jegbjerg

...

25 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kære Anne-Marie... :hug:

Hvor er jeg ked af det på dine vegne at du har mistet din far, det er forfærdeligt at miste et nært familiemedlem... :bearhug::):biggrin::bearhug:

Desværre havde han nogle odds imod sig i og med han allerede havde haft en blodprop.. Men som du skriver, han nåede at være med til dit brylup og han havde sikkert også haft en dejlig dag sammen med venner og familie da i fejrede hans fødselsdag.. I har nogle dejlige og gode minder at huske på.. Det er en god ting at have i den svære tid i er i nu..

Jeg håber at du trods alt ser lyst på fremtiden.. :hug::hug::hug::hug:

Knuz Mia :hug:

0

Del dette indlæg

Kære Anne-Marie.

Det gør mig ondt! :hug:

Men dejligt han nåede at få dit bryllup og sin fødselsdag med. Det har sikkert betydet meget for ham.

Håber dig og din famile klare den, og er der for hinanden, for det er aldrig sjovt at være alene i sådannen en situation.

Det bliver en svær tid dig og din familie går i møde. Bare tænk på alle de gode ting i har oplevet sammen. :hug:

Mange STORE trøste kram til dig søde

:bearhug::):biggrin::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Det gør mig ondt at du har mistet din far - det er alt for tidligt..

Glæd dig over at han nåede at være med på jeres store dag - og husk hvor stolt han helt sikkert var af dig den dag :)

Mistede min far for 3 år siden - og tro mig han vil mangle så meget til mit bryllup næste år :bearhug:

Ved det er hårdt, han vil altid mangle - men man lærer at leve med savnet..

Mange trøstende knus fra Keddi

0

Del dette indlæg

Øv kære Anne-marie.

Jeg er rigtig ked af at læse denne besked fra dig omend jeg sagtens forstår, at du skal have det ned på skrift.

Det er noget uvirkeligt noget og man holder aldrig op med, at savne.

Heldigvis nåede han med på jeres store dag og når det nu endelig skulle være så var en dejlig dag han havde delt med alle der betød noget for ham, jo velvalgt.

Jeg tænker på dig og sender dig nogle sølle :bearhug: som hverken hjælper dig fra eller til nu, det ved jeg - men derfor skal du have dem alligevel.

:) Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et kæmpe :bearhug: til dig der er ikke ord der tager smerten væk... Det gør så ondt jeg mistede min kære fætter som jeg stod meget nær i maj i år og kors hvor er det bare så hårdt.... Bare græd og græd det hjælper :)

Redigeret af blomst78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gør mig ubeskriveligt ondt for dig og din familie, at I skal gå igenne, så stor en sorg. Jeg har selv mistet et familiemedlem som betyd hele verden for mig, og man kommer aldrig helt over det - men det bliver nemmere at leve med med tiden. Men at miste en far tager nok rigtig lang tid at komme over - så mine tanker går til dig og dine..

:bearhug::):biggrin:

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Føler virkelig med dig og din familie, det er altid hårdt at miste, og især når man slet ikke er klar over det er nu det sker.

Håber du/I har haft en smuk og minderig begravelse... Er glad på jeres vegne at han fik både brylluppet og fødselsdagen med.

Alle de bedste hilsner fra C & A :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stakkels dig,

Det er bare så hårdt at miste en forældre, også selvom de har været syge i en periode.

Jeg ved det er en lille ting, men han døde trods alt efter en god dag, hvor han var mættet af indtryk fra jer alle i familien.

Jeg kan godt forstå et det har været en ubehagelig oplevelse for jer, men i gjorde hvad i kunne for ham.

:bearhug:

Jeg har selv mistet min far for 1,5 år siden, og jeg savner ham stadig, men ikke hele tiden, det kommer i glimt - ved der kommer et sådant på lørdag.

de største :)

En medfølende Omzig

0

Del dette indlæg

Kæreste Anne-Marie

Hvor gør det mig ondt at høre :hug:

Og du får lige en KÆMPE :bearhug: af mig og også til din familie :)

Det var dejligt at han nåede at opleve dit bryllup og sin egen fødselsdag, så han har haft en masse gode positive oplevelser med familien. Det har helt sikkert betydet meget for ham.

:biggrin::bearhug::hug::hug::hug::hug::hug::hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Det gør mig vikelig ondt med din far. Som alle andre også skriver kom han afsted på "en god måde" og nåede heldigvis både dit bryllup, og hans runde fødselsdag. Jeg mistede min dejlige mor for et år siden i en alder af 44 år, hun nåede desværre ikke med til mit og min mands bryllup.

Jeg håber i er der for hinanden i familien og alle sørger for at få snakket om det, og grædt ud ved hinandens skuldre, det er så vigtigt.

Men i hvert fald 1000000 tanker og :bearhug: til dig og din familie i den hårde og uretfærdige tid.

Jeg føler virkelig med dig / Jannie.

0

Del dette indlæg

Kæreste Anne-Marie

Det gør mig usigeligt ondt at høre om din fars alt for tidlige og pludselige død. Det må være et ufatteligt stort tab for dig og din familie.

Ord er fattige i en situation som denne - håber du med tiden kommer til at kunne leve med sorgen og smerten.

En masse :bearhug::):biggrin: Til dig

*kram*

Mette

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer