Guest Katharina Stendys

Er jeg den eneste?

32 indlæg i dette emne

Her en fredag aften og ser diseny show mens man skriver på BK, og ingen aftensmad har fået?

Er jeg den eneste tilbage herinde? Er jeg et sølle menneske uden et liv? Er der ikke nogen andre?

Jeg føler mig faktisk lidt dum ved at ligge på sofaen, ser disney show og skrive med mig selv!

()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Disney sjov ? Mine unger ser Madagascar (en eller anden tegnefilm) på DVD men jeg tør ikke sige til dem at der er Disney show. Så vil de nemlig se Madagascar bagefter og så er der 0 TV til mig (jo på det lille).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg suser også lidt frem og tilbage mellem pc og disney sjov.

Jeg har også fået aftensmad - hjemmelavede burgere - mums.

Jeg gider ikke rigtig se Disney sjov - det er ikke så sjovt som det var "i gamle dage" - undtagen lige fx. den gamle som kører med Anders And lige nu. :balloon:

()() Lone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er aftensmaden bestilt (en halv grill killing) og kæresten har overtaget fjernbetjeningen, så nu står den på tv midt vest (bahhhhh)!

Det er rart at se, jeg ikke er den eneste! Synes bare her var så stille! Måske i kan være behjælpelige! Jeg kan ikke beslutte mig for frisure og jeg skal have prøveopsætning på mandag! Har i ikke noget godt inspiration??? ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var da nogle rigtig gode bud... jeg glæder mig til mit hår det bliver lidt længere så man kan begynde at vurdere hvordan håret skal sætte på den store dag.. men jeg gemmer lige et par af de billeder

Jeg sidder nu også bare og hygger med mig selv, og hvor er det bare dejligt engang imellem!!!

Jeg skal lige se lidt Vild med dans og derefter Sexskolen på TV3, det er simpelthen så sjovt!!

God fredag aften til jer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer