make-up damen.

09.20 går hun igang.

11.45 panikker jeg.

11.55 er hun færdig.

12.02 kører vi som gale til hotellet.

12.10 er vi på værelset og skifter

12.40 øver vi gangen.

12.55 løber vi op til kirken.

13.02 SHOWTIME!

0

Del dette indlæg

Min tidsplan for lørdag;

08.00 Blir jeg vækket.

09.20 går hun igang.

11.45 panikker jeg.

11.55 er hun færdig.

12.40 øver vi gangen.

13.02 SHOWTIME!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg stod op ved 9-tiden og spiste morgenmad. Sean smuttede over på hotellet hvor vi skulle sove ved 10.30-tiden. Jeg tog til frisøren kl. 10.30 og var hjemme igen kl. 12.15. Så lagde en veninde min make-up. Hun var nok færdig kl. 13.00. Så hjalp og hende + søskende med at rette kjoler til etc og kom selv i kjolen kl. 13.40. Gik over til kirken kl. 14.00 og ind kl. 14.05

knus SIGNE

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min tidsplan for lørdag;

08.00 Blir jeg vækket.

09.20 går hun igang.

11.45 panikker jeg.

11.55 er hun færdig.

12.40 øver vi gangen.

13.02 SHOWTIME!

Du mangler noget. Hvor mange smøger har du så nået at fordøje inden kl. 13.02

0

Del dette indlæg

Så langt har jeg alligevel ikke nået at tænke endnu.. Men hmm..

- Vi skal giftes kl. 14:00

- Skal køre hjemmefra 13:30

- Kjole og slør skal vel på omkring kl. 13:00

- Dvs. skal være tilbage fra frisør kl. 12.45

- Hos frisøren tager det LANG tid, skal nok afsætte et par timer, vi siger 2 timer og 45 min,

så tid hos frisøren kl.10:00

- Køre til frisør kl.9:30

- Morgenmad kl.8.30

- Stå op kl. 7:45-8:00

Hey... så kan jeg jo næsten sove længe :balloon:

()() Majken

0

Del dette indlæg

Jeg blev gift i lørdags, og min dag inden kirken forløb således:

Kl. 08.00 stod jeg op, spiste morgenmad og gik i bad. (Håret var vasket aftenen forinden, det måtte jeg ikke gøre på dagen).

Kl. 09.00 var jeg hos frisøren - det tog over 2½ time at sætte mit hår (godt, at vi havde sat 3 timer af til det).

Kl. 12.00 var jeg hos kosmetologen. Det tog en times tid.

Kl. 13.30 spiste jeg frokost.

Kl. 14.00 kom jeg i tøjet med min brudepiges hjælp.

Kl. 14.45 kørte vi afsted til kirken.

Kl. 15.00 trådte jeg ind i kirken - min mand havde indtrængende bedt mig om ikke at komme for sent, så det gjorde jeg ikke. ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til lykke med i lørdags Annemus, og tak for svaret.

Jeg er bare "bange" for at komme for tidligt op og så blive træt om aftenen. F.eks. at ligge vågen til ved 5-tiden natten før af bare spænding og så skulle tidligt op. Er der nogen, der har haft det problem, eller har man så meget adrenalin i kroppen at man kan holde sig vågen til festen uden problemer?

Knus,

Triatlonbrud

0

Del dette indlæg

Til lykke med i lørdags Annemus, og tak for svaret.

Jeg er bare "bange" for at komme for tidligt op og så blive træt om aftenen. F.eks. at ligge vågen til ved 5-tiden natten før af bare spænding og så skulle tidligt op. Er der nogen, der har haft det problem, eller har man så meget adrenalin i kroppen at man kan holde sig vågen til festen uden problemer?

Knus,

Triatlonbrud

Ja det havde jeg - kan ikke huske, hvornår jeg sidst har sovet så dårligt! - og det skal lige siges at jeg har et MEGET stort sove hjerte og plejer at sove gennem hvad som helst. Desværre have jeg for hyggens skyld drukket en ½ kop the.....det resulterede i at jeg vågnede ca. hver 2. time, og så kørte adrenalinen ,så det tog mig en ½ time at falde i søvn igen.

Jeg havde bedt om at blive vækket kl 7.30 - tænkte at der var mine nevøer og niece ´nok oppe alligevel, men næh nej ikke den dag - så godt at jeg vågnede af mig selv :cheerleader3:

Du har så meget adrenalin i kroppen den dag, at du først sent på aftenen har tid til at mærke, hvor træt man er - tilgengæld var vi helt smadrede dagen efter :cheerleader3:

Min tidsplan så sådan her ud:

7.30 - op

7.40 - bad (Minus hårvask)

8.00 - kaffe + morgenmad (den ene skive brød jeg nu kunne få ned!)

8.45 - afgang til byen

8.55 - blomsterhandleren (hente mine roser til håret)

9.00 - frisøren

9.45 - afgang frisør

10.00 - ank. hotellet, hvor min veninde skulle lægge make-up

11.00 - afg. hotellet

11.15 - tilbage i huset og lige spise en håndmad - der havde sulten alligevel overvundet nervøsiteten.

11.25 - i kjolen + slør

11.30 familien stiller op til et par billeder og tager så afsted til kirken.

11.40 familen kører og jeg og min bror er tilbage og venter på min chauffør :-)

12.00 bliver hentet

12.58 ankomst til kirken

13.01 på vej ned af kirkegulvet :-)

0

Del dette indlæg

Vi belv gift kl. 13 og har kun ca. 10 minutters vej til kirke. Vores plan var følgende:

bad inden kl 9

kl 9 kom to brudepiger og frisør hjem til os og vi havde lidt morgenmad med min familie

kl. 9:30 gik frisøren i gang med mig og vi havde afsat 1½ time til hår og make up - men hun var færdig efter ca. 50 minutte rmed alt. Brudepigerne gik også hurtigere end forventet og vi var allesammen færdig ved 11:00 tiden. Brudepigerne kom i kjolerne og stak af ved 11:45 for at lave nogle ærinder og komme i kirken i god tid. Jeg fik spist en små bid og ved 12 tiden startede jeg at klæde på. det tog ikke så længe da jeg ingen snørre havde eller noget de rtog langt. min mor tjekkede så hele kjolen og rettede det der skulle rettes og så smuttede hun og min mormor i kirken - så havde min far 30 minutter derhjem - og den ventetid gik langsom - men godt vi ikke blev stressed. 12:45 kørte vi mod kirken og var der i god til 12:55 hvor præsten modtog mig og forklarede hvad der kommer til at ske. God tid til at pakke blomster ud og give min far brystbuket og præcis kl. 13:00 startede jeg min tur ned af kirkegulvet.

Så heller lidt ekstra tid og god ro end stress denne dag.

Jeg var så heldig at sove godt - var træt fra forberedelserne dagene op til - fra kl. 24 til 7:30. blev dog liggende til kl. 8. Vi holdt ud til 4:30 og da festen var god og stemningen super med mange danser langde jeg slet ikke mærke til at jeg var træt og at det allerede var så sent. Så lidt mere vågn er man den dag. Men prøve at få en god søv - evtl. sovepiller eller noget beroligende te.

:cheerleader3: Sandra

0

Del dette indlæg

Jeg var så heldig at sove godt - var træt fra forberedelserne dagene op til - fra kl. 24 til 7:30. blev dog liggende til kl. 8. Vi holdt ud til 4:30 og da festen var god og stemningen super med mange danser langde jeg slet ikke mærke til at jeg var træt og at det allerede var så sent. Så lidt mere vågn er man den dag. Men prøve at få en god søv - evtl. sovepiller eller noget beroligende te.

:cheerleader3: Sandra

Nu er der godt nok lang tid til, men jeg tror, der skal en god øl til inden jeg går i seng. Sover normalt meget tungt, bortset fra når jeg skal nå et fly eller sådan noget. Er altid panisk angst for at sove over...

Men det var faktisk meget fedt at læse denne tråd, for jeg var slet ikke begyndt at tænke i de baner... Heldigvis har jeg ikke så meget transport inden kirken, så jeg kan nok også sove helt til kl. 8 - eller noget der ligner... Håber bare, jeg kan finde ud af at spise noget på dagen...

- Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer